Gå til innhold

Stine Reinås


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...
  • 6 måneder senere...

Så henne ikke på Gardermoen, men nå så jeg ikke mer enn rundt halve troppen. Ble nevnt at hun hadde vært på benken om ikke Zara var klar. Bør således rekke neste kamp om hun ikke får tilbakefall 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 timer siden skrev geirti:

Med tanke på motstanden får vi regne med at det ikke er så nøye, men neste uke, mot ØHIL...

Hvor lenge er hun ute?

Idrettsutøvere som får Mononukleose er jo fort borte i et par måneder, men hvis jeg har forestått riktig kan det ta enda lengre tid, før de føler seg «fit for fight».
Dette er vell også en sykdommen kan gå utover lever og milt om man «pushes» for hardt (er noen av dere lege, så korrekt meg gjerne).
Uansett det ville ikke forundre meg mye om det fortsatt tar noe tid før hun er tilbake på banen igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist med en hel sesong som ser ut til å gå i dass, men samtidig er det vel riktig sesong å velge. Det ser også ut til at vi klarer opprykk greit uten henne, så da er det bedre at hun blir skikkelig frisk, da vi virkelig kommer til å få brukt for henne neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Den så jeg virkelig ikke komme. Kontrakt et år til, samt jobb som trener i klubben også. Så også at hun kunne være med å kjempe om en plass i EM-troppen (var jo i landslagstroppen i fjor). Flytter tilbake til Trondheim, så håper ikke at hun får tilbake motivasjonen og signerer for Rosenborg. 

For vår del trenger vi å få inn en ledertype bak, og bør være landslagsnivå. Det blir ikke lett, men I verste fall kan vi jo vente til sommervinduet siden grunnspillet fort er betydningsløst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stine Reinås
×
×
  • Opprett ny...