Jump to content
Celebi2

Sindre Mauritz-Hansen

Recommended Posts

http://www.budstikka.no/stabak-fotball/asker-fotball/sport/sindre-mauritz-hansen-22-klar-for-stabak/s/5-55-408648

http://www.stabak.no/news/article/1vafmx2s9wrar1rv0o2hdzyzwz/title/--jeg-elsker-a-score-mal

Onsdag skrev 22-åringen under en treårskontrakt med Stabæk.

– Jeg gleder meg veldig. Det blir utrolig morsomt å få prøve seg på øverste nivå og komme tilbake til en klubb jeg har god kjennskap til, sier Sindre Mauritz Hansen.

VELKOMMEN TILBAKE!

Edited by Celebi2

"Mauritz-Hansen olé olé olé!"

Velkommen hjem!

Edited by JespV

Tror han blir meget bra, bare trenger tid og tillitt før han tar nivået, første sesongen i Asker var ikke fyrverkeri men så løsnet det på slutten og han har siste tiden vist seg som en skikkelig målsnik.

Toni virker ihvertfall meget fornøyd

Slitt mye med skader, får håpe han unngår det hos oss.

Mener at det sto at han har puttet 47 mål på 56 kamper over 2 sesonger for Asker, så kan vel ikke ha slitt så mye..?

Mener at det sto at han har puttet 47 mål på 56 kamper over 2 sesonger for Asker, så kan vel ikke ha slitt så mye..?
Mulig det var tidligere, da. Bare hørt han har slitt en del med knærne.

Mulig det var tidligere, da. Bare hørt han har slitt en del med knærne.

Tror han var skada i slutten av denne sesongen.

Ohi og Njie kom fra Adecco og med all respekt, de har ikke levert kanonsesonger, selvom Ohi avsluttet bra og Njie startet veldig lovende. Sindre Mauritz Hansen kommer fra 2.divisjon. Hvorfor i all verden er vi så positive til dette hvis han blir eneste nye spissignerering fra sesongstart av.

Tviler på at Mauritz-Hansen blir den eneste spissen vi signerer. Men han er norsk og tar ikke plass i kvoten og er en spennende spiller for både IA og Toni.

Edited by Morriz

Ohi og Njie kom fra Adecco og med all respekt, de har ikke levert kanonsesonger, selvom Ohi avsluttet bra og Njie startet veldig lovende. Sindre Mauritz Hansen kommer fra 2.divisjon. Hvorfor i all verden er vi så positive til dette hvis han blir eneste nye spissignerering fra sesongstart av.

Dagens bombe at du hadde noe negativt oppgulp å komme med...

Diskuter sak, ikke person

Vi vet alle hvordan denne signeringen blir. Vi har Pedersen feks, så for meg blir dette en litt tullete signering. Virkelig. Folk må slutte å være blinde og tro at vi signerer Messi hver gang og heller være litt realistiske. Ikke akkurat mange spillere som blir hentet fra 2. div som kommer opp og gjør det bra. Vet ikke om jeg jeg greier å nevne en i Norge. Men for all del han skal få en sjanse.

Uansett divisjon så vet han hvor målet står. Han vil mest sannsynlig ikke score 15 mål første sesongen men det er et prosjekt med en ung spiller. Gi han en sesong eller to

Vi vet alle hvordan denne signeringen blir.

Nei, fortell!

Har ikke sett han spille, så er superinteressert i å høre fra folk med ekstra kunnskap og forståelse!

Vi vet alle hvordan denne signeringen blir. Vi har Pedersen feks, så for meg blir dette en litt tullete signering. Virkelig. Folk må slutte å være blinde og tro at vi signerer Messi hver gang og heller være litt realistiske. Ikke akkurat mange spillere som blir hentet fra 2. div som kommer opp og gjør det bra. Vet ikke om jeg jeg greier å nevne en i Norge. Men for all del han skal få en sjanse.

Ja! Forbannet være dette engasjementet og optimismen folk spyr rundt seg ved første anledning! Alle vet at Stabæk ikke trenger dette;)