Jump to content
Celebi2

Sindre Mauritz-Hansen

Recommended Posts

På 26.1.2019 den 9.55 skrev Ace:

Du skal være mer enn gjennomsnittlig interessert før du som Stabæk-supporter abonnerer på Hamar Arbeiderblad.

Haha. Du får ta klokkeslettet med i betraktningen - så ikke hvilken avis det var snakk om. Står derimot på oppfordringen om å betale for journalistikken man setter pris på. Eneste grunnen til at man må tråle gjennom et lass med piss om influencere og slanking hver eneste dag, er fordi for få gidder å betale for god journalistikk. Men ved Hamar Arbeiderblad setter selv jeg en strek!

OPERERT: Sindre Mauritz-Hansen.

OPERERT: Sindre Mauritz-Hansen. Foto: KNUT BJERKE

Publisert:12. februar 2019, kl. 14:34

Henning Berg håpet å ha hele vinteren på å hjelpe Sindre Mauritz-Hansen til å bli en god eliteseriespiss. Istedet måtte 24-åringen operere

•  
  •  

– Han ble operert for tre uker siden. Det burde vært gjort før jul, sier Stabæk-trener Henning Berg og påpeker at anbefalingene om ikke å operere kom utenifra og ikke fra Stabæks medisinske apparat. 

Han forteller at Mauritz-Hansen har slitt med en variant av Gilmore's Groin, eller såkalt fotballbrokk.

– Spesialister vi snakket med ga ham et opptreningsprogram og mente det skulle holde. Det gjorde det ikke, konstaterer Berg.

Istedet måtte målscoreren operere i januar. Han er klar for fotball om et par uker, men har mistet mye verdifull trening i vinter.

– Det er synd. Han hadde en god sesong i Strømmen i fjor og scoret mye mål. Jeg gledet meg til å jobbe med ham gjennom vinteren for å se om han kan fortsette å ta steg og bli en god eliteseriespiller for oss. Det har vi ikke fått se ennå fordi han er operert nå.

17 mål i 1. divisjon

Sindre Mauritz-Hansen, som opprinnelig kommer fra Asker, scoret 17 mål i 1. divisjon da han var på utlån til Strømmen i fjor.

– Han har potensiale, det er det ingen som helst tvil om. Derfor skulle jeg gjerne hatt ham i trening fra 1. januar. Sånn ble det dessverre ikke, kommenterer Henning Berg.

er så typisk, hva sier Agouda til dette? Kanskje greit å høre på STBs medisinske apparat. 

På 12.2.2019 den 17.21 skrev @ringo:

Ikke gitt at det stemmer i alle tilfeller da...

Du støtter altså Agouda i den saken? 

Det har jeg ikke sagt, men det er ikke noe automatikk i st sakene er like.

Uenighet om behandling er ikke noe vi burde gjøre til en meme.

• Kompliserte skader

• En jobb som krever topp fysisk form

• Balanse mellom leging og krav om trening

• Unge mennesker med motivasjon, vilje og store ambisjoner

• Potensielt en hel karriere på spill for spilleren - en potensiell millionverdi for klubben

Om du ser på alle elementene, interessene og konsekvensene og tenker at det finnes en fasit bør du bli predikant.

2 timer siden skrev Potter:

Han er ett år bedre.

LOL (seriøst!)

På 12.2.2019 den 16.19 skrev Tom Bruaset:

"Istedet måtte målscoreren operere i januar. Han er klar for fotball om et par uker, men har mistet mye verdifull trening i vinter."

Dette ble sagt 12 februar, noen som har sett Sindre på trening siste 2-3 ukene ?

Skadet stadig. Uklart når han er tilbake

Jeg håper virkelig vi satser videre på SMH. Virker som han har fått hodet på plass og føler han har noe å bevise. Syns egentlig svaret til IAO er oppløftende og. Jeg har fremdeles veldig trua på Sindre. En virkelig god goalgetter jeg tør vedde på at havner på topp 10 på toppskårerlista (edit: i Eliteserien) som 27åring. 

5 timer siden skrev s-simen:

Jeg håper virkelig vi satser videre på SMH. Virker som han har fått hodet på plass og føler han har noe å bevise. Syns egentlig svaret til IAO er oppløftende og. Jeg har fremdeles veldig trua på Sindre. En virkelig god goalgetter jeg tør vedde på at havner på topp 10 på toppskårerlista (edit: i Eliteserien) som 27åring. 

Jeg håper også vi satser på Sindre, men topp 10 har de siste årene vært 8-10 mål. Bør ikke en «virkelig god goalgetter» ligge over det? 

Er det noen der ute som sitter på noe oppdatert info om SMH?

Har skikkelig troen på han og tror han kunne løst mye for laget, gitt han er fit for fight igjen.

Hvis du ikke er klar, fortsatt god bedring!

20 minutter siden skrev Gladlaksen:

Er det noen der ute som sitter på noe oppdatert info om SMH?

Har skikkelig troen på han og tror han kunne løst mye for laget, gitt han er fit for fight igjen.

Hvis du ikke er klar, fortsatt god bedring!

Snakket med han i pausen mot S08 og han er heldig hvis han spiller en kamp i år. Skaden har tatt lengre tid enn først antatt.

Litt sånn det alltid har vært med han mao? Hørt fra folk som kjenner litt til SMH at han har slitt mye med skader, og at han gjerne har blitt litt useriøs på grunn av det. 

1 time siden skrev Torres:

Litt sånn det alltid har vært med han mao? Hørt fra folk som kjenner litt til SMH at han har slitt mye med skader, og at han gjerne har blitt litt useriøs på grunn av det. 

Kjenner SMH personlig og han er ikke useriøst pga skader eller noe annet. Skader gjør riktignok at man ikke kan gjøre jobben sin som fotballspiller, og dermed kanskje gjøre andre ting en vanlige fotballspillere i sesong gjør. Skaden er en overbelastningsskade som ble feilbehandlet til å begynne med, som har gjort at behandlingstiden har vart mye lenger enn først antatt