Gå til innhold

Treningskamper 2017


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Til dere som er der nede; Har dere fått noen forklaring på hvorfor vi stilte et nærmest rent juniorlag? Hvorfor matchet vi ikke et lag ispedd litt mer rutine? Det ville antakelig økt læringsutbytte for de unge spillerne, og ikke vært et så åpenbart brudd med "å skape vinnerkultur" linja til Toni

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til dere som er der nede; Har dere fått noen forklaring på hvorfor vi stilte et nærmest rent juniorlag? Hvorfor matchet vi ikke et lag ispedd litt mer rutine? Det ville antakelig økt læringsutbytte for de unge spillerne, og ikke vært et så åpenbart brudd med "å skape vinnerkultur" linja til Toni

Kanskje fordi "A laget" skal spille søndag, og at juniorgutta fikk muligheten til å vise seg frem i går

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?

Han har i hvert fall samme profilbilde som Ben Wells på Twitter. Ekspert på norsk fotball fra Football Radar

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?

 

 

Haha. Jeg tenkte at han og Vetlesen var våre beste spillere i går. Er du ikke enig?

 

Hibernians var overraskende sterk (spesielt nr 31), og vi spilte med et ungt lag. Jeg tror ikke vi skal være så skuffet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?

Han har i hvert fall samme profilbilde som Ben Wells på Twitter. Ekspert på norsk fotball fra Football Radar

 

 

Ben Wells er en svindler! Han er verre enn Joacim Jonsson. Begge vet ingenting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til dere som er der nede; Har dere fått noen forklaring på hvorfor vi stilte et nærmest rent juniorlag? Hvorfor matchet vi ikke et lag ispedd litt mer rutine? Det ville antakelig økt læringsutbytte for de unge spillerne, og ikke vært et så åpenbart brudd med "å skape vinnerkultur" linja til Toni

Spiller ikke tre fulle kamper på en uke i en slik treningsperiode laget er inne i nå. Da ber du om skader. Og siden når trengtes det en forklaring for å rullere/teste spillere i treningskamper nesten 2 mnd til seriestart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?

Han har i hvert fall samme profilbilde som Ben Wells på Twitter. Ekspert på norsk fotball fra Football Radar

 

 

Riktignok har Ben Wells briller. Samtidig har åpenbart ikke denne brukeren norsk som morsmål, så...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?
Han har i hvert fall samme profilbilde som Ben Wells på Twitter. Ekspert på norsk fotball fra Football Radar

Ben Wells er en svindler! Han er verre enn Joacim Jonsson. Begge vet ingenting.

Hva med Mats S Karlsen?

 

Men det virker tydelig her at du har en rolle rundt Assane, det kan bekreftes?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?

Han har i hvert fall samme profilbilde som Ben Wells på Twitter. Ekspert på norsk fotball fra Football Radar

 

 

Riktignok har Ben Wells briller. Samtidig har åpenbart ikke denne brukeren norsk som morsmål, så...

 

 

 

 

 

 

Dårlig kamp i går men Assane var et høydepunkt. Han vinne mange dueller og leser spillet veldig godt, god ballkontroll og spill oppfatning. Bra balansespillere. Jeg håper vi signere ham.

 

Bli frisk snart Morten Renå Olsen.

Er du agenten til Assane?
Han har i hvert fall samme profilbilde som Ben Wells på Twitter. Ekspert på norsk fotball fra Football Radar

Ben Wells er en svindler! Han er verre enn Joacim Jonsson. Begge vet ingenting.

Hva med Mats S Karlsen?

 

Men det virker tydelig her at du har en rolle rundt Assane, det kan bekreftes?

 

 

Jeg flyttet til Nesøya fra Libanon nylig, tilgi meg.
Jeg følger ikke MSK.
Beklager å måtte skuffe deg, kampen mot KIL var den første jeg har hørt om Assane men jeg fant denne artikkelen http://www.sen360.fr/sport/assane-mbdoj-effectue-des-tests-en-norvege-669591.html
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hammer: Er du her på Malta? I så fall; hadde vært hyggelig om du hadde kommet bort under kampen for å si hei. Er ganske sikker på at du så oss.

Ja men jeg skal reise til Rome I morgen.

 

Her er straffespark fra utsikten min. http://sendvid.com/lea0r7r4

Kult!

 

Du skulle gått litt lenger nedover. Vi satt bak Stabæks benk (men det så du sikkert).

 

Neste gang:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk kkh94. Vet ihverfall at spillerne setter pris på at vi er her og det er det viktigste for oss.

 

Vi støtter laget ?

Kan vel uansett ikke bli like ille som da ett par av de etablerte ss-traverne dukket opp på noen bilder i fullt klovnekostyme på La manga ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan forklare meg hvorfor ikke videohøydepunkter fra kampen kommer på nettsiden, regner med at vi egentlig filmer alle, for å ha videoanalyse?

 

Fikk jo se video av da Morten R.Olsen ble skada, så noen filmet jo klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg dømmer ikke forsvaret vårt ettersom alle de fire har begrenset med erfaring på dette nivået, og fordi enkelte av dem ikke spilte på sin foretrukne plass. Dessuten tror jeg ingen av dem er tiltenkt en plass i førsteelleveren.

 

Men selv Daniel, som nå har mange års erfaring på a-laget, spilte svakt og helt uten innsatsvilje.

 

Jeg opplevde det som langt mer frustrende at jeg ikke klarer å se hva vi vil i det offensive spillet. Det gjør at spillerne ikke finner hverandre med pasninger og etterhvert gir fullstendig opp.

 

Det var ganske symptomatisk at Hiberians trener manet sine menn til ikke å jage etter ballen, men bare vente på at Stabæk ga den til dem.

Helvete, er Granli fortsatt med??? At han spilte svakt og uten innsatsvilje er vel ganske normalt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oddbjørn lagde videoanalyse men tror ikke det var ment for supportene

Men må vell være mulig å klippe sammen målene i en video som skal ut på stabak.no eller facebook? Det var det som regel før, men lenge siden jeg har sett noe nå.

Ikke ment som noe negativt til styret eller Oddbjørn, han gjør en kjempe jobb med direktesendinger på facebook og mye annet. Alltid gøy å følge gutta på treningsleir, kommer mange saker og videoklipp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har vært med lenge og spilt flere kamper. Pleier vel å komme ned noen under oppholdet..

Må være lenge siden ingen nye har dukket opp under et så langt treningsopphold. Er økonomien så super-presset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ble vel budsjettert med et driftsunderskudd på MNOK 10. Dette må søkes inndekket ved spillersalg. Hva våre salg har innbragt vet jeg ikke, men neppe MNOK 10.

 

Så ja, økonomien er 'så super-presset'. Såvidt jeg kan forstå. Dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det spørs om ikke stallen begynner å bli komplett nå også. Det hadde selvfølgelig vært fint med et par kvalitetsspiølere til, men mot normalt så har vi noe å bygge en framtid på. Er det en eneste kontrakt som går ut før sesongen er over?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2017
×
×
  • Opprett ny...