Jump to content
Sign in to follow this  
Peter

Hugo Vetlesen

Recommended Posts

Meget solid 2 omgang. Har så langt tatt nivået bedre enn Tobbe og Ola.

Liker godt hvordan Hugo fremsto i dag, men gud bedre for noen stygge første-touch/mottak. Dette må ha han få orden på!

Synes synd på Hugo. Fantastisk mye fotball i gutten, men blir litt lite involvert ute på kanten.

Ok, takk.

Jeg tror han er best sentralt, men uansett han er etter min mening det mest spennende talentet i troppen.

Rart å tenke på at han fortsatt er så ung. Ett steg til på han nå, og han blant eliteseriens beste spillere før han er 20. Jeg har egentlig ikke lyst å benke noen av de sentrale, og Kassi er også best, men ser gjerne Lumanza og Hugo sammen igjen på sentral midt.

6 timer siden skrev odd:

Rart å tenke på at han fortsatt er så ung. Ett steg til på han nå, og han blant eliteseriens beste spillere før han er 20. Jeg har egentlig ikke lyst å benke noen av de sentrale, og Kassi er også best, men ser gjerne Lumanza og Hugo sammen igjen på sentral midt.

Neste steg er vel fast plass i Stabæk. 

Han har stått på stedet hvil siden gjennombruddet i 2017. 

Var gøy å se han på U-21 landslaget. Med Janne tilbake så har han begynt å finne seg selv igjen. Med Lumanza og Hugo sentralt så håper jeg vi kan begynne å dominere kampene igjen.

Tror mange glemmer han hadde El Hadji Ba i tillegg til Lumanza bak seg når han briljerte som mest. Og når El Hadji Ba ble skadet hjalp det med en Kassi i storform. Mitt inntrykk er at han er best med minst mulig defensivt ansvar. Enten bør han spille 10er bak spissen, eller på vingen. Som Ødegaard var back in the day er han egentlig for veik til å spille i 10eren nå. Men med tankesenteret av en midtbane med Bohinen, Skytte og Lumanza bak kan det åpne seg muligheter som på 2017-laget. 

Selv om han spiller på kanten, er det jo ingen grunn til at han ikke kan trekke inn i mellomrommet når vi angriper. Særlig ikke hvis Ronald kommer bakfra og opprettholder bredden i angrepet. Det fordrer selvfølgelig at den som spiller sentralt på hans side må balansere og dekke rom. 

12 timer siden skrev Andreas:

Tror mange glemmer han hadde El Hadji Ba i tillegg til Lumanza bak seg når han briljerte som mest. Og når El Hadji Ba ble skadet hjalp det med en Kassi i storform. Mitt inntrykk er at han er best med minst mulig defensivt ansvar. Enten bør han spille 10er bak spissen, eller på vingen. Som Ødegaard var back in the day er han egentlig for veik til å spille i 10eren nå. Men med tankesenteret av en midtbane med Bohinen, Skytte og Lumanza bak kan det åpne seg muligheter som på 2017-laget. 

... samtidig var han den Stabæk-spilleren som brøt motstanderens ballbane flest ganger. Han er aggressiv og god som ballvinner selv om den fysiske tilstedeværelsen ikke er den aller største. Men jeg er enig med deg, med Skytte og Lumanza er det mye som ligger til rette.