Jump to content
Sign in to follow this  
Peter

Hugo Vetlesen

Recommended Posts

Jeg er litt stiv i tyrkisk, men jeg finner ordene Besiktas, Hugo Vetlesen, Stabæk og transfer i samme setning.

God å vite at vi ikke lenger har et økonomisk problem, hvertfall.....

Tror det bare er tyrkiske medier som refererer til Nettavisen-intervjuet over her, og ikke noen nye rykter.

8 minutter siden skrev geirti:

Jeg er litt stiv i tyrkisk, men jeg finner ordene Besiktas, Hugo Vetlesen, Stabæk og transfer i samme setning.

God å vite at vi ikke lenger har et økonomisk problem, hvertfall.....

"19-åringen Hugo Vetlesen, som spilte for Norges Stabæk-lag, hevdet at han hadde sett Besiktas på overføringen."

vha google translate

Er også litt rusten, så måtte bruke Google Translate:

19-åringen Hugo Vetlesen , som spilte for Norges Stabaek- lag, gjorde uttalelser om sin fremtid. 

Snakker om Besiktas hevder Vetlesen, '' Besiktas vil ha meg veldig hyggelig. Det er bra at slike store klubber følger meg. Men jeg er glad i Stabaek akkurat nå. Når tiden kommer, snakker vi om overføringen. '' Han sa. 

Snakker om spillestilen, den unge fotballspilleren, '' Jeg tror jeg burde være litt mer egoistisk. Kanskje jeg er litt for høflig. De ser på statistikken din. Hvis jeg scorer flere mål, vil jeg øke markedsverdien min. '' 

Belgisk fotballspiller, spiller midt på midtbanen. 19-årig spiller fra underbygningen av Stabaek, Norway League, 50 mål i kampen, 1 mål og produsert 6 assists. 

Besiktas var interesserte i Hugo i fjor, men det ble aldri noen overgang. Er bare direkte sitert fra Nettavisen sitt intervju som Petter skrev over.

Enormt bra siste 20. 

Viser stor vilje og kombinerer det med smarte løp og pasninger. Han var god i første også, men hver gang han fikk ballen ble han sparket ned.

Vil profitere mye av en bane det går an å spille raskt langs bakken. Ble tydelig hindret ved mange anledninger av dårlige baneforhold!

Kanskje brukket finger. Ingen big deal.

Akkurat nå skrev Ace:

Kanskje brukket finger. Ingen big deal.

Phuuu...d var da enda godt... ble litt svett nå gitt

Kan for faen ikke ha en artikkel med ordet "brudd" i overskriften og legge den bak en betalingsmur når en annen spiller akkurat har brukket benet.

Vetlesen måtte på legevakten etter LSK-kamp – frykter brudd

SKADER, MEN SPILTE VIDERE: Hugo Vetlesen (i midten) fikk trolig et brudd i fingeren i kampen mot LSK. Her  er han i duell med Tobias Salquist (t.v.) og Alex Dyer.

SKADER, MEN SPILTE VIDERE: Hugo Vetlesen (i midten) fikk trolig et brudd i fingeren i kampen mot LSK. Her er han i duell med Tobias Salquist (t.v.) og Alex Dyer. Foto: KNUT BJERKE

Publisert:01. april 2019, kl. 22:03

Hugo Vetlesen (19) var en av Stabæks beste i krigekampen mot LSK. Men han spilte 75 minutter med et mulig brudd i fingeren.

DEL
  •  
  •  

Stabæk - Lillestrøm 1-1

– Fingeren stod rett ut. Erik Moen (Stabæk-fysioterapeut) måtte bare brekke den tilbake. Jeg måtte jo bare spille videre, sier Hugo Vetlesen etter 1-1-kampen på Nadderud stadion mot Lillestrøm sent mandag kveld.

15 minutter ut i kampen var han uheldig, og fikk seg en skikkelig smell i en duell, og pådro seg det som kanskje er et brudd i den høyre ringfingeren.

Legevakten

– Jeg må på legevakten etter kampen for å få sjekket det ut, sa Vetlesen.

– Gjorde det veldig vondt?

– Jeg kjente det litt, men adrenalinet pumpet så jeg kjente ikke så mye. Vi fikk tapet det og jeg fikk litt smertestillende, så det gikk greit, sa 19-åringen etter kampen.

LES OGSÅ: Slik spilte Stabæk-spillerne

Brassespark

Stabæk og Lillestrøm spilte 1-1 i sesongpremieren for de to lagene, etter scoringer av Thomas Lehne Olsen og Franck Boli. Lehne Olsens scoring kom rett etter en corner. Boli scoret på en kunstscoring av et brassespark rett før pause.

Thomas Lehne Olsen hadde en eventyrlig mulighet til å sikre LSK alle de tre poengene da Lillestrøm fikk straffe midtveis i den andre omgangen etter at Steinar Strømnes handset inne i feltet.

Men Stabæk-keeper Marcus Strandberg reddet mesterlig.

Den lille størrelsen og det lave tyngepunktet er en av de beste egenskapene ved en terrier som Hugo. 😁

Ikke enig der. Synes han har vært skuffende dårlig i dag. Bør bli back up så fort Mokthar er klar

8 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Jeg tror Hugo kanskje er den spilleren i hele eliteserien som er best til å vende opp med ball. Et lite lyspunkt på en ellers begredelig kveld.

Berg ikke enig med deg!

11 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Et lite lyspunkt på en ellers begredelig kveld.

Hugo har vist mye lovende takter også i denne kampen. Begrenses av hva som (ikke) skjer rundt han. Lett å se på ballbehandlingen at han er klasse.

Hugo har masse kvaliteter, men han er ikke klar for å være hengende på dette nivået. Truer ikke med pass eller skudd. 

Samtidig som Stabæk og Hugo sliter på TVen, har Dagbladet et nytt klipp fra Nederland der Martin Ødegaard i fint driv og banker inn mål mot PSV. Går vi et år eller to tilbake, var han en flink, liten spiller med god teknikk, men ikke spesielt mange målpoeng. Føler Hugo har noe av det samme. Selvfølgelig et nivå under Ødegaard, men på et eller annet tidspunkt kommer det til å løsne.

3 minutter siden skrev odd:

Samtidig som Stabæk og Hugo sliter på TVen, har Dagbladet et nytt klipp fra Nederland der Martin Ødegaard i fint driv og banker inn mål mot PSV. Går vi et år eller to tilbake, var han en flink, liten spiller med god teknikk, men ikke spesielt mange målpoeng. Føler Hugo har noe av det samme. Selvfølgelig et nivå under Ødegaard, men på et eller annet tidspunkt kommer det til å løsne.

Hørhør. Hugo blir stor.

5 minutter siden skrev geirti:

Hørhør. Hugo blir stor.

Vi får jo endelig håpe det, men pr i dag er han for veik når han møter spillere som Gabrielsen som bare dytter/vipper han fra seg!