Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Odd


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

Har du link til denne reprisen?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

Har du link til denne reprisen?

 

http://video.eurosport.no/fotball/stabaek-stoppet-odd_vid969215/video.shtml

Endret av vi som er stb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

Ren nedsparking uten å være nær ball, ihvertfall frispark og gult. Så kanskje mest ut som en lårhøne, men usikker på om han kan ha fått et slag mot kneet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

 

Det er vel derfor det ikke er soleklart, når vi må se det i reprise for å bedømme at det er rødt. Nesten umulig for dommer å se fra den posisjonen han sto.

 

Syns dommeren gjorde en godkjent jobb i dag.

Endret av VicViper
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes i likhet med Budstikka at det ikke var en god kamp av Hugo i går. Han prøver ofte å være litt for fiks - gjerne noen ekstra steg og finter: SPILL BALLEN HUGO !

Endret av Bolivar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

Det er vel derfor det ikke er soleklart, når vi må se det i reprise for å bedømme at det er rødt. Nesten umulig for dommer å se fra den posisjonen han sto.

 

Syns dommeren gjorde en godkjent jobb i dag.

Jeg synes også dommeren var ok i går. Men når det er bakerste mann, åpenbar målsjanse, og spissen åpenbart blir skadet, så mener jeg heller dommeren bør være 100% sikker dersom han IKKE skal dømme. Den eneste rimelige vurderingen han kan ha gjort her må ha vært at Nimely tråkket over eller skadet seg selv på annet vis, og det er jo rimelig far fetched.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Ikke at det betyr så mye, men ser jo på reprisen at episoden hvor Nimely ble skadet er soleklart rødt kort og frispark. Midtstopperne til Odd gjorde en elendig kamp og det er tragisk at vi blir straffet for det enn motsatt.

Det såkalte "superparet" i midtforsvaret er utrolig overvurdert, i likhet med resten av møkkalaget!

Det er vel derfor det ikke er soleklart, når vi må se det i reprise for å bedømme at det er rødt. Nesten umulig for dommer å se fra den posisjonen han sto.

 

Syns dommeren gjorde en godkjent jobb i dag.

Jeg synes også dommeren var ok i går. Men når det er bakerste mann, åpenbar målsjanse, og spissen åpenbart blir skadet, så mener jeg heller dommeren bør være 100% sikker dersom han IKKE skal dømme. Den eneste rimelige vurderingen han kan ha gjort her må ha vært at Nimely tråkket over eller skadet seg selv på annet vis, og det er jo rimelig far fetched.

 

 

Ja den ser jeg... Poenget mitt var vel at den ikke var soleklar, noe som blir brukt flittig her på forumet :)

 

Han burde vel sett at han ikke tråkka over ja, men at den var så stygg som på reprisen kan han ikke ha sett fra sin vinkel.... mener nå jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Deilig øyeblikk rundt 2:20! Nordkveile sitter på bakken og klager til dommeren etter duell i feltet.

Morten: – Hva er det for noe? Hva er det for noe?! Piss!

 

Ja takk, til lyd fra matta, Eurosport!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Deilig øyeblikk rundt 2:20! Nordkveile sitter på bakken og klager til dommeren etter duell i feltet.

Morten: – Hva er det for noe? Hva er det for noe?! Piss!

 

Ja takk, til lyd fra matta, Eurosport!

 

 

Relatert: jeg er storfornøyd med at vi banka laget med Norges høyeste manbun-tetthet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Deilig øyeblikk rundt 2:20! Nordkveile sitter på bakken og klager til dommeren etter duell i feltet.

Morten: – Hva er det for noe? Hva er det for noe?! Piss!

 

Ja takk, til lyd fra matta, Eurosport!

 

 

Relatert: jeg er storfornøyd med at vi banka laget med Norges høyeste manbun-tetthet.

 

 

Var den ikke noe høyere i det Larvik-laget vi møtte i cupen i fjor? Synes å huske at halve laget hadde en slags bun/grorud-palme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke mye til overs for man-bun, men synes egentlig at Odd er et brukbart lag, mye lokale spillere og har hatt meget gode resultater de seneste årene. Det står respekt av slikt, i motsetning til kjøpelagene fra Molde og Trondheim. Det mest negative med Odd er at de har Norges mest usympatiske trener, og det sier sitt når konkurransen er så hard som den er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett typisk at det er det de har fokus på etter kampen, og ikke det røde kortet de selv skulle hatt. Men samme faen, slo dem gjorde vi uansett.

 

Har aldri vært borti at en klubb fokuserer på et manglende rødt kort til eget lag etter kamp. Kanskje justere forventningene litt?

 

At Granlis holding blir et tema er helt greit. Det Olderup Jensen sier er riktig. Holdingen er selvsagt ikke bra for spillet, men med gjeldende regelverk er det nok ingen som er uenige i at han gjorde rett. Hadde det vært motsatt vei hadde alle ropt møkkalag. Fair play er hyggelig nok det, men alt med måte. Uten litt kynisme blir man aldri best.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Oldrup Jensen oppsummerer det ganske godt. Som han sier ville han nok gjort det samme selv. Egentlig virker det som at han ikke reagerte i det hele tatt, men svarte da telefonen ringte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De kan nå skylde seg selv at de ikke klarte å utnytte den påfølgende dødballen de fikk. Makan til sutrete lag skal man lete lenge etter.

Kontroll på kampen hadde de heller ikke, det er bare å se på høydepunktene til kampen det. Med vanlig uttelling hadde vi ledet 2-0 til pause.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge VG-live vinner vi sjansestatistikken 7-1. Etter samme kilde er det ingen andre lag som slapp til så få sjanser som oss, og kun to lag som skapte flere sjanser. Det pussige er at laget som skapte klart flest sjanser (LSK) tapte, mens laget som hadde nestflest sjanser (SIF) bare klarte uavgjort. Nå er ikke akkurat antall sjanser på VG-live noen vitenskap, men det sier jo litt.

 

Så jeg er kanskje ikke helt sikker på om jeg er enig med Fagermo og Rossbach som rett etter kampen snakket om at de hadde full kontroll med unntak av slurv på de to baklengsmålene... Hirr hirr...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge VG-live vinner vi sjansestatistikken 7-1. Etter samme kilde er det ingen andre lag som slapp til så få sjanser som oss, og kun to lag som skapte flere sjanser. Det pussige er at laget som skapte klart flest sjanser (LSK) tapte, mens laget som hadde nestflest sjanser (SIF) bare klarte uavgjort. Nå er ikke akkurat antall sjanser på VG-live noen vitenskap, men det sier jo litt.

 

Så jeg er kanskje ikke helt sikker på om jeg er enig med Fagermo og Rossbach som rett etter kampen snakket om at de hadde full kontroll med unntak av slurv på de to baklengsmålene... Hirr hirr...

La de leve i troen :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Deilig øyeblikk rundt 2:20! Nordkveile sitter på bakken og klager til dommeren etter duell i feltet.

Morten: Hva er det for noe? Hva er det for noe?! Piss!

 

Ja takk, til lyd fra matta, Eurosport!

Morro at vi hører det siste ordet så forskjellig!

Synes det høres ut som han sier HYSJ! Men når du sier piss blir jeg plutselig usikker

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Odd
×
×
  • Opprett ny...