Gå til innhold

Kamptråd: Molde-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Mauritz kom til en farlig avslutning på den knappe tiden. Men han sliter vel med en skade, som gjør at han matches forsiktig

Knuste Moldeforsvarer i lufta med god timing.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mauritz kom til en farlig avslutning på den knappe tiden. Men han sliter vel med en skade, som gjør at han matches forsiktig

Knuste Moldeforsvarer i lufta med god timing.
Det er få ting som er så vidunderlig å ha som en måltjuv i boksen ... men at Mauritz skal være Frelseren allerede nå finner jeg i overkant optimistisk ... gutten må få lov til å gå Ohi skolen ... så han er klar til sommervinduet er over ... evt neste år.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Mauritz kom til en farlig avslutning på den knappe tiden. Men han sliter vel med en skade, som gjør at han matches forsiktig

Knuste Moldeforsvarer i lufta med god timing.
Det er få ting som er så vidunderlig å ha som en måltjuv i boksen ... men at Mauritz skal være Frelseren allerede nå finner jeg i overkant optimistisk ... gutten må få lov til å gå Ohi skolen ... så han er klar til sommervinduet er over ... evt neste år.
neei når du ikke engang har trua altså :o Mr alltid optimist :) ikke henge med hodet, den må ha vært ekstra vond for deg den kampen her! Vi reiser oss neste helg! Vamos
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffet over hvor vanskelig vi gjorde det for oss på slutten, mange svake pasninger som ga Molde overganger eller situasjoner hvor vi måtte bruke krefter defensivt helt unødvendig. I likhet med i Vikingkampen var det også litt passivt angrepsspill til tider, som da Nimely vant en ball og headet bakover, mens virket ikke som om noen av de to spillerne våre som så på hadde interesse av å posisjonere oss for andreballen, selv fra sofaen luktet jeg den muligheten.

 

Den positive overraskelsen var Gyasi, veldig bra innhopp. Nije virker litt sliten og fantasiløs, kan muligens benkes til fordel for Gyasi i neste kamp. Med mindre ikke Brochmann er skadet, selvsagt.

 

Singh med en uheldig start, men det første målet er det ene og alene Ba og Ohi som må ta skylden for, hvis man skal feige ut på den måten kan man heller stille uten mur. Litt mer bekymret over kommunikasjonen med forsvaret. Bortsett fra assisten er jeg også skuffet over Ba, han har hatt noen kamper hvor han til tider virker fullstendig uinteressert nå.

 

Kassi hadde en elendig førsteomgang, men andreomgangen var meget bra. Selv om Kassi har levert bra med målpoeng, synes jeg midtbanen vår har sett best ute med Ba, Lumanza og Vetlesen, håper vi får se den trioen igjen.

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


mulig dårlig oppdatert, men hvorfor spilte ikke mande?

Var egentlig bare for å gi Singh sjansen. Gjorde en god figur mot asker og spilte bra før skaden ifjor sommer, men tok dessverre ikke sjansen i dag. Mande fra start neste kamp. Alt i alt skuffende kamp av gutta, føler alle andre lag bortsett fra stabæk hadde klart å snu dette, 2-1 mot 10 mann mot et helt greit molde lag i over en halv time, burde gjort jobben. Dagens lyspunkt var uten tvil Gyasi, Toivio måtte nesten frem med spy posen på slutten der, tivoli var ikke så gøy! Rett og slett lekt med.

 

Håper gutta får inn en god uke med trening, så tar vi lillestrøm på lørdag!

Endret av stbS
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra spøk til alvor, så synes jeg singh skal få fler sjangser. Sayouba har fått mange nok. Om folk mener noe annet tror jeg kanskje vi må på keeper jakt i sommer. For da har vi ikke gode nok målvakter.

 

Enig. Med mindre man spiller som Thomas Gill, bør man få mer enn en sjanse til å vise hva man kan i keeperdrakta. Mande er ingen katastrofe, men det er ikke Singh heller. At keeper skal gå gjennom en kamp feilfri, er vel som å gå for null døde i trafikken på landsbasis. Selvfølgelig ønskelig, men alt må vel stoppe opp for at det skal være teoretisk mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Gyasi sin andre omgang var utrolig gledelig. Der er det handlet virkelig bra. Mauritz må få mer en 3 min 8 min og ingenting. Han stiller for min del langt foran Nimely, der kjøpte vi nok mere CV en faktisk kvalitet. Noen ganger bommer man og da er det viktig å erkjenne det så la oss håpe Toni får i gang Mauritz. Vi vil komme til å trenge det inn i en tett høst.
8 bytter, de fleste rundt 10 min spilletid. Totalt 104 min i TL, 1 mål og en matchavgjørende situasjon mot Viking. Tar med seg hele linja, blir klarert i og Ohi setter kassa.

 

At forumet er blitt tendensiøst negativt mot Nimely er rare greier.

 

Feilkjøp? Tullete konklusjon basert på det grunnlaget som er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sander Svendsens skuespillerkunster imponerer ikke ekspertene: http://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/moldes-unggutt-far-eurosports-eksperter-til-a-rase-det-stikk-motsatte-av-fair-play_fot_sto6186731/story.shtml

 

Gjorde vel strengt talt en prikk lik filming 30 sekunder senere uten at dommer slo ned på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes kampen i går var ganske merkelig. I første omgang hang ingenting sammen, mens vi greidde oss brukbart i annen omgang. Vi har fått et rykte i ES å være dårlig på dødball og det medfører nok at vi får mye skuespill i mot. 1 -0 imot var også litt skuespill - mange dommere hadde ikke dømt på sånt. Mande er vår beste keeper - ingen tvil om det og bør nok stå fast. Er i tvil om Mande hadde tatt 1 - 0 målet, tror han hadde hatt bedre muligheter på mål 2. Der setter Singh seg bakover. I slike situasjoner går Mande ned på tvers. Synes Toni er veldig god på spillerutvikling, men synes han ikke er like god på taktikk. Når Molde kommer fram på kant, ligger de med flere spillere på rundt 10-12 meter, mens vi ligger på 5-8 meter. Det skapte en del farlige situasjoner - selv om ingen mål kom på den måten i går. Syntes det virket som vi manglet selvtillit i går - i hvert fall i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Gyasi sin andre omgang var utrolig gledelig. Der er det handlet virkelig bra. Mauritz må få mer en 3 min 8 min og ingenting. Han stiller for min del langt foran Nimely, der kjøpte vi nok mere CV en faktisk kvalitet. Noen ganger bommer man og da er det viktig å erkjenne det så la oss håpe Toni får i gang Mauritz. Vi vil komme til å trenge det inn i en tett høst.
8 bytter, de fleste rundt 10 min spilletid. Totalt 104 min i TL, 1 mål og en matchavgjørende situasjon mot Viking. Tar med seg hele linja, blir klarert i og Ohi setter kassa.

 

At forumet er blitt tendensiøst negativt mot Nimely er rare greier.

 

Feilkjøp? Tullete konklusjon basert på det grunnlaget som er.

Og to 90 minuttere i cupen hvor han har imponert langt mindre enn konkurrenten sin. Tror treninger også spiller inn her
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treninger må jo ha hatt noe å si på valget av Singh også? Hvis Sayouba står en god match i cupen nå blir det veldig spennende å se hvem som starter lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Gyasi sin andre omgang var utrolig gledelig. Der er det handlet virkelig bra. Mauritz må få mer en 3 min 8 min og ingenting. Han stiller for min del langt foran Nimely, der kjøpte vi nok mere CV en faktisk kvalitet. Noen ganger bommer man og da er det viktig å erkjenne det så la oss håpe Toni får i gang Mauritz. Vi vil komme til å trenge det inn i en tett høst.
8 bytter, de fleste rundt 10 min spilletid. Totalt 104 min i TL, 1 mål og en matchavgjørende situasjon mot Viking. Tar med seg hele linja, blir klarert i og Ohi setter kassa.

 

At forumet er blitt tendensiøst negativt mot Nimely er rare greier.

 

Feilkjøp? Tullete konklusjon basert på det grunnlaget som er.

Og to 90 minuttere i cupen hvor han har imponert langt mindre enn konkurrenten sin. Tror treninger også spiller inn her

Om du herjer i første og andre runde i cupen betyr ikke det at du gjør det samme i ES. Jeg synes også all denne negativiteten rundt Nimely er helt merkelig, var det meningen at han skulle være toppscorer eller noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treninger må jo ha hatt noe å si på valget av Singh også? Hvis Sayouba står en god match i cupen nå blir det veldig spennende å se hvem som starter lørdag.

Hvis Mande står bra på Notodden, kan det vel ikke være noe spørsmål hvem som står på lørdag ????? Mande har holdt oss inne i mange matcher med feberredninger. Han har ett mye høyere nivå enn Singh.

Endret av JeanClaude
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Jeg er mye mer positiv enn kommentatorer flest her. 1. omgang er ikke bra, men 2. er etter mitt syn i nærheten av årsbeste. Vi kontrollerer alt, vinner ballen høyt i banen, spiller hurtig i lengderetningen, får en redusering og er utrolig nær en utligning. Matchens og Eliteserien klart beste spiller er Tortol Lumanza. Pasningen han trer på ett-touch til Luc der han kommer mer eller mindre alene med keeper er av topp Iniesta-klasse. Vi burde hatt minst ett poeng i dag. Men savner at Mauritz-Hansen foretrekkes fremfor Nimely, som er sesongens (eneste!) bom"kjøp". Vi er med i toppen, og det er ikke tilfeldig. Vi er gode.

Gyasi sin andre omgang var utrolig gledelig. Der er det handlet virkelig bra. Mauritz må få mer en 3 min 8 min og ingenting. Han stiller for min del langt foran Nimely, der kjøpte vi nok mere CV en faktisk kvalitet. Noen ganger bommer man og da er det viktig å erkjenne det så la oss håpe Toni får i gang Mauritz. Vi vil komme til å trenge det inn i en tett høst.
8 bytter, de fleste rundt 10 min spilletid. Totalt 104 min i TL, 1 mål og en matchavgjørende situasjon mot Viking. Tar med seg hele linja, blir klarert i og Ohi setter kassa.

 

At forumet er blitt tendensiøst negativt mot Nimely er rare greier.

 

Feilkjøp? Tullete konklusjon basert på det grunnlaget som er.

Og to 90 minuttere i cupen hvor han har imponert langt mindre enn konkurrenten sin. Tror treninger også spiller inn her

Om du herjer i første og andre runde i cupen betyr ikke det at du gjør det samme i ES. Jeg synes også all denne negativiteten rundt Nimely er helt merkelig, var det meningen at han skulle være toppscorer eller noe?

 

Det er på ingen måte det jeg sier heller, men det virker merkelig at Nimely blir prioritert foran Mauritz all den tid Mauritz har vist seg som den mer målfarlige spilleren av de to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


all den tid Mauritz har vist seg som den mer målfarlige spilleren av de to.

 

Hvor kom det fra? I Eliteserien er det statistiske grunnlaget at Nimely har 1 mål på ca 100 minutter, Mauritz ingen på ca 15. Altså begge deler for lite til at de har vist noe som helst.

 

(Nimely forørvig med omtrent samme snitt som Ohi pr spilte minutt.)

 

I 3. divisjon ser det ut som om Nimely ikke har scoret, Mauritz har et hat-trick (forøvrig det samme som Renå Olsen). Gadd ikke å se hvor mange kamper de har spilt.

 

Så med "vist seg mer målfarlig" så mener du at Mauritz har bøttet inn mål i norsk 2. divisjon mens Nimely var i Romania?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

all den tid Mauritz har vist seg som den mer målfarlige spilleren av de to.

Hvor kom det fra? I Eliteserien er det statistiske grunnlaget at Nimely har 1 mål på ca 100 minutter, Mauritz ingen på ca 15. Altså begge deler for lite til at de har vist noe som helst.

 

(Nimely forørvig med omtrent samme snitt som Ohi pr spilte minutt.)

 

I 3. divisjon ser det ut som om Nimely ikke har scoret, Mauritz har et hat-trick (forøvrig det samme som Renå Olsen). Gadd ikke å se hvor mange kamper de har spilt.

 

Så med "vist seg mer målfarlig" så mener du at Mauritz har bøttet inn mål i norsk 2. divisjon mens Nimely var i Romania?

Men du glemmer cupen, hvor de begge har spilletid og Mauritz-Hansen har mange flere mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men du glemmer cupen, hvor de begge har spilletid og Mauritz-Hansen har mange flere mål.

Cupen er tatt med litt over, men det sier jo særs lite om en spiller sine kvaliteter?

 

For meg er en 3 årskontrakt med City et større tegn på kvalitet enn 20 scoringer i norsk 1/2/3 div. eller cup.

Strand, Banan, Helle etc. scoret jo haugevis i Adecco/Obos/Oddsen men var ikke i nærheten på ES nivå.

 

Jeg håper MH blir strålende i årene som kommer, men det betyr ikke at Nimely skal dømmes nord og ned etter 280 minutter i Stabæk drakten.

En dårlig kamp mot Holmlia bør liksom ikke ha for mye å si ift. spilletid i TL.

 

Toni ga Ohi tid, se på han nå.

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Men du glemmer cupen, hvor de begge har spilletid og Mauritz-Hansen har mange flere mål.

Cupen er tatt med litt over, men det sier jo særs lite om en spiller sine kvaliteter?

 

For meg er en 3 årskontrakt med City et større tegn på kvalitet enn 20 scoringer i norsk 1/2/3 div. eller cup.

Strand, Banan, Helle etc. scoret jo haugevis i Adecco/Obos/Oddsen men var ikke i nærheten på ES nivå.

 

Jeg håper MH blir strålende i årene som kommer, men det betyr ikke at Nimely skal dømmes nord og ned etter 280 minutter i Stabæk drakten.

En dårlig kamp mot Holmlia bør liksom ikke ha for mye å si ift. spilletid i TL.

 

Toni ga Ohi tid, se på han nå.

 

 

Jeg er absolutt ikke blant de som dømmer Nimely nord og ned, jeg har stor tro på han. Men det sammenligningsgrunnlaget vi har fra denne sesongen (3. div og cupen) tilsier at Mauritz-Hansen er i bedre scoringsform, derfor synes jeg det er merkelig at Nimely per nå er foran i køen. Disse byttene skjer som regel når vi trenger mål, og da vil det i mine øyne gi mer mening å sette innpå en spiller som har vist bedre målteft den siste tiden.

 

For spisser spesielt kan selvtillit og det mentale generelt ha mye å si, og mål skaper selvtillit, samme hvilket nivå de blir scoret på.

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men vi har sett det utallige ganger før, scoringsform mot lag fra lavere divisjoner har som oftest ikke noe å si når du spiller mot lag fra øverste nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit å huske på at Nimely primært er høyrekant (så vidt jeg kan se) og M-H er midtspiss. Begge kan fylle flere roller men de er egentlig ikke samme rolle. Bør mao ikke være noe enten eller her. Den M-H primært skal konkurrere med er Ohi. Og ja, vi går glipp av en dimensjon ved å spille med kun én spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit å huske på at Nimely primært er høyrekant (så vidt jeg kan se) og M-H er midtspiss. Begge kan fylle flere roller men de er egentlig ikke samme rolle. Bør mao ikke være noe enten eller her. Den M-H primært skal konkurrere med er Ohi. Og ja, vi går glipp av en dimensjon ved å spille med kun én spiss.

Det er helt feil. Nimely er primært spiss. SMH er primært hengende spiss / second striker. Om startplass konkurrerer SMH mest med Luc og Vetlesen, mens Nimely konkurrerer med Ohi. Som Rettep sier, avskriver ikke Nimely men er for meg merkelig at Nimely blir prioritert foran. Nimely var visstnok et kjempetalent i ManCity, men er på ingen måte en garanti for kvalitet. Han har rukket å bli 26 år uten å vise til altfor mye.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Greit å huske på at Nimely primært er høyrekant (så vidt jeg kan se) og M-H er midtspiss. Begge kan fylle flere roller men de er egentlig ikke samme rolle. Bør mao ikke være noe enten eller her. Den M-H primært skal konkurrere med er Ohi. Og ja, vi går glipp av en dimensjon ved å spille med kun én spiss.

Det er helt feil. Nimely er primært spiss. SMH er primært hengende spiss / second striker. Om startplass konkurrerer SMH mest med Luc og Vetlesen, mens Nimely konkurrerer med Ohi. Som Rettep sier, avskriver ikke Nimely men er for meg merkelig at Nimely blir prioritert foran. Nimely var visstnok et kjempetalent i ManCity, men er på ingen måte en garanti for kvalitet. Han har rukket å bli 26 år uten å vise til altfor mye.
Josh King før Bournemouth, 94 matcher i div klubber - 4 mål. 1 år i mellom han og Nimely. Annet nivå, men late bloomers er undervurdert.

 

Brochmann er en annen.

 

Enig med deg at det ikke er en garanti for kvalitet, men en klar indikasjon kan man vel si det er med et akademi i den klassen.

 

Han har vist han kan forsere 1 mot 1, binde opp forsvarere og har vel noe mer aks. enn f.eks Ohi.

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Greit å huske på at Nimely primært er høyrekant (så vidt jeg kan se) og M-H er midtspiss. Begge kan fylle flere roller men de er egentlig ikke samme rolle. Bør mao ikke være noe enten eller her. Den M-H primært skal konkurrere med er Ohi. Og ja, vi går glipp av en dimensjon ved å spille med kun én spiss.

Det er helt feil. Nimely er primært spiss. SMH er primært hengende spiss / second striker. Om startplass konkurrerer SMH mest med Luc og Vetlesen, mens Nimely konkurrerer med Ohi. Som Rettep sier, avskriver ikke Nimely men er for meg merkelig at Nimely blir prioritert foran. Nimely var visstnok et kjempetalent i ManCity, men er på ingen måte en garanti for kvalitet. Han har rukket å bli 26 år uten å vise til altfor mye.

Unnskyld meg... Du kan ikke argumentere mot at spillerne har spilt i akkurat posisjonene jeg nevnte i a-lagskampene de har vært involvert i? Nimely hadde ett innhopp på topp mot Sogndal, ellers kant. Mauritz har gjort furore i cup som spiss. Jeg regner med at dette reflekterer der de skal spille?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Greit å huske på at Nimely primært er høyrekant (så vidt jeg kan se) og M-H er midtspiss. Begge kan fylle flere roller men de er egentlig ikke samme rolle. Bør mao ikke være noe enten eller her. Den M-H primært skal konkurrere med er Ohi. Og ja, vi går glipp av en dimensjon ved å spille med kun én spiss.

Det er helt feil. Nimely er primært spiss. SMH er primært hengende spiss / second striker. Om startplass konkurrerer SMH mest med Luc og Vetlesen, mens Nimely konkurrerer med Ohi. Som Rettep sier, avskriver ikke Nimely men er for meg merkelig at Nimely blir prioritert foran. Nimely var visstnok et kjempetalent i ManCity, men er på ingen måte en garanti for kvalitet. Han har rukket å bli 26 år uten å vise til altfor mye.
Unnskyld meg... Du kan ikke argumentere mot at spillerne har spilt i akkurat posisjonene jeg nevnte i a-lagskampene de har vært involvert i? Nimely hadde ett innhopp på topp mot Sogndal, ellers kant. Mauritz har gjort furore i cup som spiss. Jeg regner med at dette reflekterer der de skal spille?

Alt i alt så er de fotballspillere og skal spille i de posisjonene de blir satt i å spille i... Treneren bestemmer så får vi telle opp etter sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Greit å huske på at Nimely primært er høyrekant (så vidt jeg kan se) og M-H er midtspiss. Begge kan fylle flere roller men de er egentlig ikke samme rolle. Bør mao ikke være noe enten eller her. Den M-H primært skal konkurrere med er Ohi. Og ja, vi går glipp av en dimensjon ved å spille med kun én spiss.

Det er helt feil. Nimely er primært spiss. SMH er primært hengende spiss / second striker. Om startplass konkurrerer SMH mest med Luc og Vetlesen, mens Nimely konkurrerer med Ohi. Som Rettep sier, avskriver ikke Nimely men er for meg merkelig at Nimely blir prioritert foran. Nimely var visstnok et kjempetalent i ManCity, men er på ingen måte en garanti for kvalitet. Han har rukket å bli 26 år uten å vise til altfor mye.

Unnskyld meg... Du kan ikke argumentere mot at spillerne har spilt i akkurat posisjonene jeg nevnte i a-lagskampene de har vært involvert i? Nimely hadde ett innhopp på topp mot Sogndal, ellers kant. Mauritz har gjort furore i cup som spiss. Jeg regner med at dette reflekterer der de skal spille?

 

Offensive spillere brukes gjerne litt om hverandre. Sindre har spilt bak Ohi i begge cup-kampene, men han beveger seg på en annen måte enn Luc/Hugo. Nimely er ingen kant, men har blitt brukt der i begge cup-kampene uten hell (byttet tidlig posisjon med Ohi mot Asker f.eks). Hva han har spilt er jo litt irrelevant da Ohi er urokkelig på topp, og vi spiller primært med en spiss. Dette gjør at Toni gjør de offensive byttene sine for å endre noe offensivt uten at man skal henge seg så mye opp i posisjon.

 

Edit: Det er riktig som SAU sier over, men uansett hvor stor overgangen har vært fra 2. div så klarer han 20 min på slutten av kampene på bekostning av Nimely. Saken min bunner ut i vurderingen på innhopp Nimely vs SMH, og for å gjenta meg selv; Sindre har vist mye mer i Stabækdrakt på færre minutter til å kunne endre kampbildet i en kamp og få den goalen vi gjerne jager.

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...