Gå til innhold

Kamptråd: Brann-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Tidlig å melde at han må gå men fortsetter dette må det virkelig gjøres noe i trenerteamet. Har vært et vedvarende problem med organisering og defensive dødballer. Trenger uansett en patent og trygg keeper og en stopper rundt 190 som kan ta det som er i lufta

Toni bør definitivt ikke gå men man bør seriøst vurdere om JPJ er riktig assistent, jeg tviler på det så tanken på friskt blod der er kanskje ikke så dumt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha gått på et ydmykende 5 - 0 tap så ligger det en smule trøst i at dette var langt fra noen 5 - 0 kamp.

Det er delvis riktig, men det som er verre enn resultatet, er at vi gjør store feil. Vi virker både ukonsentrerte og uorganiserte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Etter å ha gått på et ydmykende 5 - 0 tap så ligger det en smule trøst i at dette var langt fra noen 5 - 0 kamp.

Det er delvis riktig, men det som er verre enn resultatet, er at vi gjør store feil. Vi virker både ukonsentrerte og uorganiserte.
Ser den ... med store bekymringsbølgetakrynker Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Toni bør definitivt ikke gå men man bør seriøst vurdere om JPJ er riktig assistent

 

Var på tide, jeg hadde egentlig ventet at det innlegget skulle komme i pausen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Toni bør definitivt ikke gå men man bør seriøst vurdere om JPJ er riktig assistent

 

Var på tide, jeg hadde egentlig ventet at det innlegget skulle komme i pausen.

Never change a winning team
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må det jobbes med det mentale og viljen til å vinne. Er veldig usikker på hvor mange av Stabækspillerne som virkelig ville vinne denne kampen bortsett fra Skjønsberg, Hanche med noen flere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen ødelegges da vi bestemmer oss for å være julinisser på 2 og 3-0. Synd at midtbaneduoen vår som vi trodde var blant ESs beste ikke står frem mot de beste

Hadde vi for mange spillere på oppdrag i pausen? Hadde Mande feilet om de ikke hadde tullet med keeperplassen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skaper hvertfall noen gode sjanser offensivt. Problemene er 100 prosent defensivt. Midtbanen hjelper ikke godt nok til. Samme gamle dødballtullet og.

 

Ser gjerne Vetlesen og Kassi inn for Gyasi og Njie neste match.

 

Ser gjerne at Mande fortsetter. Stod ikke noe bedre enn Singh, men han vet vi hvertfall kan levere godt nok nivå hvis han har dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er veldig imponert over hva Branns trener har fått til. Det er noe visst Lars Lagerbeck over han. Klok og smart - finner motstanderenes svakheter. Har et lag nesten uten stjerner, Flere spilte for Brann i OBOS. Jeg hadde klart forventet at vi skulle tape i kveld. Vi har tekniske kvalteter, men vi spiller ikke smart godt organisert fotball. kanskje skulle det vært 4-2 eller 3-1 i dag og det ville jo sett penere ut, men dette var en kamp som ble tapt fordi vi var dårligere organisert enn Brann og fordi de hadde gjort hjemmeleksa og visste hvordan de skulle utnytte våre svakheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var lett å se tidlig at denne kampen kunne gi et stygt resultat. Årsaken ligger etter min oppfatning primært i en, for dagen, elendig midtbane. Dernest angripere som ikke setter sjansene. Forsvaret var ikke bra, men fikk også liten hjelp.

 

Skuffende å se kroppsspråket til Ba utover i kampen. Også skuffende å se at Lumanza ikke ønsker Hugo lykke til ved byttet. Her kan vi ha fått oss et par utfordringer hvis det skulle butte skikkelig utover i sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det går rykter i Stavanger om at Bradley overtar Viking...

Det ryktet har ikke nådd spillerne i Viking..... Fant du det på i ren frustrasjon?

 

Nei, min frustrasjon fikk helt andre uttrykk - se hva jeg ellers skrev i går under og etter kampen - hehe. Min kilde er en forretningsmann i Rogaland som sa at man jobbet med saken. Spillere er ofte de siste som vet noe i trener-saker. Tipper de prøver å få spikret en økonomisk greie der borte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var mer skuffet etter tapet mot Sogndal. Mot Brann hadde jeg kalkulert med tap. Brann taper ikke hjemme. Banen virket løs og tung i går. Tror godt at gullet kan havne i Bergen - selv om jeg mener Sarpsborg og Rosenborg er bedre lag. En myrete hjemmebane kan godt avgøre rekkefølgen blant de 3 beste i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Det går rykter i Stavanger om at Bradley overtar Viking...

Det ryktet har ikke nådd spillerne i Viking..... Fant du det på i ren frustrasjon?

Nei, min frustrasjon fikk helt andre uttrykk - se hva jeg ellers skrev i går under og etter kampen - hehe. Min kilde er en forretningsmann i Rogaland som sa at man jobbet med saken. Spillere er ofte de siste som vet noe i trener-saker. Tipper de prøver å få spikret en økonomisk greie der borte...

At du var frustrert var noe alle leserne av forumet fikk med seg. Jeg trenger ikke å lese noen av dine utblåsninger på nytt. Så vondt vil jeg hverken meg selv (eller deg).

 

Normalt ville jeg vært enig med deg i at spillere er de siste til å vite. Men i dette tilfellet er jeg ikke det. At de forsøker å spikre en økonomisk greie har jeg omtalt på forumet tidligere. Men ifølge mine kilder er det snakk om en måte å finansiere spillere på, som ikke kommer i konflikt med reglene mot "økonomisk doping". Har blitt fortalt at Brann har fått til noe tilsvarende.

 

Jeg klarer heller ikke å se hvorfor Bob skulle ønske å ta over Viking. Han beviste med oss at han taklet håpløse forutsetninger. Tror ikke han er mannen som liker å gjenta seg selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DEt med Bob har jeg hørt fra en ekstern kilde også, så får vi se hva tiden bringer.

 

Ellers er det helt riktig med midtbanen vår i går. Det holder ikke med jr feil gang på gang på gang på gang.

 

Jeg tror ikke Ba er god nok dessverre. Han hadde noen fine kamper i starten, men det begynner å bli en stund siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tidlig å melde at han må gå men fortsetter dette må det virkelig gjøres noe i trenerteamet. Har vært et vedvarende problem med organisering og defensive dødballer. Trenger uansett en patent og trygg keeper og en stopper rundt 190 som kan ta det som er i lufta

Toni bør definitivt ikke gå men man bør seriøst vurdere om JPJ er riktig assistent, jeg tviler på det så tanken på friskt blod der er kanskje ikke så dumt.
Rall.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min kilde i Viking melder at Bradley ikke er diskusjonstema overhodet verken i klubben, lokalpressen eller byen generelt.

Med Vikings plassering på tabellen, synes jeg det virker helt utrolig hvis ikke ny trener og Bob Bradleys navn er blitt nevnt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Min kilde i Viking melder at Bradley ikke er diskusjonstema overhodet verken i klubben, lokalpressen eller byen generelt.

Med Vikings plassering på tabellen, synes jeg det virker helt utrolig hvis ikke ny trener og Bob Bradleys navn er blitt nevnt.
Foreslår nok en gang at denne diskusjonen tas i riktig tråd (som er De andre lagene-tråden under Blaa).

 

Der finner du mitt svar på ditt utspill JeanClaude.

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fullt klar over at Tonis ansvar er stort ift. hvor vi ligger, men når Brochmann mister ballen innenfor 16 og ingen andre går på mann for å hindre skudd er det lite en trener kan gjøre.

 

Vi mister ballen 51 ganger. 31 er rene fratagninger (dispossesed) Ba og Brochmann de verste med hhv. 6 hver seg

Vi taper 26 av 36 hodedueller.

Vi takler 27 ganger mot Branns 42, suksessrate ca samme på 70 %. Verdt å merke seg er at Braathen, Haugen og Orlov takler mest hos Brann. Det vitner om et helt annet press og arbeidskapasitet.

 

Se match centre/ Chalk board for kilde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må jo bare si at jeg er enormt imponert over Daniel Braaten. Ikke lett å forsvare seg mot, fantastisk rykk, god teknikk og sterk nok til å løpe rett igjennom våre forsvarere. Trodde han var mer eller mindre ferdig etter siste periode i Vålerenga, men har jo virkelig tatt store steg etter han kom til Brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som slår meg gang på gang er at vi ofte spiller med ørsmå marginer. Det skal dribles, hælsparkes, tres igjennom og vippes over for enhver pris. Det kan se pent ut HVIS det funker, men vi trenger flyt for at det skal funke. Nå har vi ikke flyt og da blir det ekstremt irriterende å se på. Vi evner ikke å variere spillet, og bruker ikke de rommene som oppstår hos motstander. Da blir vi heller stående og trille ball 20 meter fra mål.

 

Flere samtidige bevegelser og tøffere duellspill savnes!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Brann-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...