Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Kristiansund (samt politikk, samfunn og filosofi)


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Vetlesen eneste som spiller godkjent i dag. Bra angrep vi scoret på, men ellers var Kassi og hvertfall Nimely sammen med resten utrolig dårlige.

 

Taper vi mot Sandefjord nå har jeg mistet helt trua på Toni.

 

Og til sommeren tror jeg vi må kjøpe to- tre dritsekker som nekter annet enn å gi hundre prosent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig synd at dommeren setter i gang kontringen på 1-2 da vi var så bra i gang. Påfølgende mål skyldes langt på vei skral jobb på defensiv midtbane. Forsvaret står i offensiv posisjon og blir tatt på senga når midtbanespillerne klarer å rote bort ballen i helt ufarlige posisjoner.

 

Gratulerer til KBK og Michelsen med en helt utrolig bra gjennomført match. Mye å lære av besluttsomheten deres og hvor flinke de er til å følge sin gameplan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Igjen en motstander som lykkes med "alt" de prøver på, og får den beste kampen i sesongen mot oss. Tilfeldig? Aner ikke, men når dommeren bryter vårt angrep og starter kontringen til 1-2 begynner jeg nesten å lure...

Er det alt for politisk ukorrekt å si at de spilte som noen skruller i forsvar?

Nå må vi slutte å tro at vært tap bare er en tilfeldighet at vi egentlig er mye bedre osv. Det er nok ikke tilfelle. Det er en trend her som bunner i at vi er defensiv utrygge. Det må ryddes opp i. Steng igjen buret så får vi i det minste et poeng. Derfra kan vi bygge videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Igjen en motstander som lykkes med "alt" de prøver på, og får den beste kampen i sesongen mot oss. Tilfeldig? Aner ikke, men når dommeren bryter vårt angrep og starter kontringen til 1-2 begynner jeg nesten å lure...

Er det alt for politisk ukorrekt å si at de spilte som noen skruller i forsvar?

Nå må vi slutte å tro at vært tap bare er en tilfeldighet at vi egentlig er mye bedre osv. Det er nok ikke tilfelle. Det er en trend her som bunner i at vi er defensiv utrygge. Det må ryddes opp i. Steng igjen buret så får vi i det minste et poeng. Derfra kan vi bygge videre.
Gode lag har marginer med seg, bunnlag mot seg, så der har vi nok svaret...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Igjen en motstander som lykkes med "alt" de prøver på, og får den beste kampen i sesongen mot oss. Tilfeldig? Aner ikke, men når dommeren bryter vårt angrep og starter kontringen til 1-2 begynner jeg nesten å lure...

Er det alt for politisk ukorrekt å si at de spilte som noen skruller i forsvar?

Nå må vi slutte å tro at vært tap bare er en tilfeldighet at vi egentlig er mye bedre osv. Det er nok ikke tilfelle. Det er en trend her som bunner i at vi er defensiv utrygge. Det må ryddes opp i. Steng igjen buret så får vi i det minste et poeng. Derfra kan vi bygge videre.
Gode lag har marginer med seg, bunnlag mot seg, så der har vi nok svaret...

Marginer ?? 1-4

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Legg opp Skjønsberg! Vi er bare en jalla klubb når vi hyller han . Han klarer ikke lede forsvaret vårt og vi blir pissa på kamp etter kamp. Elendig kamp av Hancke også , mens Lumanza kan bare stikke tilbake til Belgia. Søppel. Bytt formasjon !! 4-2-3-1 er så utdatert. Vi er så sårbare på kontringer i mot.

 

For en tulle klubb vi er som frivillig spiller med bortedrakter på hjemmebane. En gjeng klovner som skjemmer seg ut foran hele fotball-Norge som ler av oss.

Spy ut så mye dritt du vil om laget (tror ingen tar det seriøst lenger), men Pride-saken kan du ligge unna! Klovn!!!

 

Greit nok at vi støtter en god sak, men å gi oss ulempe sportslig er jeg veldig imot. Får være grenser for hvor tolerante, liberale, radikale vi skal være

 

 

Forsiktig nå. Å sette grenser for toleranse er en risikosport. Om det er homofile i dag, er det kanskje idioter som ikke tolereres i klubben i morgen. Og hva skal du bruke tiden din på da?

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Igjen en motstander som lykkes med "alt" de prøver på, og får den beste kampen i sesongen mot oss. Tilfeldig? Aner ikke, men når dommeren bryter vårt angrep og starter kontringen til 1-2 begynner jeg nesten å lure...

Er det alt for politisk ukorrekt å si at de spilte som noen skruller i forsvar?

Nå må vi slutte å tro at vært tap bare er en tilfeldighet at vi egentlig er mye bedre osv. Det er nok ikke tilfelle. Det er en trend her som bunner i at vi er defensiv utrygge. Det må ryddes opp i. Steng igjen buret så får vi i det minste et poeng. Derfra kan vi bygge videre.
Gode lag har marginer med seg, bunnlag mot seg, så der har vi nok svaret...
Marginer ?? 1-4
Med referanse til at dommeren bryter oss og starter jo ting til 1-2 som kanskje var den matchavgjørende situasjonen i dag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det krise? Ja.

Er løsningen å sparke Toni? Nei.

Har vært enig fram til nå, men den sterkt nedadgående tendensen over tid har fått meg til å tvile. Det hadde gjerne ikke skadet om han fikk inn støtte som Trond Fredriksen fikk i rutinerte Anton Joore i Aafk. Så lenge BB er ledig burde vi i det minste forhøre oss om BB vil komme inn som støtte for Toni.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kristiansund hadde funnet ut akkurat hvordan de skulle slå oss: 2 stramme forsvarsfirere og 2 bier på topp. Vi derimot var som vanlig en åpen motorvei mot mål. Jeg synes Toni er en sympatisk fyr og la han stå for spillerutvikling og Akademiet, men vi trenger en ny trener som kan forsvarsorganisering og taktikk. .

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kunne jo fått litt støtte av de 10 utpå der som ikke gidder å prøve en gang.

Det er trenerens ansvar å motivere spillerne. Det har ikke Toni klart i motgang.

Skjønsberg er også for gammel og utdatert. Send han på gamlehjemmet der han kan gå rundt i rullator å organisere old boys laget. Selg Ohi og få inn en ny stopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du oppfører deg som en bølle så hvorfor skal jeg tolerere bøller ? Jeg skjønner ikke hvorfor vi må spille i drakter som ødelegger hjemmebanefordelen vår ! Det har ingenting med homohets å gjøre, men du liker å kategorisere folk for enkelt. Da er du selv en som undertrykker andre gjennom manglende ytringsfrihet.

Så det er drakta som gir oss hjemmebanefordel? Vi brukte våre vanlige drakter mot Brann - da slapp vi inn 5 og scoret 0. Ta deg en laaaang ferie fra forumet, kanskje det hjelper på humøret.

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo noen meget religiøse spillere på laget; hva synes de om homofili og å spille med regnbuefargede drakter til støtte for homokampen? Jeg er glad for at vi gjør det, men kanskje dette ikke er så uproblematisk for alle?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har VeigarP og Islendingen quotet så mye at tråden er nærmest uleselig på mobil, så da er dette en formell anmodning om å ta en pause med øl og sigg - så blir tråden litt mindre udigg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist. Ser ut som om alle andre lag både løper mer, og gir mer i duellene enn oss. Den innsatsen hadde vi også i starten av sesongen, og den er forskjellen på seier og tap. Vetlesen, Granli, Skogseid og Brochmann viste vilje i dag, men det trengs 8-10 mann med den viljen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontringen i dag før 1-2 starter dommeren. Mot Brann var det "tilfeldigheter" i forkant av 2-0 og 3-0. Laget tåler få marginer i mot før de mister troa på seg selv. Jeg tror at man får av disse marginene i mot beror på aggresivitet og mangle de kynisme. Utrolig frustrerende å se på, og nesten så man skjønner at det blir mål i mot 3-4 trekk før det kommer.

Vi hyllet Ba og Jonathan som en av de beste midtbaneduoene i starten av sesongen, bare de fikk litt mer matching. Det motsatte har skjedd

 

Håper Toni & co finner ut av det snarest mulig, og helst før vi havner i nedrykksstriden på alvor

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er stolt over de verdiene Stabæk står for at gutta spilte i de draktene de gjorde. Verdier er viktigere enn resultatet i dag. Det skal være ytringsfriehet på Forumet, men VeigarP bør ta seg en tenkepause.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontringen i dag før 1-2 starter dommeren. Mot Brann var det "tilfeldigheter" i forkant av 2-0 og 3-0. Laget tåler få marginer i mot før de mister troa på seg selv. Jeg tror at man får av disse marginene i mot beror på aggresivitet og mangle de kynisme. Utrolig frustrerende å se på, og nesten så man skjønner at det blir mål i mot 3-4 trekk før det kommer.

Vi hyllet Ba og Jonathan som en av de beste midtbaneduoene i starten av sesongen, bare de fikk litt mer matching. Det motsatte har skjedd

 

Håper Toni & co finner ut av det snarest mulig, og helst før vi havner i nedrykksstriden på alvor

Vi er i nedrykstriden for alvor. Lumanze spilte forsvådit en ok kamp i dag, men feilen på 1-3 er utilgivelig. Det trekker ned voldsomt og jeg tror han ikke bryr seg en døyt om sin egen karriere eller laget. Han er nok for deprimert enda til å spille fotball?

 

Ba er jeg glad ikke spilte. Vetlesen var mye mye bedre. Men klippekort-Ba er nok tilbake igjen. Njie skaper en del, men sluttproduktet til Nimely er bedre. Han er mer effektiv rett og slett og er helt ok ellers også.

 

Kassi med en assist i dag, men det er han som gir dommeren ballen, og gjør også en del rart, men også noe bra. Som vanlig. Brochmann vår beste mann i dag. Forsvaret henger ikke sammen og jeg tror formasjonsendring må til. Mande gir også opp på 0-1 og kan ta den.

 

Seb, Sindre, Boli vet alle hvor målet står. Håper vi får se mer av de snart. Ohi får til lite, og dansinga Gyasi driver med på sjansen sin kan han spare seg for når vi ligger under mot ELs svakeste bortelag og må ha to poeng for å få et ydmykende hjemmepoeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er stolt over de verdiene Stabæk står for at gutta spilte i de draktene de gjorde. Verdier er viktigere enn resultatet i dag. Det skal være ytringsfriehet på Forumet, men VeigarP bør ta seg en tenkepause.

Nei, resultatet er viktigere enn at vi skal drive politikk i idretten. Det kan vi drive med utenom akkurat på kampdagen. Det er min mening!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Igjen en motstander som lykkes med "alt" de prøver på, og får den beste kampen i sesongen mot oss. Tilfeldig? Aner ikke, men når dommeren bryter vårt angrep og starter kontringen til 1-2 begynner jeg nesten å lure...

 

Er det alt for politisk ukorrekt å si at de spilte som noen skruller i forsvar?

Det er vi som spiller ballen i dommeren. Så det er 100 % vår skyld at dommeren "bryter" angrepet.

 

Selv om du forsåvidt har rett etter boken her, så er dommeren patetisk nærme spillet. Idiotisk posisjonering av en såkalt toppdommer.

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Igjen en motstander som lykkes med "alt" de prøver på, og får den beste kampen i sesongen mot oss. Tilfeldig? Aner ikke, men når dommeren bryter vårt angrep og starter kontringen til 1-2 begynner jeg nesten å lure...

 

Er det alt for politisk ukorrekt å si at de spilte som noen skruller i forsvar?

Det er vi som spiller ballen i dommeren. Så det er 100 % vår skyld at dommeren "bryter" angrepet.

 

Selv om du forsåvidt har rett retter boken her, så er dommeren patetisk nærme spillet. Idiotisk posisjonering av en såkalt toppdommer.

 

Han var tett nok opptil å se at Rena Olsen hopper inn med knottene ihvertfall. Håpløst bytte

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske godt gjort å tro at hvilke drakter vi spiller i har noe å si for dette resultatet. På en dag som dette var oppmerksomhet til en viktig sak det eneste positive å ta med seg.

 

Vi er et bunnlag, det er bare litt etterslep på tabellen som må jevnes ut, siden alle spillerne (og vi på tribunen) glemte det noen kamper i starten av sesongen. Etter kampen mot Viking endret jeg målsetning for sesongen til "unngå kvalifisering". Nå er det endret igjen, til "redd i alle fall kvalifiseringsplassen".

 

Dette laget er nå så ellevilt elendig at jeg har begynt å slippe opp for adjektiver.

 

Dessverre tror jeg ikke Toni overlever sommerpausen. Det er ikke totalt planløst, men det er åpenbart helt umulig å gjøre strategiske endringer når man ser at ting butter. Blir ganske symptomatisk når speaker begynner å vitse om det alle andre enn laget selv merker, at innlegg fra kant kan være en god idé. Må virkelig alt være en stikker gjennom forsvaret?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar P, jeg er også frustert og lei nå, men en gang må man stoppe. Tror det punktet var for fem postet siden. Islendingen har heldigvis tatt seg en liten pause.

 

Jeg er glad Tony i hvert fall tok bytter i dag, selv om jeg også kunne ønsket andre både ut og inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Kristiansund (samt politikk, samfunn og filosofi)
×
×
  • Opprett ny...