Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Sandefjord


Offside
 Del

Anbefalte innlegg


Vi har fryktelig lite batteri på scannern vår, så kom tidlig!

 

Edit: drit i forrige melding, scannern er død og vi river enkeltbilletter

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-3 i sjanser. Vi er heldige som ikke ligger under med mer.

Lumanza er på ball. Ikke straffe. Hou Sæther brukbar bortsett fra den glippen. Brochmann prøver for mye. Gjør heller det enkle. Nå vil jeg ha flere baller på Ohi inne i boks

 

MMS avslørt på farta ved målet. Skuffende at vi skuffer nok en gang mot "enkel" motstand på hjemmebane. 5-0 over Sogndal og så dette. Ubegripelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dessverre ikke ufortjent så langt. Her er det vanvittig mye å rette på både fra Toni sin side taktisk og ikke minst innsatsen. Virkelig ikke påskrudd i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det mest alvorlige er at det er gratis å plukke ned lange baller for motstanderes spisser. Jeg sier ikke at alt som sisteskansen slipper inn er forsvarets feil, men vi må anerkjenne at han får alt for mange muligheter til å gjøre feil. Med bare litt mer trygghet bakover kan vi bli et mye bedre lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Positivt at Sindre får 20 min. Ser han gjerne fra start neste kamp. Og har vi virkelig ikke bedre straffeskyttere i klubben? Selvom Ohi scoret mot Sarp på straffe var det en lompe som spratt inn. Bra innhopp av Amrani. Vi taper fullt fortjent, selvom det er bedring i 2.omgang. Irriterende at vi ikke er påskrudd fra start. Ryker vi i cupen på onsdag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kassi ass, der er han elendig! Helslapp innsats.

 

Amrani BB

Enig, Amrani hadde et bra innhopp! Skaffet straffen som burde vært utnyttet bedre, noe som kunne ha endret kampbildet. Synd vi taper i dag etter den oppturen mot Sogndal. Høsten er skummel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle skal få av oss. Alltid. Uansett.

Positivt at vi har begynt å score på corner. Dumt at vi har sluttet å score på straffe.

Det er bare å holde humøret oppe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Positivt at Sindre får 20 min. Ser han gjerne fra start neste kamp. Og har vi virkelig ikke bedre straffeskyttere i klubben? Selvom Ohi scoret mot Sarp på straffe var det en lompe som spratt inn. Bra innhopp av Amrani. Vi taper fullt fortjent, selvom det er bedring i 2.omgang. Irriterende at vi ikke er påskrudd fra start. Ryker vi i cupen på onsdag?

Hold opp. Vi ser slike straffer fra de beste i verden innimellom også.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Positivt at Sindre får 20 min. Ser han gjerne fra start neste kamp. Og har vi virkelig ikke bedre straffeskyttere i klubben? Selvom Ohi scoret mot Sarp på straffe var det en lompe som spratt inn. Bra innhopp av Amrani. Vi taper fullt fortjent, selvom det er bedring i 2.omgang. Irriterende at vi ikke er påskrudd fra start. Ryker vi i cupen på onsdag?

Hold opp. Vi ser slike straffer fra de beste i verden innimellom også.

 

Han tar kun straffer fordi han vil bli toppscorer. Få inn en som kan det, for lagets beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Positivt at Sindre får 20 min. Ser han gjerne fra start neste kamp. Og har vi virkelig ikke bedre straffeskyttere i klubben? Selvom Ohi scoret mot Sarp på straffe var det en lompe som spratt inn. Bra innhopp av Amrani. Vi taper fullt fortjent, selvom det er bedring i 2.omgang. Irriterende at vi ikke er påskrudd fra start. Ryker vi i cupen på onsdag?

Hold opp. Vi ser slike straffer fra de beste i verden innimellom også.

Han tar kun straffer fordi han vil bli toppscorer. Få inn en som kan det, for lagets beste.
Ohi kan jo ta straffer? Det så vi mot S08. Alle bommer i blant......
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke hvordan vi klarer å være så jojo. Fra helt fantastisk gode til dritræva kamp etter kamp. Nok en gang taper vi etter å ha sluppet inn det første målet. På tide å få inn rutinert midtstopperjævel på overgangsmarkedet med fart og hodestyrke.

 

Og El-Amrani, Vetlesen og Rubin håper jeg starter mot Aalesund.

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Sandefjord
×
×
  • Opprett ny...