Jump to content
Sign in to follow this  
Anders C

Ronald Hernández

Recommended Posts

1 time siden skrev asmats:

Vi skal få pengene fra forbundet...........

Det Venezuelans fotballforbundet. Akkurat de man tror gjør opp gjelden sin.. 

15 minutter siden skrev odd:

Det Venezuelans fotballforbundet. Akkurat de man tror gjør opp gjelden sin.. 

Infalsjonen i Venezuela var i 2018 på over en million prosent... De har mer enn nok med å skaffe mat og medisiner til folket. Tviler på forbundet prioriterer/har råd til å betale ut sånt.. 

Kilde: https://snl.no/Økonomi_og_næringsliv_i_Venezuela

1 time siden skrev Nr14:

De pengene kan klubben donere til et hjelpeinitiativ i Venezuela. 

Et ikke-statlig hjelpeinitiativ i så fall...

Faens diktator

Per i dag forsvinner penger i Venezuela inn i et sort hull mer eller mindre samme hvem man gir dem til.

Jeg tenker det er lurere for klubbens del å vente til ting har roet seg ned og kreve pengene.

Insta-posten hans i dag sier ‘fasthet og ro for å ta de beste beslutningene’.

Hva nå det måtte bety. Er det noen overgangs-vinduer som fortsatt er åpne?

Er ikke god nok, sliter både på det defensive og det offensive. Et under at han starter for Venezuela

16 minutter siden skrev Torjus:

Er ikke god nok, sliter både på det defensive og det offensive. Et under at han starter for Venezuela

Men du han har gjort det så dårlig for dem, og at de har bedre alternativer?

Jeg lurer mer på hvorfor han ikke presterer bedre hos oss, kanskje det ikke er så store justeringene som skal til før vi ser en helt annen spiller.

Var jo veldig god i starten av sesongen, er bare å gå tilbake og se på avstemningene i kamptrådene så ser man at mange syntes det. Synd at han ikke har levert nå som han har fått sjansen igjen med Demidov ute, men jeg tror han har ferdighetene inne.

Jeg har vært positiv til Hernandez lenge i håp om at han vill ta de stegene man kunne forvente. Han har derimot stått på stedet hvil siden han kom, om mulig har han tatt et steg tilbake. Vi må begynne å ta backposisjonene våre seriøst! Neste år bør ny venstre og høyreback står øverst på prioriteringslisten. Inntil videre får vi håpe Demidov snart er tilbake så vi kan flytte Hanche ut på back. 

Jeg melder meg på listen over "Har stor tro på Hernendez, men synes det mangler litt utvikling".

På den ene siden har vi sett gang på gang at spillere ser ut til å ha stoppet, for så å plutselig hoppe opp et nivå (Granli og Hanche er to eksempler fra vårt eget forsvar.) Med det håper jeg at Hernandez er neste. Han har utvilsomt potensialet, og starter på et høyt nivå før han evt hopper videre.

På den andre siden har han ikke vært bra siden i våres. Hanche har vært impnerende som back, og tanken på at Næss sitter på benken hos bunnlaget og ville passet perfekt med Yaw...

Som andre har vært inne på - Ronald var knallgod i våres, en av våre aller beste spillere over en lengre periode. Så progresjon har det jo vært, så kan man lure på hvorfor det nå virker å være et steg eller to tilbake. Samme diskusjonen hadde vi jo om Ola for noen uker siden, men nå har han funnet formen. Håper og tror at det samme skjer med Ronald. Men uansett er det feil å si at "Ronald har potensiale, men har stagnert før han har vist prov på å få ut dette potensialet".

Så nå at han har kontrakt til  desember 2021, så glem det jeg sa om å forlenge. Gi han ett år til før man vurderer det. 

Hernandez har masse fotball i seg. Vi skal huske på at han nettopp har fylt 22 år, så han er i en alder der det fortsatt er å forvente at han varierer mye. God før sommeren, mer variabel nå i høst.

Selv er jeg mest komfortabel med Hernandez på banen når han spiller kant. Men jeg tror fortsatt han kan etablere seg som en kvalitetsback.

Tålmodighet folkens!

Det handler vel mye om spilletid og kontinuitet, samt dyrkes i én rolle. Tror han er en spiller som trenger det og den tryggheten det gir.

jeg synes ikke han er bra nok som kant, men har fortsatt potensial som back. 

2 timer siden skrev Bjersk:

Vi må begynne å ta backposisjonene våre seriøst! Neste år bør ny venstre og høyreback står øverst på prioriteringslisten. 

Veldig uenig! Vi må prioritere midtstopperplass mtp Vadim gir seg og jeg vil ha Hanche på back. Og prioritere en gjerne to spisser ( sitter da med kun Kinoshita som regn spiss) og en kant (kun Ola og Edvardsen, om ikke Ola blir solgt da)..

Men er vel å forvente 7-8 nye spillere inn igjen til sesonstart 2020...

Ronald sin beste kamp i Stabæk. Morsomt å se han endelig begynner å ta steg! Vært solid defensivt de siste kampene, og man ser at han nå har selvtillit til å bidra offensivt! 

Banens suverent beste i dag. Selv med hat-tricket til Junker.

Ronald Hernandez kan bli viktig neste sesong om vi beholder Junker. Veldig mange bra assist som Junker kunne tappe inn.