Gå til innhold

Kamptråd: Aalesund-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

Sliter med Eurosport player-abonnementet. Noen som har en bruker å låne bort? Mld i PM.

Har også problem. Har sendt epost til eurosport player support. Melder her hvis de svarer noe som er relevant for flere.
Following the recent update of the Player, we have been receiving queries regarding login difficulties. Our technical team has been made aware and will release a fix in the next few days.

 

In order for our representatives to assist you in the shortest delay, please ensure that you communicate the following information:

 

Email address

Device (Smartphone, Tablet, PC, Mac)

Internet browser

Error message

We apologise for any inconvenience this may cause and appreciate your patience.

 

Fix i løpet av noen dager?! Ikke bra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Carlsen får frispark men forklarer dommer at det var ikke. Sesongens fairplay øyeblikk det der. Kudos!

 

Enig, har ikke i utgangspunktet et veldig godt inntrykk av Fredrik Carlsen, så det der var både overraskende og veldig bra fra den kanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Granli!

Hva har Granli funnet på nå?
Bra pasning ?

 

Jeg håper så mye på suksess for Granli at jeg blir glad for absolutt alt?

Daniel leverer knallbra om dagen og det er kjempemoro. Få jeg unner suksess mer enn han.

100% enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eurosport player funker bra her. Viktig å aldri logge ut tydeligvis. Forbli pålogget. Vet ikke åssen jeg har gjort det, men logger aldri inn hvertfall. Er forbanna irriterende for de det gjelder. Betaler for et produkt som er så ræva.

 

Sayouba med noen helt syke redninger. Kan ikke huske han har gjort noe rart idag. Har vel heller fått en del tilbakespill som var farlige, men det kan ikke han lastes for.

 

 

Fin debut av Hernandez med assist.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eurosport player funker bra her. Viktig å aldri logge ut tydeligvis. Forbli pålogget. Vet ikke åssen jeg har gjort det, men logger aldri inn hvertfall. Er forbanna irriterende for de det gjelder. Betaler for et produkt som er så ræva.

 

Sayouba med noen helt syke redninger. Kan ikke huske han har gjort noe rart idag. Har vel heller fått en del tilbakespill som var farlige, men det kan ikke han lastes for.

 

 

Fin debut av Hernandez med assist.

Når Eurosport ikke funker er det digg å vite at Stabæk G01 sender live på FB, og at De Blaa vinner 3-0 på Røkkeløkka.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Aalesund-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...