Gå til innhold

Onkel Blaa


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


Dette handler jo kun om at de ønsker å sende et signal om hva slags klientell de vil ha på stedet. Fjortisser med skrapet leg er lizzzzzom ikke så fett om du ønsker en mer voksen profil. Skjønner godt at de går ut med 22 år som utgangspunkt, så lenge de, som påpekt over, kan gjøre skjønnsmessige vurderinger underveis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper de får orden på køproblemene der.. Selv om et seriesølv ikke skjer hver dag var det ikke særlig gøy å stå i kø utenfor og oppdage at mine foreldre hadde sluppet inn før meg.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper de får orden på køproblemene der.. Selv om et seriesølv ikke skjer hver dag var det ikke særlig gøy å stå i kø utenfor og oppdage at mine foreldre hadde sluppet inn før meg.

 

Ja, eller lillesøster for den sak skyld...

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


neste gang det skal arrangeres en fest av noe størrelse er nok tipset å få tak i noen "festarrangører" som tar seg av enten å sette opp et sirkustelt-lignende tak over utearealet der og samtidig få tillatelse til å sette opp 2 alternative barer der ute....

Eventuelt et stort telt ute på kunstgresset med en scene og noen barer slik at folk kan delta på festen og ikke bare loke utenfor....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


neste gang det skal arrangeres en fest av noe størrelse er nok tipset å få tak i noen "festarrangører" som tar seg av enten å sette opp et sirkustelt-lignende tak over utearealet der og samtidig få tillatelse til å sette opp 2 alternative barer der ute....

Eventuelt et stort telt ute på kunstgresset med en scene og noen barer slik at folk kan delta på festen og ikke bare loke utenfor....

 

Husk at sølvfesten like gjerne kunne vært en 4.plassfest...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22 års grensen er vel ikke så vanskelig å forstå? Det handler om å sende et signal om hva slags klientell de ønsker. Har du 20års grense får du mange 19-22 åringer. Disse har som oftest dårligere råd enn folk i 22-30 gruppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nei, de har jo faktisk ikke lov til å komme inn siden baren har alle rettigheter, så regner med at dørvaktene klarer å bounce de uansett..

Det man ofte ser er at det kommer en del sekstenåringer på attenårsteder og en del attenåringer på tjueårsteder. Helt kult med tjueto ettersom en nevnt lillebror og andre kan fylle unntakskvota.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må noe gjøres.

Min datter har i dag gradvis sklidd inn i en dyp psykose.

 

Etter snart to år å ha tilbragt hver helg på OB (hun mener selv hun har finansiert oppussingen), må hun utebli i fire måneder inntil hun blir 22.

 

Hjelp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det som er meningen med en 22 års grense er ikke at det skal være et absolutt forbud for folk som er mellom 20-22 å komme inn. Denne grensen er kun satt til 22 fordi det er ønske om et litt eldre klientell og at dørvaktene nå kan velge om de vil slippe inn folk som er mellom 20-22. Hvis din datter går sammen med en gjeng som er eldre eller rett og slett virker som en person som kan te seg med andre mennesker, kan det godt hende at hun vil slippe fint inn på blaa de gangene hun ønsker det.

 

JanFredrik: Det pleier ikke være noen grense før kamp, utenom de vanlige aldersgrensene for kjøp av alkoholholdig drikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22 års grensen er vel ikke så vanskelig å forstå? Det handler om å sende et signal om hva slags klientell de ønsker. Har du 20års grense får du mange 19-22 åringer. Disse har som oftest dårligere råd enn folk i 22-30 gruppen.

nja, handlet det bare om penger burde aldersgrensen vaere 26 ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Genialt med høy aldersgrense når halve support er unggutter.. men men, da har jeg noe å feire den dagen jeg blir to og tjue..

 

Jeg lurer på hvordan man kan fylle både to og tjue på samme dag.. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg blir ihvertfall jævlig forbanna om jeg blir nektet å ta meg en seierspils etter kampen på Søndag(er 20). Syns det skal være 18års grense før og etter kamp.. 18åringer drikker faktisk øl de og.

 

Skjønner greia med at det ikke er et absolutt forbud for 20åringer, men jeg kommer ikke til å dra til Onkel blaa hvis jeg skal ut en kveld, om det er 50/50 sjangse for å komme inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Genialt med høy aldersgrense når halve support er unggutter.. men men, da har jeg noe å feire den dagen jeg blir to og tjue..

 

Jeg lurer på hvordan man kan fylle både to og tjue på samme dag.. :P

 

Sitter her med en tidsmaskin, men hysj :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MÅ man ha alkohol for å kunne more seg?

 

Ingenting er så lite lekkert som fulle barn.

 

Noen liker å ta en Farris før kamp, andre liker øl.. Jeg foretrekker øl.

Jeg syns bare at 18åringer bør ha muligheten til å ta seg en øl(Eller Cola) på blaa før og etter kamp, har ingenting med at man MÅ ha alkohol for å kunne more seg.

Personlig syns jeg ikke det er så lekkert med fulle 40-50åringer heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


man maa ikke ha det men det er koselig og skaper en viss stemning.

ikke noe imot de som aldri drikker alkohol - men min personlig erfaring er at det er betydelig enklere aa bli kjent med andre/fremmede folk naar man drikker sammen. og det smörer stemmen slik at syngingen funker bedre og lettere ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MÅ man ha alkohol for å kunne more seg?

 

Ingenting er så lite lekkert som fulle barn.

 

Ingenting er som aggresive fulle menn, syntes du drar for mange under samme kam..

Vet ikke hvordan det var da du var ung, om du ralla rundt og veltet kuer, men dagens ungdom er nok ikke så fjortiss aktige som folk skal ha det til..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men dagens ungdom er nok ikke så fjortiss aktige som folk skal ha det til..

 

Jo, uten at dette skal utvikle seg til en debatt rundt drikkevanene til fjortisser. At høye aldersgrenser er til å ta med en klype salt er ikke noe nytt, som mange her har sagt allerede, oppfører man seg og se ok ut går det stort sett greit.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


MÅ man ha alkohol for å kunne more seg?

Nei, - men det er dumt å gamble

 

He he he!

 

Tror Alz har kommet i en alder hvor han har glemt at han sikkert ravet full rundt som 16 åring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingenting er så lite lekkert som fulle barn.

 

Fulle jenter/damer går fjortiser en høy gang på akkurat det punktet.

 

 

Det kunne jo være litt kult da særlig hvis de er av det slaget som letter litt på sakene når de har fått litt mye innabors hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener jeg så et eller annet sted at 22 års aldersgrensen gjaldt kun fredag og lørdag kveld, men jeg er ikke sikker. Så det jeg lurt på var om det er mulig for folk under 18 til å komme inn å se kamper? F.eks. jeg og to venner (alle 16 år) har lyst til å se kampen mot Glimt på Onkel Blaa, for vi har ikke noe annet sted å se den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener jeg så et eller annet sted at 22 års aldersgrensen gjaldt kun fredag og lørdag kveld, men jeg er ikke sikker. Så det jeg lurt på var om det er mulig for folk under 18 til å komme inn å se kamper? F.eks. jeg og to venner (alle 16 år) har lyst til å se kampen mot Glimt på Onkel Blaa, for vi har ikke noe annet sted å se den.

 

Den vises live på Aspmyra...  Fortsatt ledige billetter på SAS, opp søndag formiddag, kamp, fest hele natten (selvfølgelig alkoholfritt) første fly ned igjen på mandag og du er tilbake i f.eks Bærum i god tid før ni.  Ca 1600 kroner eks flytog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Onkel Blaa
×
×
  • Opprett ny...