Gå til innhold

Onkel Blaa


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


Mener jeg så et eller annet sted at 22 års aldersgrensen gjaldt kun fredag og lørdag kveld, men jeg er ikke sikker. Så det jeg lurt på var om det er mulig for folk under 18 til å komme inn å se kamper? F.eks. jeg og to venner (alle 16 år) har lyst til å se kampen mot Glimt på Onkel Blaa, for vi har ikke noe annet sted å se den.

 

Sees på Blaa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener jeg så et eller annet sted at 22 års aldersgrensen gjaldt kun fredag og lørdag kveld, men jeg er ikke sikker. Så det jeg lurt på var om det er mulig for folk under 18 til å komme inn å se kamper? F.eks. jeg og to venner (alle 16 år) har lyst til å se kampen mot Glimt på Onkel Blaa, for vi har ikke noe annet sted å se den.

 

Sees på Blaa!

 

Du er sikker på dette, altså?

 

I så fall, herlig! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var innom der forrige helg - for å konfrontere daglig leder med at min datter var sunket inn i dyp psykose etter heving av aldersgrensen.

 

Konklusjonen på hans tale kan oppsummeres med at 1) det foreligger et styrevedtak på at de under 22 kan være der inntil kl. 23.00 i helgene (hvordan de jages hjem vites ikke) og at det er 22-års grense etter dette 3) på kampdager skal de se det litt an. Jadda.

 

Hyggelig fyr - noe ullen i tale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var innom der forrige helg - for å konfrontere daglig leder med at min datter var sunket inn i dyp psykose etter heving av aldersgrensen.

 

Konklusjonen på hans tale kan oppsummeres med at 1) det foreligger et styrevedtak på at de under 22 kan være der inntil kl. 23.00 i helgene (hvordan de jages hjem vites ikke) og at det er 22-års grense etter dette 3) på kampdager skal de se det litt an. Jadda.

 

Hyggelig fyr - noe ullen i tale.

 

Strålende! Bare lurte litt på en ting; når er det det pleier å begynne å bli fullt der? Burde man komme sånn rundt 16.00 eller noe sånt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tjatja... de 3matchene jeg så på blaa i fjor var det trangt om sitteplassene fra klokka 17 og folk plasserte seg på gulvet fra 17.10... så ville vel anbefale å komme tidlig... men nå har jeg ikke sett match på nye blaa og aner ikke sitteplasser nå kontra før, så litt vanskelig å si

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Frem til 22 var det jeg hørte når jeg spurte på vegne av noen bekjente.

 

 

Smart opplegg 22 års grense fra kl 22, 23 års grense fra kl 23 - og så ingen aldersgrense fra kl 00

Lenke til innlegg
Del på andre sider


saa...endelig fikk jeg se det nye onkel blaa

men desverre var det ikke bare göy

 

- ombyggningen og interiöret likte jeg godt, det ble mer plass til folk og puben fikk et mer moderne utseendet

- toalettene var fine

- 80-talls musikken var bra :-)

 

men det var (desverre) alt som jeg synes var positiv

det fantes en rekke ting jeg stusset over da jeg ankom onkel blaa ca. 3 timer för brann kampen:

 

- hvorfor ble det ikke spilt musikk/stabaek sanger utenfor onkel blaa?

saa var det bare en haug rödtkledde der ute som skrek seg hese - og jeg fikk ikke fölelsen av "aa vaere hjemme"

saerlig naar vaeret er saa fint som det var paa lördag er det jo kult med en öl i sola og litt stabaek musikk!

 

- hva i all verden var dette for en töys med ölprisene?

aa lokke folk med 0.6 til 63kr og saa bare selge 0.4 til 48kr er baade daarlig gjort og riktignok bedrag!

hva er vitsen i aa ha en supporterklubb som eier andeler i "supporter"puben naar det ikke engang naar hjemmelaget har HJEMMEkamp finnes supportervennlige priser? hva er vitsen i aa dra til "supporter"puben din med drakt paa naar du faar fölelsen av aa vaere en ubedt gjest?

ja, jeg skjönner at man selger öl i plasteglass pga sikkerhets skyld. men da maa man enten tilby större plasteglass eller senke prisen til 0.4 ölen.

jeg fikk kjöpt min förste öl, 0.6. i glass, kort over kl. 16.00. 30 min senere kom en venn og fortalte at han bare fikk kjöpt 0.4 i plasteglass, og at jeg burde ta vare paa glasset mitt om jeg ville ha en stor öl til (men til tross for at jeg hadde glasset mitt fikk jeg bare kjöpt 0.4)

og det ble ikke bedre etter kampen...da jeg endelig slapp inn gikk jeg straks til hoveddisken (höyre side) fordi jeg saa noen venner kjöpe öl. 2 av dem klarte aa faa 2 0.6 glass med öl, den tredje ble ikke servert og han forsvant til den andre disken - i haap om at det ikke var en saa lang kö der. han fikk bare 0.4 plasteglass. saa skulle jeg ha öl - og jeg prövde lykket mitt paa den venstre siden av hoveddisken. jeg spurte pent om aa faa en öl, 0.6. i glass, og fikk svaret at man bare selger 0.4. da jeg spurte hvorfor de paa den andre siden av samme disken selger öl i 0.6. glass fikk jeg svaret at man naa var tomme for glass. jeg saa nöye paa jenta bak disken, pekte mot en haug store glass, og sa at det fortsatt finnes nok glass. saa svarte hun at man uansett bare selger 0.4. da. jeg begynte aa bli litt sint og sa at jeg ikke ville ha öl. da jeg snudde meg traff jeg en jente med et 0.6. glass i haanda og spurte hvor hun fikk tak i det. hun fikk kjöpt ölen paa den andre disken og hun saa litt merkelig paa meg da jeg spurte om hun hadde det vanskelig aa faa dette glasset. ankommet paa den andre disken spurte jeg om aa faa en öl, 0.6., i glass, og med en gang og uten lange diskussjoner fikk jeg endelig min öl. jeg forstaar ikke hva som er saa vanskelig med aa selge öl i de 2 störrelsene man tilbyr, og jeg forstaar absolutt ikke hvorfor man selger öl i plasteglass i timesvis etter kampen er slutt.

 

fasiten min er: onkel blaa er blitt mer moderne, og puben er blitt til et fint sted en kan tilbringe en hel fredags- eller lördagsnatt - men en supporterpub er det ikke lengre. ihvertfall ikke for meg.

tydelig sagt: kampen var kanonbra, men puben og oppmöte av stabaeksupportere för og etter kampen var en skuffelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

men en supporterpub er det ikke lengre.

 

velkommen etter...

 

Det var litt av en punchline.. Skjønner godt at du følte du måtte registrere deg for å få sagtdet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Meget vellykket ikveld og godt oppmøte, håper det fortsetter slik.

 

Men jeg er i tvil om de klarer å lage like bra samlinger hver måned. Det kan nok bli mye av det samme, men håper jeg tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg setter veldig stor pris på om en av dere som deltok tar seg tid til å skrive et lite sammendrag av hva som ble sagt. Cheers!

 

Edit: For hva er vel ellers vitsen med å opprette en ny tråd for dette subjektet?

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


At dere som ikke har mulighet klarer å få dratt kroppen dit neste gang. suksess så det holder. viktig at de klinker til med like interessante folk hver gang.

 

Stabæks dametrener var ett veldig positivt innslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At dere som ikke har mulighet klarer å få dratt kroppen dit neste gang. suksess så det holder. viktig at de klinker til med like interessante folk hver gang.

 

Stabæks dametrener var ett veldig positivt innslag.

For ikke å snakke om godeste Bakke. Framstod som akkurat den vi trenger i tiden som kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært hyggelig om noen kunne sagt litt om hva som ble sagt, evt. sette opp live-stream neste gang....

Er vel fler enn meg som ikke har mulighet til å komme, men er veldig interessert i hva som blir sagt..

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Onkel Blaa
×
×
  • Opprett ny...