Gå til innhold

Folashade Annie Evelyn Pratt


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Like greit å ha en egen tråd, så trenger vi ikke å bruke kamptråd en for å irritere oss over at hun ikke får spille mot Avaldsnes.

 

Har spurt en del folk rundt laget, og fått henholdsvis sure svar, eller at de skjønner like lite som meg.

 

Ble hevdet at hun er ustabil. Har nå sett gjennom det hun spilte i fire av de fem seriekampene hun har fått innhopp i.

 

Mot Grand gjør hun en bra defensiv jobb, og hindrer et par inngangsettelser. Mot Klepp kommer hun inn rett etter baklengsmålet. Ble lite brukt, og er kanskje for mye tilbake på banen. Har dog nesten 90% i gode pasninger.

 

Mot Kolbotn er hun faktisk veldig god, og også mot Arna Bjørnar ser innhopp et veldig bra ut.

 

Et av problemene er at man bruker henne for lite. Flere ganger man velger å spille til dårligere plasserte spillere. Løpskapasiteten hennes er dessuten av en helt annen klasse enn noen av de andre.

 

Ble faktisk ennå mer sjokkert over hennes manglende spilletid etter å ha sett dette. Her må det ligge noe annet bak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vell egentlig til sist kun 1 som kan svare på hvorfor hun ikke får tillitt. Har undret meg på hvorfor hun ikke får spilletid. Det jeg har sett av henne, så syntes jeg ikke hun har gjort en så dårlig figur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Folashade Annie Evelyn Pratt
×
×
  • Opprett ny...