Jump to content
atleten

Ola Brynhildsen

Recommended Posts

Det er tidenes rødt kort og straffe. Latterlig av kommentator å ikke se dette. Kjipt at han ble byttet ut. Heia Ola!!!

Hvordan er det mulig at de ikke ser taklingen fra Sandefjord-spilleren? Direkte flau journalistikk.

Og så skriver de «se og døm selv», da må de for faen kjøre klippet i sakte film, slik at man faktisk kan se hva som skjer! Latterlig å henge ut en ung spiller på den måten!

[cab74fd3653d709069ff3104ce8db382.png

Altså, er dette et arbeid en journalist får betalt for? Stillbildet sier jo sitt...

Aftenpostens artikkel er et eksempel på noe som irriterer. Hvorfor skal nettavisenes journalister alltid referere til hva TV-kommentatoren sier? Hvis de ser kampen burde de jo kunne klare å hoste opp en egen vurdering. I dette tilfellet refereres hva Klem sa, uten å ha fått med at han selv har skrevet at han tok feil..

Aftenpostens artikkel er et eksempel på noe som irriterer. Hvorfor skal nettavisenes journalister alltid referere til hva TV-kommentatoren sier? Hvis de ser kampen burde de jo kunne klare å hoste opp en egen vurdering. I dette tilfellet refereres hva Klem sa, uten å ha fått med at han selv har skrevet at han tok feil..

I samme artikkel har de også bilde av Ovenstad som river ned Engblom med navnet Hanche I tekstboksen

Er dette fotballjournalistikk Aftenposten kan være bekjent av?

Fatter ikke at man forsøker drite ut en 18-åring i nasjonale medier når han faktisk blir utsatt for noe uregelmentert i hendelsesforløpet.

Faktisk elendig journalistikk.

Edited by Mihawk

Greia er vel at de ikke har sett kampen men lener seg på kommentator.

Vi må vel kunne være såpass ærlige og kunne si at den der skal sitte i kassa.

100% enig.

Han skal selvsagt sette den, og det vet han veldig godt selv også. Som jeg har skrevet over, så ser det også ut som om kontakten fra Sandefjord-spilleren kommer _etter_ at Ola har bommet på ballen.

Men sånt skjer. Vi snakker om én situasjon der spilleren bommet på ballen. Det skjer hver eneste kamp. Vi skal være mer bekymret for resten av kampen hans. Det løpet inn foran mål var vel omtrent det eneste han fikk til.

Enig i at han bør klare å få den inn, men han får først et kakk på høyrefoten før han skal avslutte som får han i ubalanse, og så kommer stemplingen på venstre. De viste dette ganske tydelig i studio i går.

Edited by Norris

Vi må vel kunne være såpass ærlige og kunne si at den der skal sitte i kassa.

100% enig.

Han skal selvsagt sette den, og det vet han veldig godt selv også. Som jeg har skrevet over, så ser det også ut som om kontakten fra Sandefjord-spilleren kommer _etter_ at Ola har bommet på ballen.

Men sånt skjer. Vi snakker om én situasjon der spilleren bommet på ballen. Det skjer hver eneste kamp. Vi skal være mer bekymret for resten av kampen hans. Det løpet inn foran mål var vel omtrent det eneste han fikk til.

De viste dette klart og tydelig i Studio på Eurosport i går så Ola har en god forklaring.

Da legger jeg meg flat i hatten, jeg har ikke sett kakket på høyrefoten, bare det på venstre (som også vises i stillbildene her som forklaring).

Det nytter å klage, fikk følgende svar fra Aftenposten:

Hei!

Takk for tilbakemelding. Har sett den om igjen og ser at det helt klart skulle vært straffe. Har endret saken som ligger ute på nett.

Jeg fikk det rett og slett ikke med meg da jeg så saken på TV.

Mvh Odd Inge Aas, Aftenposten

Og nå er saken: https://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Snytt-for-straffe-da-han-bommet-pa-apent-mal-253251b.html

Bra jobba!

Edited by Anderson

Og kred til Aftenposten denne gangen (men ikke for å ikke å se forskjell på Hanche og Ovenstad).

Skal også sies at vi vart veldig mange som ikke fikk med oss forseelsen. Det ser jo ikke ut til at noen andre på banen heller ikke gjorde det, det var vel full fokus på at ballen skulle i mål. Det komiske/ektakulære ligger jo dessuten i det som skjer etter den første missen der Ola og Ohi kåler det til for hverandre. For det er virkelig vanvittig at det ikke ble mål!

Ja, virkelig! Hadde en del gode involveringer gjennom kampen og. Ble dessverre ganske anonym til tider, men klarte seg mye bedre enn dagens venstrekant; Boli.

Stabæk mest målfarlige for tiden. Det føles liksom ikke like farlig når Tonny, Ohi eller Boli for den ved motstanderens mål...

Jeg lot meg imponere av denne gutten i dag. For et rykk han har! Herlig løpsstyrke og villighet. Digget den lille frekkasen han dro nede mot dødlinjen i andre omgang.

Selv om vi møter et lag fra 3 div så viser denne mannen at han er en MEGET spennende spiller!

Veldig! Forventer ustabilt spill i år. Usikker på om han bør brukes mest som innbytter eller være i start-11, det er uansett lite å si på innsatsen!

Vi har visst fått ny kaptein også:

attachicon.gifDF20A98B-1CE3-49F3-AAE7-16A2A64C2FF0.jpeg

Dette er vel en journalistisk feil? Eller har Hanche gitt fra seg kapteinsbindet i kulissene? Kanskje greit å slippe det store mediekjøret på det.