Jump to content
Sign in to follow this  
Chr.

Tobias Borchgrevink Børkeeiet

Recommended Posts

Selg selg selg! 

Masse penger for en middelmådighet i en posisjon vi har mer enn god nok dekning. 

22 minutter siden skrev Peter:

Frenkie De Jong er klar for Barcelona. Tobbe inn på midten som erstatter der hadde vært så sinnsykt fett. Ajax har tjent en haug med penger så hvis de skal hente vår midtbanegeneral så må man punge ut med mye!

En hvis dose realisme er vel greit tenkjer jeg, men drømmer kan man ha. Det er gratis.

32 minutter siden skrev FranckTheBank:

Selg selg selg! 

Masse penger for en middelmådighet i en posisjon vi har mer enn god nok dekning. 

Say, say, say ! (what you want but don't play games with my affection)

Jeg likte deg bedre da du var VeigarP. Hamskifte er vanskelige greier.

56 minutter siden skrev Nr14:

En hvis dose realisme er vel greit tenkjer jeg, men drømmer kan man ha. Det er gratis.

Frenkie er produsert i Ajax sitt akademi. Født i 1997, Tobbe er født i 1999. Jeg skal selvfølgelig ikke påpeke at Tobbe er på samme nivå som Frenkie, men potensialet er skyhøyt. Thorsby har herjet i Eredevise for Herenveen. Dennis Johnsen, norsk, klubb: Ajax. Har også lest at Ajax har lyst til å hente Ødegaard.

Tobbe spiller i identisk lik posisjon som Frenkie, og de er nødt til å erstatte han. Ved å la Tobbe tilpasse seg Ajax fotballen er det ikke utenkelig at han kan spille på midtbanen der om noen sesonger (spørs hvor fort han tar nivået). I tillegg er Nederland en perfekt mellomliga. 

1 time siden skrev FranckTheBank:

Børkeeiet er en middelmådighet og vi har mer enn god nok dekning av defensive midtbanespillere altså. Hvis du skal være et fungerende troll må du ikke legge deg for langt fra åpenbare sannheter. Da blir du fort avslørt.

Med din neste bruker vil jeg foreslå kontroversielle standpunkter, men innenfor rimelighetens grenser. Skjønner at du liker nick som er basert på spissene våre. Tidligere Veigar (veigarp), nå FranckTheBank (Boli). Neste bør jo da spille på en fremtidig spiss. Da er det Geelmuyden eller Aga som er nærmest. Kanskje HammyWonderkid?

Å få i gang en budrunde nå før VM virker som et bra move. Et dårlig VM, sånt skjer, og noen får kalde føtter. For oss er det bedre å "safe inn" et gigantisk (for oss) beløp nå enn å gå for jackpot x 2. 

Er ikke bekymret for den måneden før vinduet åpner heller. Enten fyller vi med Kassi, Bohinen og Askildsen, eller IA slenger inn et lite "men en siste ting.." når avtalen er nest klar, og overgang gjøres gjeldende fra feks 15. juli. 

Mitt oppi alt fokuset på VM, og mulighetene for fantasipriser for de som evt står frem: la oss ikke glemme at det for to år siden var en kar som spilte fast på laget som slo blant annet Mexico, Tyskland og Uruguay, og spilte seg helt til finalen. Han endte med å skrive under for en pengeløs klubb fra Norge... 

Ikke opplagt at gode prestasjoner i VM er nok. Og jeg lurer fortsatt på hvordan IA fikk lokket Hernandez hit! 

Det er rart at de ikke heller betaler et litt mindre beløp for Mokhtar. Da får de en allerede etablert stjernespiller som kan gå rett inn på laget etter noen få uker med løpetrening. Vi kan tilogmed legge ved et gratis presentasjonsopplegg basert på sosiale medier. Det må da også finnes flust med marokkanske restauranter i Nederland hvor selve biffen kan vises frem. Etter de nevnte dagene med teasing, da selvfølgelig.

At Tobbe "enkelt kan erstattes fra egne rekker" mener jeg er så langt bak mål man kan komme... Ingen i dagens tropp kan fylle rollen hans, og jeg mener derfor det vil være avgjørende (både sportslig og økonomisk) å vente så lenge som mulig med å godta et bud. Interessen kommer definitivt til å være der fram til og etter 1. august også.

Spørs om ikke kjøpsinteressen falt noen hakk..

Tja. Alle vet vel at det ikke er en ferdig spiller som kjøpes. Naturlig at prestasjonene varierer noe, og i dag var han og askildsen sjanseløse på midten. Fikk null hjelp fra Moktar i første så da var det ekstra håpløst

Aldri sett Tobias så dårlig som i dag. Var hjelpesløs med ballen i beina og var dårlig posisjonert under hele kampen. 
Håper på en stor revansje mot Viking!

Skal sies at han hadde den fine pasningen på slutten av kampen som burde resultert i et mål, hadde det ikke vært for offsiden.

På 12.5.2019 den 22.37 skrev Hushovd:

Aldri sett Tobias så dårlig som i dag. Var hjelpesløs med ballen i beina og var dårlig posisjonert under hele kampen. 
Håper på en stor revansje mot Viking!

Så skjedde ikke, synd å dra til VM når formen er sånn

12 minutter siden skrev arni:

Så skjedde ikke, synd å dra til VM når formen er sånn

Var han like dårlig som forrige kamp? Tror nok VM og alle spekulasjonen har satt seg i knollen på gutten, sees tydelig i dag.

Helt ute av form? Agentene på Nadderud sist har satt spor

La nå gutten være i fred. Supertalent som kommer tilbake. Spiller på seg selvtillit i VM.

Er vel 20 år og mann, bør ha mental styrke da!

Er så urutinert å dra på seg rødt kort. Noen kan kanskje si det er billig, men rutinerte spillere havner ikke i disse situasjonene kamp etter kamp. Vi lærer aldri. Vi må begynne å bli litt mannfolk. Alle mann, ikke bare Tobias!

Sitat

– Og den utvisningen var nesten som en scoring for meg. For jeg visste at da han ble utvist - han (Tobias Børkeeiet) var kanskje Stabæks beste spiller i kampen - og med han ute kunne de nesten ikke slå tilbake, sier Tripic.

https://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/jon-tunold/stabak-leder-kalte-viking-spiller-en-skam-for-fotballen-beklaget-senere/s/5-55-857343

Til alle de som slakter spillet til Tobbe. Hvis motstanderen mener at han var en av våre beste, så ligger det kanskje noe i det? Mye av jobben til en defensiv midtbanespiller er fort ganske usynlig for den jevne supporter. Kan fint se for meg at Tobbe er ganske jævlig å spille mot.

Tripic konstruerte vel dette for å unnskylde den råtne oppførselen sin? Har nesten ikke sett makan

Tobbe var bra frem til utvisningen. Dessverre virket det som om Viking hadde en plan om å få han i dueller der de kunne slenge seg ned, og det førte til det første, billige kortet. Etter det lager han vel knapt et frispark før Tripic får krampe og faller. Likevel klønete å holde det sekundet, sånt må han lære seg av med.