Jump to content
Sign in to follow this  
Jan Fredrik

Vadim Demidov

Recommended Posts

Inge nevnte også at det er en 2 års kontrakt så velkommen til klubben.

Velkommen!

Nå må vi bare passe på at kona hans ikke blir med på Nadderud og øker friidrettsinteressen..

Blir en av topp tre best betalte spillerne: https://www.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/demidov-klar-for-stabak-presenteres-na/s/5-55-632792

- Hadde jeg gått for penger, hadde jeg ikke valgt Stabæk, sier Demidov.

Dette liker jeg bare bedre og bedre! Gjorde god profil på TV 2 Nyhetene også.

Edited by Jan Fredrik

Lykke til i Stabæk, Vadim! Kan du ungdomssjargong? Schpa Kæbe lissom...

Lykke til i Stabæk, Vadim! Kan du ungdomssjargong? Schpa Kæbe lissom...

Schpa Kæbe er vel litt 2001 og østkant?

Uansett velkommen vadim. Nå går vi for 5. Plassen

Velkommen skal du være, håper han tar spillet opp på nivået han viste i tiden han var landslagsaktuell!

Brann tiden og tiden i Usa bør glemmes fort, for da hadde han ikke fortjent en plass i vår startellever!

Om han ikke leverer på banen, så håper jeg han tar en mentor rolle i garderoben og på treninger, for vi trenger en vinnerskalle med erfaring i troppen, så lenge han ikke tr hoftegrep og blir snurt, som en tidligere Islands kjenning

Er faren hans fortsatt trener på NTG?

Litt vel lang betenkningstid på Stabæk her, vel? 12 år siden prøvespill, kontrakt nå. Har vi andre spennende spillere som prøvespilte da, som kan forventes inn?

Bra sign.!

Edited by elaang

Brann tiden og tiden i Usa bør glemmes fort, for da hadde han ikke fortjent en plass i vår startellever!

Jeg kan være enig i at USA-oppholdet ikke var særlig vellykket (han fikk riktignok ikke spille mange kamper), men i Brann gjorde han det ganske bra. Han var vel skadet nesten hele sesongen da Brann rykket ned - i sin siste sesong for Brann, derimot, var han en av klubbens beste og viktigste spillere (ref: Brann-supportere på VGD).

Grattis, solid signering for dere. En spiller som på sitt beste holder et meget bra eliteserienivå og ikke minst har mye erfaring. Tror han kan bli en fin bauta i et ellers ganske ungt og spennende lag.

Husker han som en skikkelig vinnerskalle fra tiden i Rosenborg, og sa klart i fra om hva han syntes på banen. Var kanskje litt flink til å se andres feil enn sine egne der og da, men det gjelder vel de fleste.