Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Kamptråd: Sandefjord-Stabæk

Recommended Posts

God stemning med mye latter på slutten av treningen.

Mest «teori» med Toni og dødballer med Jalland.

Et par av gutta hadde egentrening etterpå. Blant annet Hache.

God stemning med mye latter på slutten av treningen.

Mest «teori» med Toni og dødballer med Jalland.

Et par av gutta hadde egentrening etterpå. Blant annet Hache.

Dødballtrening med hmmmmmmm :) Edited by Nr14

Hanche trenger virkelig noen matcher på benken. Aldri sett han så dårlig som etter han ble kaptein, ble nok for mye ansvar å bære på unge skuldre etter MMS. Inn med rutine i form av Demidov hvis han er fit.

Hanche trenger virkelig noen matcher på benken. Aldri sett han så dårlig som etter han ble kaptein, ble nok for mye ansvar å bære på unge skuldre etter MMS. Inn med rutine i form av Demidov hvis han er fit.

Jeg vil heller bygge Hanche sammen med Demidov. Strømnes er ikke akkurat en mann for framtida og skal ikke være mer enn backup kvalitetsmessig. Demidov blir heller ikke yngre, men er jo tiltenkt en rolle i klubben i mange år framover, og har tross alt spilt fotball på veldig mye høyere nivå enn Strømnes. Å vrake Hanche - en ung spiller, lokal, kaptein - sender veldig feil signaler, selv om han har hatt en fæl start. Strømnes har heller ikke akkurat ost verdensklasse.

At kommentatorene mener at det var et stort tap med Morten ut tror jeg for øvrig derimot er feil vurdering. Morten var på hell og jeg tviler helt ærlig på at han hadde hatt en stor effekt på sesongstarten i midtforsvaret.

Morten var selvsagt på hell, men svært viktig for forsvaret og hele laget med sin rutine og klokskap. Tapet av ham og Lumanza har svekket oss! Men jeg tror ikke løsningen er å benke Hanche. Når han er valgt som kaptein har man sett noe i ham utover at han er en god midtstopper. Han kommer sterkt tilbake og så kan det hende at Demidov har den erfaringen som skal til for å løfte forsvaret. og midtbanen. Uten at det betyr at det er Strømnes som har ansvaret for at vi har sluppet inn mål før det har gått 30 sekunder.

Edited by smart

Jeg vil heller bygge Hanche sammen med Demidov. Strømnes er ikke akkurat en mann for framtida og skal ikke være mer enn backup kvalitetsmessig. Demidov blir heller ikke yngre, men er jo tiltenkt en rolle i klubben i mange år framover, og har tross alt spilt fotball på veldig mye høyere nivå enn Strømnes. Å vrake Hanche - en ung spiller, lokal, kaptein - sender veldig feil signaler, selv om han har hatt en fæl start. Strømnes har heller ikke akkurat ost verdensklasse.

At kommentatorene mener at det var et stort tap med Morten ut tror jeg for øvrig derimot er feil vurdering. Morten var på hell og jeg tviler helt ærlig på at han hadde hatt en stor effekt på sesongstarten i midtforsvaret.

Mortens store greie var posisjoneringen hans. Han lå veldig riktig plassert. Dette er en egenskap som ofte kommer med åra, og som Hanche også kommer til å lære seg

Gjentar innlegget fra før Ranheim-kampen - laget må spille med bedre defensiv balanse. Så får vi håpe siste ukas treninger hjelper!

Hei. Har noen en gratis link til kampen?

Litt tidlig med stream enda, men 14 dagers gratis på Eurosport player. Verdt 99kr i mnd for og Edited by StabækJR

Litt tidlig med stream enda, men 14 dagers gratis på Eurosport player. Verdt 99kr i mnd for og

Ok. Si fra når det kommer en stream :)

Noen som har sett startellever og tropp publisert...?

Fotball.no

Bekrefter startelleveren som har blitt lagt ut.

Ser veldig bra ut. Eneste jeg er litt redd for er defensive fibrene til Hugo, oppfatter ham som klart best offensivt. Satser på at vi klarer å holde nullen bakover i dag!

Noen som har sett startellever og tropp publisert...?

Fotball.no

Bekrefter startelleveren som har blitt lagt ut.

Takk! Litt rart at den ikke publiseres på FB, Insta eller stabak.no...?

Litt tidlig med stream enda, men 14 dagers gratis på Eurosport player. Verdt 99kr i mnd for og

Ok. si fra når det kommer en stream :)

har ikke det kommet noen stream enda?

Ser ut som gresset er ganske dårlig. Håper vi ikke har glemt våre gamle kunster fra i fjor vår. Da herjet vi på et elendig dekke på Nadderud.

Defensivt er vi kanskje litt bedre, men framover er det jo helt hjelpeløst?

Demidov imponerer. Veldig rutinert på dødballen til Solberg nå sist hvor han dytter Grorud akkurat nok til at han ikke klarer å styre ballen på mål. Rusten, men merker at han har et godt hode.