Gå til innhold

Sykestua


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Fant ingen passende tråd..

Noen som vet når disse er friske?

Gyasi?

Kassi?

Nije?

 

Savnet er stort! Trenger noen litt mer rutinerte på banen. Smågutta blir jo valset over...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klubben har ett voldsomt forbedringspotensial i å informere om status på spillerne.

 

I utgangspunktet enig, men som tidligere nevnt er det ikke bare-bare å informere offentlig om helsetilstanden til ansatte. Du kan jo selv tenke deg hvordan du hadde reagert om du var sykmeldt og arbeidsgiver sendte ut pressemelding om årsaken til ditt fravær og når du var forventet å komme tilbake på jobb. Selv om fotballspillere er underholdningsobjekter så har de fortsatt normalt norsk stillingsvern og rettigheter. Så fremt de aksepterer selv at informasjonen blir gjort offentlig, noe jeg ikke har noen forutsetninger for å vite, så er det imidlertid ingenting i veien for å informere om det. Jeg og flere har oppfordret klubben til å informere om dette, så jeg vil tro "problemet" ligger noe i nærheten av det første jeg nevnte. Det er i hvert fall mitt tips.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Klubben har ett voldsomt forbedringspotensial i å informere om status på spillerne.

 

I utgangspunktet enig, men som tidligere nevnt er det ikke bare-bare å informere offentlig om helsetilstanden til ansatte. Du kan jo selv tenke deg hvordan du hadde reagert om du var sykmeldt og arbeidsgiver sendte ut pressemelding om årsaken til ditt fravær og når du var forventet å komme tilbake på jobb. Selv om fotballspillere er underholdningsobjekter så har de fortsatt normalt norsk stillingsvern og rettigheter. Så fremt de aksepterer selv at informasjonen blir gjort offentlig, noe jeg ikke har noen forutsetninger for å vite, så er det imidlertid ingenting i veien for å informere om det. Jeg og flere har oppfordret klubben til å informere om dette, så jeg vil tro "problemet" ligger noe i nærheten av det første jeg nevnte. Det er i hvert fall mitt tips.

Er vel I såfall kun Stabæk som følger det du skriver over.

Engelske klubber informerer fortløpende samme gjør de fleste norske klubber som jeg har sett i hvert fall.

 

Hos oss er det stille som i graven, gang på gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Klubben har ett voldsomt forbedringspotensial i å informere om status på spillerne.

 

I utgangspunktet enig, men som tidligere nevnt er det ikke bare-bare å informere offentlig om helsetilstanden til ansatte. Du kan jo selv tenke deg hvordan du hadde reagert om du var sykmeldt og arbeidsgiver sendte ut pressemelding om årsaken til ditt fravær og når du var forventet å komme tilbake på jobb. Selv om fotballspillere er underholdningsobjekter så har de fortsatt normalt norsk stillingsvern og rettigheter. Så fremt de aksepterer selv at informasjonen blir gjort offentlig, noe jeg ikke har noen forutsetninger for å vite, så er det imidlertid ingenting i veien for å informere om det. Jeg og flere har oppfordret klubben til å informere om dette, så jeg vil tro "problemet" ligger noe i nærheten av det første jeg nevnte. Det er i hvert fall mitt tips.

Er vel I såfall kun Stabæk som følger det du skriver over.

Engelske klubber informerer fortløpende samme gjør de fleste norske klubber som jeg har sett i hvert fall.

 

Hos oss er det stille som i graven, gang på gang.

Nå er det ganske store forskjeller på arbeidslovgivningen i England og Norge.

Men fullt mulig at du har rett her, bare tipping fra min side. Klubben har i hvert fall fått ønske fra meg om dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ref saken i Molde om dagen, er det kanskje like greit at vi ikke går ut med hvorfor spillerne våre ikke er aktuelle for spill?

 

Litt rart om vi plutselig en dag går fra 100% oppdateringer på alle skader, til å ikke oppgi info om en spesifikk spiller. Det kan gi grobunn for uheldige spekulasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kassi har en hofteskade(?) som de ikke helt finner ut av og skal eller har vært hos spesialist i nederland. Ingen som helt vet når han er tilbake.

Gyasi er ute i 4-6 uker til

Njie har begynt å trene med ball igjen, men foreløbig ikke 100% med på trening. Viktig å ikke forhaste seg med sånne skader

 

Sånn. Da har dere skadesituasjonen per nå. alt dette er skrevet i andre tråder eller i artikler på nett så ingen hemmelig info

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig synd med Kassi. Han har vært en av våre viktigste kreative offensive spillere i mange år og svært undervurdert. Begynte å se bedring i det defensive spillet i fjor også. Han er også drillet i formasjon i mange år, kontra de nye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig synd med Kassi. Han har vært en av våre viktigste kreative offensive spillere i mange år og svært undervurdert. Begynte å se bedring i det defensive spillet i fjor også. Han er også drillet i formasjon i mange år, kontra de nye.

Helt enig. Synes han fortsetter å utvikle seg hver sesong, selv når det har blitt mye skader. Han er vel kanskje det nærmeste vi har en "potet" på midtbanen så det passa dårlig med kantene våre ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 333

Agouda er visst skadet. Geelmuyden er omsider skadefri og deltar på G19-treninger for fullt.

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke huske sist vi hadde en skadeliste så lang som et vondt år. Temmelig tynt på benken igår, men sett i lys av alle skadene og ressursene vi råder over så har vi faktisk en ikke så aller verst bred og brukbar tropp. Vi mangler egentlig bare en Annan eller Lumanza på midten, + gjerne enn Alvbåge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor få kan man ha på benken før man ikke kan spille kamp? (Taper man da automatisk 0-3 à la Fifa?)

Regel 3 - Spillerne

 

Antall spillere

 

En kamp spilles mellom to lag, hvor hvert lag ikke kan ha mer enn 11 spillere.

 

En av disse skal være målvakt. En kamp kan ikke starte eller fortsette hvis et lag består av færre enn 7 spillere (inklusiv målvakt).

 

For lag på øverste nasjonale serienivå og landslag for seniorer, kan det kun benyttes inntil 3 reserver.

https://www.fotball.no/lov-og-reglement/spilleregler/spilleregler2/#143670

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Eurosport player før kampen igår, ble ikke lyden slått av med en gang når det var reklamepause.
Det ble da spurt Toni om status på Kassi der han forteller at først sa han at han hadde ...... (hørte ikke) Skade, og nå hadde han en ........ skade, og der slo de av lyden.

Noen som hørte bedre enn meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper vi får gode nyheter om Luc snart. Han hadde faktisk 8 assist og 4 gåller på 21 kamper ifjor. Hvorav 17 fra start og 4 som innbytter.

 

Huskes det rett hvis jeg påstår at spilte han i en defensiv rolle i flere av kampene?

 

LUC, i am your father! Heal up fast and get on the field! 👹 🇨🇮

Endret av testapen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillere som pr nå ikke er på banen pga skade/suspensjon:

 

Ohi

Gyasi - Brochmann - Njie

Kassi - Vetlesen

 

Får satse på at Stabæk 2 banker KBK i 2. omgang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillere som pr nå ikke er på banen pga skade/suspensjon:

 

Ohi

Gyasi - Brochmann - Njie

Kassi - Vetlesen

 

Får satse på at Stabæk 2 banker KBK i 2. omgang!

 

Når alle disse spillerne er ute, tror jeg vi skal innrømme at vi er en klubb med en tynn stall, og en økonomi som umuliggjør bredde i stallen. Det er klart dette har noe å si for hvordan vi fremstår spillemessig - og kanskje også noe å si for at Toni er såpass lite villig til å bytte inn folk i løpet av kampen. Kan vi regne med at alle disse tilbake seneste til 17. serierunde etter sommerferien? (jeg innser at Vetlesen er tilbake neste kamp, og håper Brochmann og Ohi er klar, om ikke til Mjøndalen så hvertfall til neste helg. Men de tre siste for kanskje ikke spilt verken i mai eller juni?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sykestua
×
×
  • Opprett ny...