Jump to content
knutta

Sykestua

Recommended Posts

1 time siden skrev nichb:

Lundal? 

Lundal er nok klar til neste kamp

38 minutter siden skrev Offside:

Kassi?

Ikke klar til neste runde. Skal testes denne uka for så å begynne med litt sprint og skudd øvelser i følge Budstikka.

1 time siden skrev Leskur:

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/stabaeks-stjernespiller-avslorer-skadetrobbel/599198!/

Bohinen har tydeligvis slitt med hamstringen siden oppvarmingen hjemme mot RBK 5. juli. Skal ta MR for å sjekke om det er en strekk, men håper han kan spille en av U21 kampene i landslagspausen.

Om han har slitt med hamstringen siden 5.juli forventer jeg at klubben sier nei til U21 kampene i landslagspausen. 

Er egentlig smått utrolig, med både hugo og Lundal som kan ta plassen til Bo så krysser vi fingra at det holder en kamp til og en kamp til. Minner bare også om at Yaw sa før terminlista kom ut i en podcast på spm om tett kampprogram at han bare kunne glemme 3 kamper på ca drøye 10 dager. Han lo faktisk, og sa at kroppen ville aldri klare det. Jeg er veldig uenig i Jannes og det medisinskets vurderinger her, men nå er vel ikke hans oppgave å tenke langsiktig men heller kortsiktig.. Mtp av vi kan bytte 5 spillere pr kamp så synes jeg feil spillere har fått hvile. Ja, med etterklokskap har man alltid rett, men her har vi faktisk visst om skadesituasjonen til Bo og Yaw. 

Ble Kassi og Maatsen pusha for tidlig å montro? 

Er vel også spillerens ansvar å si ifra. Ser for meg at Bo ønsker å spille hver kamp for å vise seg frem for klubber i utlandet. Hadde han sagt at han måtte hvile en kamp så tror jeg Janne hadde lyttet til det. Kassi ble vel skadet i en situasjon, ikke pga slitasje. 

Nå er det mye spekulasjoner og dyrking av det negative her! Kassi og Maatsen pushet for tidlig?

Emil har spilt med en kjenning, men fortsatt vært bra nok til å spille 90 i nesten alle kamper! Stol på de valgene en trenere og Fysio/leger beslutter!

1 time siden skrev StabækMykle:

Kassi ble vel skadet i en situasjon, ikke pga slitasje. 

Han er ute med strekk, det samme som Maatsen, men Maatsen med hamstring.