Gå til innhold

Turtråd: Moss - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg



31223888_10155544730036801_8089711261547


Vi kom oss videre fra første runde, og neste cupkamp er allerede torsdag 3. mai! Vi møter Moss borte på Melløs, og setter selvfølgelig opp buss! Koster ikke mer enn en hundrelapp heller, så her er det ingen grunn til å bli hjemme.






Avgang blir kl. 16:10 fra Bekkestua. Bussen vil også gjøre et stopp ved Operaen (Tollboden busstopp, ca 16:20), så om noen ikke rekker å komme seg til Bekkestua kan man også gå på her.





Endret av Petter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist jeg var på Melløs var 22. september 1998 - cupkampen som bragte oss til cupfinale og -gull på Ullevaal noen uker senere.

 

I pur glede solgte jeg bilen min alt for billig til en mossing utenfor stadion rett etter kamp.... 😳

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist jeg var på Melløs var 22. september 1998 - cupkampen som bragte oss til cupfinale og -gull på Ullevaal noen uker senere.

 

I pur glede solgte jeg bilen min alt for billig til en mossing utenfor stadion rett etter kamp....

 

Har faktisk ikke vært der siden da jeg heller. Men får det dessverre ikke til nå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist jeg var på Melløs var 22. september 1998 - cupkampen som bragte oss til cupfinale og -gull på Ullevaal noen uker senere.

 

I pur glede solgte jeg bilen min alt for billig til en mossing utenfor stadion rett etter kamp....

Jeg var på Melløs sist i 1994. Moss hadde en spiller som het Stuart McManus som var temmelig ufin mot våre gutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min tur. Sist jeg var på illeluktende Meløs var med juniorlaget i 2006. Materialforvalteren vår hadde ved en feiltakelse tatt med seg A-lagets draktsett. Med Persson #17 på ryggtavla ble kampen mot Moss Jr. min karrieres høydepunkt. Jeg taklet (heh) navnepresset med et rødgult kort for skittent spill og en avgjørende assist til «Nannskog» (Zlatans nåværende spissmakker) i det 89 minutt. Pål Berg var for en gang skyld i et lystig humør på bilturen hjem igjen.

 

Jeppjepp. God tur til dere som drar!

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe - forhåpentlig er materialforvaltningen i Stabæk bedret seg siden den gang. Det har ihvertfall Mosse-lukten.

Peterson & Sønn (byens hjørnestensbedrift) som drev illeluktende cellulose-virksomhet er nedlagt. Selskapet jeg jobber i har kjøpt eiendommen og utvikler et flott bolig- og kontorområde på tomten etter den nedlagte fabrikken. 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan virke som om partybussen har brent ned: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zLPvx9/russebussen-brant-ned-halve-russetiden-er-oedelagt

 

Er tre av Rune Martinsen sine busser som brant, og den ene som er totalskadet er nok den vi har pleid å kjøre med.

 

Får det noen innvirkning på turen?

 

Turbussen er ikke skadet, så vi kommer oss på tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener å huske en tur til Moss der vi først kjørte dobbeltdekkeren inn i Kleivveien for å vekke noen som hadde forsovet seg og nesten tok med oss telefonlinjene, før vi fikk total stans på E18 og jeg fikk haik med en ganske streit familie like før jeg burde ha gått på do. Det ble et halvveis pinlig nødstopp og stille i bilen resten av veien. Dette kan ha vært samlede inntrykk av flere turer, men vi har ingen rall.guru å støtte oss på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror mitt beste turminne til Moss var med innleid partybåt (ca. 2001?). Det var en laang tur, tappetårn inne og strålende vær på dekk, for å si det sånn. Og så vant vi vel 3-1, så vist jeg husker. Mener Chippen løp fra hele Mosselaget ca. 100 ganger. Og så var det pølse i vaffel i pausen da. Det er faktisk vondere enn det høres ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens minst overraskende nyhet: bussjåfør kan fortsatt ikke beregne tid.

 

Edit: men redder seg elegant inn ved å få oss fram sånn ca. til kampstart.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Moss - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...