Gå til innhold

Turtråd: Mjøndalen - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Hei, fikk akkurat melding fra en venn av meg som driver Olsen på Hjørnet i 3050. Vi er hjertelig velkomne der før match. Er det ønskelig at jeg følger opp dette på noen måte?

 

Hei.

 

Kampen spilles kl 18 på en onsdag, spørs veldig hvor interessant det er for folk og dra på pub før den kampen :) Det blir hvertfall ikke noe organisert fra vår side om og dra tidligere. Om folk drar utenom er de selvfølgelig velkomne til og gjøre det de vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hei, fikk akkurat melding fra en venn av meg som driver Olsen på Hjørnet i 3050. Vi er hjertelig velkomne der før match. Er det ønskelig at jeg følger opp dette på noen måte?

 

Hei.

 

Kampen spilles kl 18 på en onsdag, spørs veldig hvor interessant det er for folk og dra på pub før den kampen :) Det blir hvertfall ikke noe organisert fra vår side om og dra tidligere. Om folk drar utenom er de selvfølgelig velkomne til og gjøre det de vil.

 

 

OK, da følger jeg ikke opp den. Si fra om det skulle endre seg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra budstikka+

 

Reagerer på billettpris - supportere vurderer å gå som studenter

Artikkeltags

STABÆK FOTBALL FOTBALL SPORT BÆRUM

REAGERER: Stabæks supportere mener Mjøndalens billettpriser til kveldens kamp er for høye.

REAGERER: Stabæks supportere mener Mjøndalens billettpriser til kveldens kamp er for høye.

Av André Strømnes

Publisert:09. mai 2018, kl. 08:55

Stabæks supportere reagerer på billettprisen i dagens bortekamp mot Mjøndalen og varsler at det kommer mye studenter på kampen.

DEL

 

MJØNDALEN - STABÆK 3. RUNDE NM FOTBALL FRA KL. 18.00

 

Mjøndalen krever 220 kroner av Stabæks supportere for å se 3. rundekampen i cupen på Isaksen stadion.

 

Få nyhetene servert i innboksen.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

– Altfor mye, sier Stabæks supporterleder Bjørnar Posse Sandboe. Han forklarer at det de cupens innledende runder er vanlig å ta drøyt 150 kroner for billettene når fasilitetene er ok. En del tar 100 kroner.

 

– Jeg tror Mjøndalen er dyrest i Norge i denne runden, sier Sandboe og påpeker at Rosenborg tok 110 kroner mot Brann i eliteserien.

 

LES OGSÅ: - Målet er cupfinale

 

Student-supportere

 

Sandboe har vært i kontakt med Mjøndalen og fått beskjed om at billettprisene blir stående fordi det er for mye administrativ jobb å justere den. Derfor vurderer Stabæk-supporterne å kontre:

 

– Det er en administrativ for stor jobb for oss å ikke kjøpe studentbilletter til 120 kroner. Vi får møtes på midten, ellers blir det mye studenter som kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I tilfelle noen her har kontakter i Mjøndalen:

 

Etter at dommeren hadde blåst av sparket jeg til en søppelkasse og den datt ned fra der den var montert. Dette var fullstendig uakseptabel oppførsel og jeg håper sikkerhetsvakten som måtte montere søppelkassen på nytt vil tilgi meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I tilfelle noen her har kontakter i Mjøndalen:

 

Etter at dommeren hadde blåst av sparket jeg til en søppelkasse og den datt ned fra der den var montert. Dette var fullstendig uakseptabel oppførsel og jeg håper sikkerhetsvakten som måtte montere søppelkassen på nytt vil tilgi meg.

Nedsatt orden og atferd, 30 min gjensitting og vask tavla

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

I tilfelle noen her har kontakter i Mjøndalen:

 

Etter at dommeren hadde blåst av sparket jeg til en søppelkasse og den datt ned fra der den var montert. Dette var fullstendig uakseptabel oppførsel og jeg håper sikkerhetsvakten som måtte montere søppelkassen på nytt vil tilgi meg.

Nedsatt orden og atferd, 30 min gjensitting og vask tavla

 

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Jeg skal ikke sparke søppelkasser

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Mjøndalen - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...