Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Odd


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

Er selvsagt LSK det var snakk om. Men noen klarer sikkert å vinkle det annerledes

Synd at dette tydeligvis må forklares nærmere, og jeg skjønner at jeg trolig snakker for døve ører. Jeg misforstår ikke hva du prøver å si, jeg misliker bare måten du sier det på.

 

Selv om du er fotballsupporter trenger du ikke benytte håpløse, gammeldagse, barbariske handlinger for å "farge" språket ditt. Det hjelper ikke at du hater LSK. Finn andre måter å ordlegge deg på.

Kjør på, VeigarP !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er selvsagt LSK det var snakk om. Men noen klarer sikkert å vinkle det annerledes

Synd at dette tydeligvis må forklares nærmere, og jeg skjønner at jeg trolig snakker for døve ører. Jeg misforstår ikke hva du prøver å si, jeg misliker bare måten du sier det på.

 

Selv om du er fotballsupporter trenger du ikke benytte håpløse, gammeldagse, barbariske handlinger for å "farge" språket ditt. Det hjelper ikke at du hater LSK. Finn andre måter å ordlegge deg på.

Næææ, ble du krenket? Hvis du ikke tåler å lese at noen synes et fotballag bør gruppevoldta et annet fotballag, bør du gå noen runder med deg selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skaff litt tykkere hud og ikke ta alt bokstavelig. At man spøker med ord og utrykk er ikke noe nytt, men det som er relativt nytt er at folk de siste årene har begynt å la seg krenke av alt mulig rart, og til og med la seg krenke på vegne av andre. I veigarP sitt tilfelle bruker han "gruppevoldta" istedenfor "rundspille" på samme måte man bruker banning fremfor kristenvennlige uttrykk.

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig kjepphest: INGEN HAR SAGT AT DE FØLER SEG KRENKET. Det er ikke det samme som å si fra om at ordbruk er ugrei. Jeg blir ikke krenka av at noen roper "faen" i en kirke, men jeg sier likevel fra om at det ikke er greit.

 

Men samma det, vi skal ta Sarpsborg!

Vil ikke si at jeg kan huske å ha sett folk som blir krenket, faktisk sier at de føler seg krenket. Måten det reageres på holder i lange baner til å skjønne at noen føler seg krenket - enten selv eller på vegne av andre.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Næææ, ble du krenket? Hvis du ikke tåler å lese at noen synes et fotballag bør gruppevoldta et annet fotballag, bør du gå noen runder med deg selv.

 

Han ble krenket. Nok en sak for MeeToo kampanjen dette.

 

Er det lov å bruke begrepet "drepe kampen"? Kan jo hende noen føler seg krenket fordi ordet "drepe" blir brukt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Næææ, ble du krenket? Hvis du ikke tåler å lese at noen synes et fotballag bør gruppevoldta et annet fotballag, bør du gå noen runder med deg selv.

Han ble krenket. Nok en sak for MeeToo kampanjen dette.

 

Er det lov å bruke begrepet "drepe kampen"? Kan jo hende noen føler seg krenket fordi ordet "drepe" blir brukt.

Om du argumenterer med ytringsfriheten også nå, så tror jeg du er på historisk lavmål

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen bør tenke seg litt bedre om når man bruker ordet voldtekt. Å sammenligne det med å "drepe kampen" osv blir bare for dumt.

 

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=voldta&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=drepe&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

 

Kanskje noen også har fått med seg hva som har skjedd i Molde

 

https://www.dagbladet.no/sport/molde-spiller-tiltalt-for-sovevoldtekt/69644884

 

Eller i Sogndal

 

https://www.dagbladet.no/sport/sogndal-spiller-anmeldt-for-voldtekt---dette-er-en-trist-sak/60591291

 

og synes dette er helt greit.

 

Selvfølgelig gjør dere ikke det så vær så snill å tenk dere litt om.

 

Nei jeg føler meg ikke personlig krenket eller støtt, men det kan alltid være noen som leser forumet som har opplevd overgrep i en eller annen form. MeToo er heller ikke noe å spøke om, det har faktisk noe for seg.

 

Nå skal jeg bare glede meg over kampen og seieren som denne tråden egentlig skulle handle om :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk hva Google kan hjelpe til med. Her er mer om temaet: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet

Omtaler du folk med afrikansk opphav «nigger»? Jeg antar at du ikke gjør det. Det er fordi du også er politisk korrekt. Eller sagt med andre ord, fordi du viser andre mennesker respekt. Nå andre synes gruppevoldtekt er en upassende beskrivelse av en fotballkamp er det akkurat det samme. Selv om dere legger lista på forskjellig sted. Så hva med å diskutere hvor man legger lista, i stedet for å argumentere på nivå med en 12-årig som akkurat har oppdaget trolling?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fantastisk hva Google kan hjelpe til med. Her er mer om temaet: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet

Omtaler du folk med afrikansk opphav «nigger»? Jeg antar at du ikke gjør det. Det er fordi du også er politisk korrekt. Eller sagt med andre ord, fordi du viser andre mennesker respekt. Nå andre synes gruppevoldtekt er en upassende beskrivelse av en fotballkamp er det akkurat det samme. Selv om dere legger lista på forskjellig sted. Så hva med å diskutere hvor man legger lista, i stedet for å argumentere på nivå med en 12-årig som akkurat har oppdaget trolling?

Jeg håper du får en skade som ender karrieren din, Anders. Hva slags offerkompleks er det du har når du spytter på supporterklubben som bokstavelig talt betalte livets opphold for deg da du var ung og lovende?

 

Ønsker deg alt vondt, ditt rasshøl.

Respect, respekt, etc. !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Næææ, ble du krenket? Hvis du ikke tåler å lese at noen synes et fotballag bør gruppevoldta et annet fotballag, bør du gå noen runder med deg selv.

 

Han ble krenket. Nok en sak for MeeToo kampanjen dette.

Geirti og kkh94 har oppsummert herlig (takk!), og det trenger ikke gjentas ytterligere. Det er ikke viktig for meg hva du tenker, men slike utsagn skal etter min overbevisning ikke stå uimotsagt.

 

Samtidig observerer jeg at dere som syntes bruken av gruppevoldtekt er innenfor også raskt sporer av og tar mannen istedenfor ballen. Det er vel et tegn godt nok i seg selv.

 

Hvorvidt jeg er krenket eller ikke har ingenting med saken å gjøre, så det ser jeg ikke noe poeng å kommentere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Næææ, ble du krenket? Hvis du ikke tåler å lese at noen synes et fotballag bør gruppevoldta et annet fotballag, bør du gå noen runder med deg selv.

 

Han ble krenket. Nok en sak for MeeToo kampanjen dette.

Geirti og kkh94 har oppsummert herlig (takk!), og det trenger ikke gjentas ytterligere. Det er ikke viktig for meg hva du tenker, men slike utsagn skal etter min overbevisning ikke stå uimotsagt.

 

Samtidig observerer jeg at dere som syntes bruken av gruppevoldtekt er innenfor også raskt sporer av og tar mannen istedenfor ballen. Det er vel et tegn godt nok i seg selv.

 

Hvorvidt jeg er krenket eller ikke har ingenting med saken å gjøre, så det ser jeg ikke noe poeng å kommentere.

 

Nå er det vel strengt tatt opp til MOD om de vil fjerne innlegget eller ikke. Unødvendig av deg å lage en stor diskusjon av en slik filleting i det offentlige lys for å henge ut en annen debattant, eventuelt fremme dine trolle-teknikker, få oppmerksomhet på. Trykk heller på varsleknappen og hold kjeft. Spar meg for at du tenkte på kvinnene i india da du startet denne diskusjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Fantastisk hva Google kan hjelpe til med. Her er mer om temaet: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet

Omtaler du folk med afrikansk opphav «nigger»? Jeg antar at du ikke gjør det. Det er fordi du også er politisk korrekt. Eller sagt med andre ord, fordi du viser andre mennesker respekt. Nå andre synes gruppevoldtekt er en upassende beskrivelse av en fotballkamp er det akkurat det samme. Selv om dere legger lista på forskjellig sted. Så hva med å diskutere hvor man legger lista, i stedet for å argumentere på nivå med en 12-årig som akkurat har oppdaget trolling?
Er du tjukk i huet?? Det er for faen ikke det samme å si nigger som å si at en håper et mannlig fotballag gruppevoldtar et annet. Korrekt sammenligning blir å si at du håper én du ikke liker kan brenne i helvete - da må du samtidig ta høyde for at ingen i nærheten har mistet noen i en brannulykke. At denne jævla sykdommen som genererer tynn hud hadde spredd seg til dette forumet hadde jeg faktisk ikke trodd, men det har gått opp for meg nå.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Fantastisk hva Google kan hjelpe til med. Her er mer om temaet: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet

Omtaler du folk med afrikansk opphav «nigger»? Jeg antar at du ikke gjør det. Det er fordi du også er politisk korrekt. Eller sagt med andre ord, fordi du viser andre mennesker respekt. Nå andre synes gruppevoldtekt er en upassende beskrivelse av en fotballkamp er det akkurat det samme. Selv om dere legger lista på forskjellig sted. Så hva med å diskutere hvor man legger lista, i stedet for å argumentere på nivå med en 12-årig som akkurat har oppdaget trolling?

Jeg håper du får en skade som ender karrieren din, Anders. Hva slags offerkompleks er det du har når du spytter på supporterklubben som bokstavelig talt betalte livets opphold for deg da du var ung og lovende?

 

Ønsker deg alt vondt, ditt rasshøl.

Respect, respekt, etc. !

 

Hehe, klasse! Hykleri på høyt nivå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Fantastisk hva Google kan hjelpe til med. Her er mer om temaet: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet

Omtaler du folk med afrikansk opphav «nigger»? Jeg antar at du ikke gjør det. Det er fordi du også er politisk korrekt. Eller sagt med andre ord, fordi du viser andre mennesker respekt. Nå andre synes gruppevoldtekt er en upassende beskrivelse av en fotballkamp er det akkurat det samme. Selv om dere legger lista på forskjellig sted. Så hva med å diskutere hvor man legger lista, i stedet for å argumentere på nivå med en 12-årig som akkurat har oppdaget trolling?
Er du tjukk i huet?? Det er for faen ikke det samme å si nigger som å si at en håper et mannlig fotballag gruppevoldtar et annet. Korrekt sammenligning blir å si at du håper én du ikke liker kan brenne i helvete - da må du samtidig ta høyde for at ingen i nærheten har mistet noen i en brannulykke. At denne jævla sykdommen som genererer tynn hud hadde spredd seg til dette forumet hadde jeg faktisk ikke trodd, men det har gått opp for meg nå.

 

Litt morsomt at denne PK-fyren har et rasistisk nick i tillegg. Hykleriet vil ingen ende ta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Kamptråd: Stabæk-Odd
×
×
  • Opprett ny...