Gå til innhold

Turtråd: Sarpsborg 08 - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


32934623_10155599826386801_7095726155600
Med selvtillit i bagasjen fra seieren over Odd skal vi fortsette poengsankingen, og denne gangen går turen til Sarpsborg. La oss fylle opp bussen(e) og støtte gutta fra tribunen!
Avgang er klokken 17.00 fra Bekkestua bussterminal, og melder du deg på innen torsdag koster det ikke mer enn 100,- kroner.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Naturligvis påmeldt!

 

Verdt å merke seg at det er ny bortetribune på Sarpsborg stadion. Tror det er på en av langsidene? I alle fall får vi tak, for første gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Naturligvis påmeldt!

 

Verdt å merke seg at det er ny bortetribune på Sarpsborg stadion. Tror det er på en av langsidene? I alle fall får vi tak, for første gang.

Er der Tornetraktet (supportererne til særp) satt før. På hjørne av motsattside av Hovedtribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Naturligvis påmeldt!

 

Verdt å merke seg at det er ny bortetribune på Sarpsborg stadion. Tror det er på en av langsidene? I alle fall får vi tak, for første gang.

Er der Tornetraktet (supportererne til særp) satt før. På hjørne av motsattside av Hovedtribunen.

Tornekrattet er vel Molde, Og Fossefallet er Sarp08 så vidt meg bekjent

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Naturligvis påmeldt!

 

Verdt å merke seg at det er ny bortetribune på Sarpsborg stadion. Tror det er på en av langsidene? I alle fall får vi tak, for første gang.

Er der Tornetraktet (supportererne til særp) satt før. På hjørne av motsattside av Hovedtribunen.
Tornekrattet er vel Molde, Og Fossefallet er Sarp08 så vidt meg bekjent

Jaja nesten 😅 bønds begge to

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor mye pleier kampbilletter å koste der nede? Og hvor mye for en pølse i lompe?

Om jeg ikke tar helt feil tror jeg det var 50kr for barn&student og 100kr for voksen. Billettsiden deres er under vedlikehold nå så får ikke dobbelsjekka. Men de har veldig rimelige prisen om jeg ikke tar helt feil

Endret av Stb00
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvor mye pleier kampbilletter å koste der nede? Og hvor mye for en pølse i lompe?

Om jeg ikke tar helt feil tror jeg det var 50kr for barn&student og 100kr for voksen. Billettsiden deres er under vedlikehold nå så får ikke dobbelsjekka. Men de har veldig rimelige prisen om jeg ikke tar helt feil

Skulle bare mangle når det koster heroin å komme seg dit. (Jeg rekker ikke bussen denne gangen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner forøvrig om at bussprisen øker ved midnatt, så meld deg på nå!

 

Bussen har passert halvfull nå, hvis den fyller seg opp tett opp til kampdagen så er det ikke sikkert vi rekker å få bestilt inn en buss nummer to. Så jeg vil ikke anbefale å vente til mandag med å melde seg på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva slags pris er det her?

 

200 kroner istedenfor 100 for voksen og 50 for barn/student...?

 

Jeg hadde kjøpt på det gamle bortefeltet og krevd å komme inn på det nye. Den nettsiden er så forvirrende uansett, at det burde gå bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sarpsborg 08 - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...