Gå til innhold

Kamptråd: Hallingdal - Stabæk, torsdag kl.18:00


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


På Torsdag klokken 18:00 spiller Chixas sin første kamp i årets NM, de møter Hallingdal borte på Gol kunstgress.

 

Billettpris er kr. 50,-

 

VI TAR IKKE LETT PÅ OPPGAVEN:

http://www.stabak.no/lag/kvinner/nyheter/hallingdal-borte-vi-tar-ikke-lett-pa-oppgaven

 

Her har du oppkjøring til første runde i cupen for jentene.

http://www.stabak.no/lag/kvinner/nyheter/treningstider-uke-22-18

Endret av gwestlund
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Man skjønner at man er på bondelandet når speaker opplyser hvis man ser mot skogen så det ligger en gaupe der

 

 

Den gaupa tror jeg ikke var synlig fra stadion, den knausen det ble opplyst at den lå, befinner seg nede i Flå. Ved Bjørneparken. Så hva det var for slags opplysning å komme med vites ikke.

 

Ellers ganske eksotisk at vanning av banen ble foretatt fra en brannbil fra Gol Brannvesen, og at trening for yngre lag ikke ble avsluttet før 15 minutter før kampstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Justine Kvaleng Kielland som kom inn i 2. omgang er den yngste spilleren som har debutert for Stabæk. Caroline Graham Hansen er fortsatt den yngste vi har brukt i Toppserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommern, eller skal vi si Skremmærn satte en støkk i forsamlingen da Synne ble felt i 16 meteren og hun pekte på straffemerket. Det var vell og greit, men så dro hun opp det røde kortet i tillegg, som virket i overmåte strengt dømt. Det viste seg at hunn hadde tatt frem feil kort, så litt etterpå kom det gule frem, som var helt riktig. Hadde dette vært en herredommer så hadde han vel insistert på at dette var riktig.

 

Jeg synes også det er possitivt at de slipper til dykslektiske speakere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommern, eller skal vi si Skremmærn satte en støkk i forsamlingen da Synne ble felt i 16 meteren og hun pekte på straffemerket. Det var vell og greit, men så dro hun opp det røde kortet i tillegg, som virket i overmåte strengt dømt. Det viste seg at hunn hadde tatt frem feil kort, så litt etterpå kom det gule frem, som var helt riktig. Hadde dette vært en herredommer så hadde han vel insistert på at dette var riktig.

 

Jeg synes også det er possitivt at de slipper til dykslektiske speakere

 

Nice

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommern, eller skal vi si Skremmærn satte en støkk i forsamlingen da Synne ble felt i 16 meteren og hun pekte på straffemerket. Det var vell og greit, men så dro hun opp det røde kortet i tillegg, som virket i overmåte strengt dømt. Det viste seg at hunn hadde tatt frem feil kort, så litt etterpå kom det gule frem, som var helt riktig. Hadde dette vært en herredommer så hadde han vel insistert på at dette var riktig.

 

Jeg synes også det er possitivt at de slipper til dykslektiske speakere

Må si jeg syntes at dommer trioen holdt ett gjennomsnittlig eliteserie nivå... med andre ord i ikke utpreget dyktige
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Hallingdal - Stabæk, torsdag kl.18:00
×
×
  • Opprett ny...