Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Haugesund


Peter
 Del

Anbefalte innlegg


Herlig å se Boli. Jobbet hardt og kommer mye mer til sin rett i 4-4-2. Mye mere direkte spill og søk i bakrom. Liker endringene i spillestil som et gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig med seier! Det hadde vært digg å få inn en keeper som Alvbåge. Mande trenger konkurranse, eller kanskje heller litt miljøforandring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig med seier! Det hadde vært digg å få inn en keeper som Alvbåge. Mande trenger konkurranse, eller kanskje heller litt miljøforandring.

Mande var matchvinner idag, med flere viktige inngripninger ... men skjønner ikke hvorfor han insisterer på å gi den jevne Stabækfanen hjerteattakk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Deilig med seier! Det hadde vært digg å få inn en keeper som Alvbåge. Mande trenger konkurranse, eller kanskje heller litt miljøforandring.

Mande var matchvinner idag, med flere viktige inngripninger ... men skjønner ikke hvorfor han insisterer på å gi den jevne Stabækfanen hjerteattakk
Det er nettopp det! Jeg vil heller ha en revisortype i mål. Mande har alltid et par drypp i hver kamp. I dag slapp han bare inn på den ene. Han er en slow slow learner, som kommer til å si aha først når han sitter i gyngestol.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli banens beste i følge Haugesunds Avis. Enig med dem. Ohi virker litt ute av form for tida. Vi gir bort mye dødballer,

spesielt cornere, men ellers en bra match. Bedre press på ballfører enn under Toni.

Endret av Bolivar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker godt at Jalland tør å ta ut Brochmann tidlig. Ordinas ville ventet altfor lenge. Klippekortet er borte. Likevel er vi noe heldige som tar tre poeng. Haugesund burde ledet 2-0 før vi nærmet oss deres mål, og de hadde store muligheter senere i kampen også.

 

Ketsjupflaskespiller Boli. Ingenting å si om har spilt kant tidligere. Idag var han klasse bortsett fra den brente sjansen.

 

første seier over haugesund siden år 2000 på nadderud

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vekslet vi tidvis mellom 4-4-2 og 3-5-2 i går? Jeg syns ofte at Jeppe gikk høyere i banen og lå ganske parallelt med Ronald, hvorpå Hanche, Granli og Demidov lå tettere sentralt helt bakerst. Tobias lå relativt dypt på midten hele tiden, mens Hugo fikk litt friere tøyler fremover? Mulig det bare så sånn ut til tider, men jeg tror uansett ikke det er så dumt å drille inn den formasjonsendringen – vi har spillermateriell som passer det. Og hvis både Jeppe og Ronald fristilles til å gå fremover oftere, får vi mange flere innlegg fra kant.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liten tvil om at vi bør fortsette med den formasjonen vi kjørte i går (4-4-2) med Boli på topp. Synes også det fungerte bra med Hanche på HB med Ronald foran. Granli og Demidov utfyller hverandre godt i midtforsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


føltes mer som en 3-5-2 igår egentlig, med vingbacker. Eller er jeg helt på jordet ?

 

Nei du er ikke på feil jorde, men ligger tydelig en 442 i bunnen her med kampjusteringer. Det blir spennende å se fortsettelsen. Fordelen i går kveld var at Haugesund var litt trege til å komme hjem - noe som ga greitt med bakrom. Selv om Ohi hadde en assist, fungerer han ikke godt i systemet ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

føltes mer som en 3-5-2 igår egentlig, med vingbacker. Eller er jeg helt på jordet ?

 

Nei du er ikke på feil jorde, men ligger tydelig en 442 i bunnen her med kampjusteringer. Det blir spennende å se fortsettelsen. Fordelen i går kveld var at Haugesund var litt trege til å komme hjem - noe som ga greitt med bakrom. Selv om Ohi hadde en assist, fungerer han ikke godt i systemet ennå.

Ohi er nok nå nede på sitt faktiske nivå så tror vi har sett det beste av han i fjorårets vårsesong.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ohi er nok nå nede på sitt faktiske nivå så tror vi har sett det beste av han i fjorårets vårsesong.

 

 

Helt enig - utrolig synd at vi ikke fikk kloa i den fantasisummen en eller annen (kinesisk?) klubb var villig til å betale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


føltes mer som en 3-5-2 igår egentlig, med vingbacker. Eller er jeg helt på jordet ?

Er ikke dette en glemt JJ-taktikk som har kommet frem fra glemselen? 442 i forsvar 352 i angrep?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Haugesund
×
×
  • Opprett ny...