Jump to content
Sign in to follow this  
JespV

Marcus Sandberg

Recommended Posts

3 minutter siden skrev Nr14:

Spesielt utkastet som satte Boli alene med keeper.

"Århundrets igangsetting", sa visst Kåre Ingebrigtsen i studio.

Guest Nr14

Spesielt artig å se hvordan han fjernet ekstraballen ved stolpen og ba ballguttene ta var på den bak reklameskiltene så det kunne gå litt ekstra tid ved utspill på slutten. Det er fokuset på disse små detaljene en fotballklok keeper har.

Bare han for tatt Mandes skamløse utdragningsteknikkskole nå så er verktøykassa komplett 

2 minutter siden skrev jensemann:

Banens beste nok en gang. Holder oss inne i kampen. Blant Eliteseriens beste?

Nei, beste 

Vår bestemann tredjekamp på rad. Ikke et godt tegn, men deilig å ha en så solid sisteskanse. Stemte likevel på Kassi idag. Mulig han ikke er helt klar for 90 minutter ennå, men HB råder tydeligvis over en veldig sterk stall når han ikke finner plass til Luc i startelleveren.

32 minutter siden skrev Offside:

Stemte likevel på Kassi idag. Mulig han ikke er helt klar for 90 minutter ennå, men HB råder tydeligvis over en veldig sterk stall når han ikke finner plass til Luc i startelleveren.

Stemte på Kassi som banens beste??? Han spilte 25 min inkl overtid!

Luc hadde selvsagt vært i startoppstillingen hvis han ikke nettopp var tilbake fra skade.

5 minutter siden skrev Ace:

Stemte på Kassi som banens beste??? Han spilte 25 min inkl overtid!

Luc hadde selvsagt vært i startoppstillingen hvis han ikke nettopp var tilbake fra skade.

Vi trenger litt spenning rundt hvem som skal få Kassa

2 timer siden skrev Offside:

Vår bestemann tredjekamp på rad. Ikke et godt tegn, men deilig å ha en så solid sisteskanse. Stemte likevel på Kassi idag. Mulig han ikke er helt klar for 90 minutter ennå, men HB råder tydeligvis over en veldig sterk stall når han ikke finner plass til Luc i startelleveren.

Veldig enig i det 99% av det du sier. Men mener du Sanberg var Stabæk sin beste og ikke stemme han, det skjønner ikke jeg....

Vi har en fantastisk keeper. Trygg. Så trygg at kapteinsbindet bør sitte utrygt på alle som løper med det mens det løpes til tap. Dog var kapteinen vår nest tryggest eller tryggest  av de som i dag spilte i blått.

1 time siden skrev Leskur:

På ukens lag i Fifa Ult. Team.

Kjekk fyr, med en helt nydelig klubblogo! ;)

sandberg.PNG

For en keeper vi har. Skrev for et par runder siden at han var «blant eliteseriens beste i år», men nei. Han er DEN beste i år!

3 minutter siden skrev testapen:

Utrolig nok BB idag også. Etter min mening ihvertfall. Et STORT steg opp fra Sayoba.

Enig! Meget god, enormt viktig for oss.

Vi har Eliteseriens beste keeper i Super Robert Marcus! Og det er så utrolig deilig å ha det igjen!

1 time siden skrev Ace:

Ny kontrakt! NÅ!!

Han har kontrakt bare ut sesongen, ikke sant?

Det er jo helt krise om vi mister ham...

34 minutter siden skrev geirti:

Han har kontrakt bare ut sesongen, ikke sant?

Stemmer. Nå begynner folk å oppdage hvor vanvittig bra han er, så IA må frem med pennen snarest.

Jeg har en litt vond følelse... Det burde være en no-brainer for Stabæk å forlenge med Sandberg. Samtidig tror jeg klubben over tid har vært såpass fair mot spillere, at de burde vite at klubben ikke stopper overganger til større ligaer. Skulle Sandberg skrive nye kontrakt, og vi rykke ned, tror jeg også klubben ville latt han gå til Enga eller andre i Eliteserien om det kommer et anstendig bud. Og da står jeg egentlig igjen med at kontrakten ikke forlenges fordi Sandberg selv har mest lyst å komme seg videre. Vi var i samme situasjon i fjor. Da stakk Granli til AIK, Njie til benken i Serbia og bare lokale Jeppe Moe skrev til slutt ny kontrakt. Tipper Sandberg er historie etter sesongen.

Mener du at du tror han går hvis vi rykker ned, eller at du tror han går uansett?

Med en lang kontrakt, f.eks. ut 2022, vil vel uansett kjøper legge noen penger på bordet for å kjøpe han fri fra kontrakten, i motsetning til om kontrakten går ut ved sesongslutt?

Om vi rykker ned vil jeg tro han går, kontrakt eller ikke. Hvis spilleren sier klart nok at han vil vekk, har jeg inntrykk av at Stabæk har hatt en policy om å la dem gå. Hvis Sandberg fortsetter som Eliteseriens beste keeper ut sesonge, vil en eller annen klubb legge 2-3 millioner på bordet og han får gå. Ergo tror jeg ikke Sandberg har noe å bekymre seg for mtp nedrykk. Det samme vil være om vi holder plassen og feks Brøndby vil ha han etter sesongen. 

Motsatt kan jeg ikke tenke meg at Stabæk er redde for å binde opp penger. Skulle vi rykke ned vil vi kunne klare å selge han. Dermed er det ikke noen stor risiko.

Da står jeg igjen med at grunnen til at det ikke er noen ny kontrakt er at Sandberg ikke er interessert i å bli.