Jump to content
Sign in to follow this  
JespV

Marcus Sandberg

Recommended Posts

Sandberg hadde god tid og flere muligheter til å slå langt og på den måten spilt av halve FKH laget, men skaden var såpass alvorlig at han ikke turde å ta sjanse på det. I andre situasjoner så det ikke ut til at det hemmet han så veldig. Kunne vært en effektiv finte.

Vi mistet nesten det ene poenget på at han ikke kunne skyte ut. Selv med ball i hånda valgte han å spille forsvarerne våre i vanskelige posisjoner, da mistet vi ball, slik at Haugesund fikk en siste sjanse på overtid på dødball. 

Kan man anta at Sandberg går gratis etter sesongen mtp at ny kontrakt ikke er skrevet? Dette er vel topp pri i klubben, og ny kontrakt burde vel sånn sett vært skrevet nå om alt så lyst ut? 

Eller er det en strategi fra klubben om å utsette dette til siste minutt for å spare penger etc? Løper vi ikke en stor risiko ved å vente såpass lenge med en spiller som leverer såpass bra? 

Joda, men tviler Sandberg skriver under før det er garantert ikke snakk om noe OBOS-spill i 2020..

7 minutter siden skrev nichb:

Joda, men tviler Sandberg skriver under før det er garantert ikke snakk om noe OBOS-spill i 2020..

Det pleier vel å bli avgjort 2. søndag i advent, så da får vi vente en stund...

Nå har han vel akkurat kjøpt hus på Bærums Verk, hvor kidden også går i barnehage. Så vidt jeg vet trives de veldig i Bærum, tipper dette løser seg. 

1 time siden skrev Torres:

Nå har han vel akkurat kjøpt hus på Bærums Verk, hvor kidden også går i barnehage. Så vidt jeg vet trives de veldig i Bærum, tipper dette løser seg. 

Det får vi inderlig håpe på.

Men sikker kan man aldri være, jeg har faktisk hørt om spillere som bor/har bodd i Bærum og spillt for andre ES lag! Makan!! 

Hehe, det har du jo selvfølgelig rett i. Men tenker at arbeidsforhold gjerne har noe med trivsel å gjøre også, eller? 

2 timer siden skrev Torres:

og kona har akkurat startet i ny jobb i Bærum

Hvis jeg ser'n på verket skal jeg spørre 😉

Hvor mange barn og sånn ca alder er det på dem? Har en skokk selv, så mulighetene er store for å treffe på familien Sandberg.

Fantastiske nyheter! Jippi!

Dette må gi ro og trygghet til hele laget! Nesten så man håper at han ikke spiller så bra at det uunngåelige skjer; det kommer et tilbud vi ikke kan si nei til! 

Flott. Men lurer ved et eventuelt nedrykk om han og Lumanza som er på langtidskontrakter, blir, eller om det blir salg. Håper vi da ikke bare frigir de fordi det er slik kulturen vår er. 

2019-sesongen til Sandberg er det beste keeperspillet jeg har sett av en Stabæk-keeper i min tid som supporter. Gratulerer med ny kontrakt!

1 time siden skrev Stormare:

Dette er gode nyheter!!   Janne neste?

Ja ... and then Belsvik ... IA sover aldri 

Ja da, kjempe bra! Takk Sandberg :) Kunne utvilsomt byttet til annen klubb med bedre resultater om han hadde ville, så dette er stort gjort av han.