Jump to content
Sign in to follow this  
Totto

Filip Valencic

Recommended Posts

2 minutter siden skrev geirti:

Dette er jeg veldig enig i, så da skal jeg slutte å bidra til at denne tråden blir lengre.

Siden dette startet som en diskusjon primært mellom oss to kan jeg også si meg enig i at den legges død nå. Vi får ta opp tråden når han faktisk kan hentes hjem.

2 timer siden skrev @ringo:

Tja, man liker jo å selge «knapper og glansbilder» fortellingen da, og i den sammenhengen er det vel ikke så lurt å bruke ressurser på en spiller som har vist at han ikke helt behersker nivået/stilen i toppen av norsk fotball.

Kanskje de ressursene med fordel kan brukes smartere?

Tenker at de utgiftene man evt ville hatt er småtteri dersom man har troen på at han kunne styrket 11’ern vår eller evt konkurrert om en plass. Da er det sannsynligvis den beste bruk av ressurser og den billigste forsterkningen vi kunne ha fått. Men vi er jo uenige der om han potensielt kunne vært en forsterkning eller ikke og det får vi heller ikke noe svar på, hvertfall ikke denne sesongen :) 

6 timer siden skrev mbh:

Jeg forstår hva du mener, men noen må nesten ta seg av de 300 innleggene som lokker deg utpå med ditt ene:-)

Ikke ironi, ikke sarkasme.

Det er klart, og jeg setter også oppriktig pris på engasjement og de som bidrar med innhold :)

Ny scoring og assist for Inter Turku i dag i 3-1-seieren mot Honka. Turku går forbi Honka og er da oppe på 2 plass.

Han har vært sendt på lån sammenhengende lenge før Valencic kom til klubben ;)  

Ja, det står i artiklene, så om blunkefjeset var til meg, så var jeg klar over det. Men konklusjonen er vel den samme: de foretrekker Valencic fremfor å bruke han andre? 

Så et lag som er storfornøyd med en spiss som ikke er god nok for oss, har en spiss som ikke er god nok for dem en gang og dropper han til en av våre konkurrenter. La oss håpe han får mye spilletid...

20 minutter siden skrev odd:

Ja, det står i artiklene, så om blunkefjeset var til meg, så var jeg klar over det. Men konklusjonen er vel den samme: de foretrekker Valencic fremfor å bruke han andre? 

Ja og så foretrekker de bla Furuholmen og Paanenen også foran denne spilleren også... Fikk bare inntrykk at du tenkte at det stod mellom Valencic og Kallman