Gå til innhold

Kamptråd: Tromsø-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Den avslutninga til Njie.....fy har ikke ord. Skjerpings.

Litt heldige er vi som slipper unna baklengs, men kjører kampen siste halvdel av 2.omgang.

 

Greit å holde litt på ball, men når vi har gode overgangsmuligheter synes jeg vi altfor ofte nøler og heller slår en støttepasning eller mister ballen unødvendig. Vetlesen, Børkeeiet er synderne her. Demidov hadde også en grusom en. Ohi og Boli positive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk returløp av Boli etter dårlig hjørnespark men helt håpløst at Moe med venstre skal prøve å skyte hardt i keeperhjørnet på frispark fra perfekt posisjon. Har vi ikke bedr skyttere å by på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har 2 fotballspillere som holder høyt Eliteserie-nivå i dag, Sandberg og Keita! Resten må opp noen hakk...

 

Skuffende at vi ikke er mer presise i den avgjørende delen av spillet, mange fine overgangsmuligheter, men Ohi/Boli/Njie blir for slurvete, Ohi er ikke samme spilleren som i fjor og tidligere i år i den rollen... Sett mannen foran mål, det er der han hører hjemme, ikke dypt i banen for å hente ball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag?

 

Han rota litt og mista noen baller, men over 93 minutter vinner han fler enn han mister... Trygg pasningsfot og dekker mye større flater en langsommere Børkeeiet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keita var stor i dag! Ballvinner, god og rolig når han først har den, og evner å tre ballen fremover i banen særlig fant han Hugo mye i første omgang.

Har trua på kjemien mellom Keita og Hugo ... Keita har åpenbart fått respekt for Hugo og søker/velger han i mange situasjoner
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag?

Positivt overrasket over Keita idag, men ja du har helt rett. Han kløner det for mye til, i likhet med Børkeeiet og Vetlesen.

 

Lukter litt på Lumanza-nivået, men akkurat nå rangerer jeg han på linje med Ba.

 

Vetlesen er forresten helt krise når han nærmer seg 16. Men fremdeles bedre enn Sæter. Og det sier jo alt. Valencic ikke spesielt god idag heller. Vil gjerne se Brynhildsen snart, og Gyasi er helt ute av form etter skaden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Tromsø-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...