Gå til innhold

1998-2008-2018


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Det er vel dessverre rett og slett veldig vanskelig å samle mye folk når vi helt siden ifjor sommer ikke har klart å begeistre på banen bortsett fra små lysglimt. 

Slitne Nadderud skal også ha sitt å si. 

Men kudos for å fortsette å prøve og oppfordre folk til å gå på kamp! Hadde det ikke vært for at jeg og pappa fikk gratisbilletter til en Stabæk-kamp i 2005 på Sandvika storsenter er det ikke sikkert jeg hadde endt opp som like hardcore supporter som jeg er i dag. Det holdt liksom å få 1 dritkul opplevelse, også ble en kamp av og til etterhvert til kamp hver eneste uke. Men da var også Stabæk jævlig gode, så det var lett å la seg begeistre og bli bitt av basillen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden, kkh94 skrev:

I den forbindelse kan vi ta med: jeg rakk ikke å komme meg på Nadderud før en halvtime før kampstart, og fordi styret hadde kommet med en direkte oppfordring om å møte tidlig, var jeg redd for at det ville bli trangt om plassen. Det var helt ubegrunnet. Det var like tynt på feltet som det pleier å være. Unnskyld språket, men hva faen?

 

Støtter denne, neste gang noen oppfordrer med til å møte tidlig, gir jeg faen. Dette var jo nesten pinlig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


59 minutter siden, Blanzinho skrev:

Sorry to say, men den dalende interessen kan Stabæk til en viss grad skylde seg selv for. Klubben har i en lang periode nå kun prioritert topping på Akademiet for barne- og ungdomslagene, og gitt fullstendig blaffen i å gi et tilbud til de nest beste. De har isteden blitt positivt oppfordret til å gå til andre klubber som Snarøya, ØHIL, etc. Slik oppførsel gir lite engasjement og interesse tilbake. Klubben har derfor mistet mange årganger med både spillere og potensielle supportere. Forstår det slik at de ansvarlige har innsett denne tabben, og at det nå også gis et tilbud til breddespillere. Det er bra.

Hjelper heller ikke at vi tar inn en trener som står for en helt annen fotball enn den som klubben alltid har stått for.

Enig i begge punkter. Det hjelper ikke at blant foreldrene til breddespillerne blir Stabæk sett på som Den Store Stygge Ulven. Tror del 2 er det som gir mest utslag, i tillegg til manglende promotering av klubben på sosiale medier.

56 minutter siden, dirtyharry skrev:

Lørdag klokken 18:00, oppfordring til å møte opp 17:00,  Noen har jobb og familie. Ska man hive seg i bilen å rekke 18:00 så må man parkere milevis unna i tilegg, eller snikparkere i en privat oppkjørsel og krysse fingra. Blir bare stress og mas. Alle bor ikke på Bekkestua som skal til Nadderud selv om klubben tror så.

Tror du misforsto litt. Stabæk Support oppfordret til å møte kl. 17. Den oppfordringen var hovedsakelig retta mot oss som skal lede an i stemningen på hele stadion. I kamp etter kamp i år har bortefansen klart å ta over lydbildet mens store deler av Stabæk Support sitter på Blaa og tar den siste ølen sin, og det må det bli slutt på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden, kkh94 skrev:

Enig i begge punkter. Det hjelper ikke at blant foreldrene til breddespillerne blir Stabæk sett på som Den Store Stygge Ulven. Tror del 2 er det som gir mest utslag, i tillegg til manglende promotering av klubben på sosiale medier.

Tror du misforsto litt. Stabæk Support oppfordret til å møte kl. 17. Den oppfordringen var hovedsakelig retta mot oss som skal lede an i stemningen på hele stadion. I kamp etter kamp i år har bortefansen klart å ta over lydbildet mens store deler av Stabæk Support sitter på Blaa og tar den siste ølen sin, og det må det bli slutt på.

OK er med. Men det burde vel også som igår bli slutt på at motstandersupportere er i overtall på Blaa ? Tror det skal bli bra med litt OBOS-opprydning i alle ledd i klubben. Styr og stell, brakke og supportere.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden, dirtyharry skrev:

Lørdag klokken 18:00, oppfordring til å møte opp 17:00,  Noen har jobb og familie. Ska man hive seg i bilen å rekke 18:00 så må man parkere milevis unna i tilegg, eller snikparkere i en privat oppkjørsel og krysse fingra. Blir bare stress og mas. Alle bor ikke på Bekkestua som skal til Nadderud selv om klubben tror så.

Har aldri hatt problemer med å parkere nær Nadderud enten jeg har kommet en time eller et kvarter før kamp. Syne det er et større problem de fleste andre steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden, Blanzinho skrev:

Sorry to say, men den dalende interessen kan Stabæk til en viss grad skylde seg selv for. Klubben har i en lang periode nå kun prioritert topping på Akademiet for barne- og ungdomslagene, og gitt fullstendig blaffen i å gi et tilbud til de nest beste. De har isteden blitt positivt oppfordret til å gå til andre klubber som Snarøya, ØHIL, etc. Slik oppførsel gir lite engasjement og interesse tilbake. Klubben har derfor mistet mange årganger med både spillere og potensielle supportere. Forstår det slik at de ansvarlige har innsett denne tabben, og at det nå også gis et tilbud til breddespillere. Det er bra.

Hjelper heller ikke at vi tar inn en trener som står for en helt annen fotball enn den som klubben alltid har stått for.

De blir positivt oppfordret til å gå til andre klubber. Det høres jo egentlig bra ut. Bedre enn alternativet jeg så for meg. Stabæk har vel strengt tatt ikke ressurser og annleggskapasitet til å kunne gi tilbud til alle. Det er selvsagt synd, men vil ikke klandre klubben for mye her. Da er det jo fint at de får alternativer andre steder? Det fikk ikke jeg i min tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden, arni skrev:

Første året klubben har hatt to assistenttrenere! Kaz Sokolowski var ikke akkurat noen solstråle på fredagens trening

Utdyp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden, arni skrev:

Første året klubben har hatt to assistenttrenere! Kaz Sokolowski var ikke akkurat noen solstråle på fredagens trening

Vi hadde to assistentrenere senest i 2014. Bob Bradley ville ha med sin partner in crime fra den dramatiske Egypttiden, Tomasz Kaczmarek, så mye at han betalte lønnen hans av egen lomme. Så Kaz er altså ikke engang vår første polske assistenttrener. Tipper at Henning ikke betaler lønna hans

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jo forståelig at HB vil bestemme sin egen assistenttrener, er sånn det stort sett funker, det er klubben som valgte å lønne Jalland som assistant 2. Så hvis penga skulle gått til spillerkjøp så er det Jalland som skulle ha vaert offra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden, dirtyharry skrev:

Er jo forståelig at HB vil bestemme sin egen assistenttrener, er sånn det stort sett funker, det er klubben som valgte å lønne Jalland som assistant 2. Så hvis penga skulle gått til spillerkjøp så er det Jalland som skulle ha vaert offra. 

Da hadde vi vært en klubb ribbet for all ære

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På ‎04‎.‎11‎.‎2018 den 15.50, sexxes skrev:

De blir positivt oppfordret til å gå til andre klubber. Det høres jo egentlig bra ut. Bedre enn alternativet jeg så for meg. Stabæk har vel strengt tatt ikke ressurser og annleggskapasitet til å kunne gi tilbud til alle. Det er selvsagt synd, men vil ikke klandre klubben for mye her. Da er det jo fint at de får alternativer andre steder? Det fikk ikke jeg i min tid.

Min erfaring er at det var mer viljen enn evnen det stod på. Vi foreldre la fram flere alternative praktisk og finansielle løsninger for å kunne beholde breddelag i klubben uten at det var noen interesse for dette. Dessuten er det vel Stabæk selv som administrerer Nadderud-banene, så de styrer jo til en viss grad selv hvem som skal disponere disse.

Flott med alternativer andre steder, men da mister en dessverre tilhørigheten til klubben både for spillere og foreldre. Det var mitt poeng. Man må huske at Bekkestua er et veikryss utenfor Oslo - ingen storby.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden, Blanzinho skrev:

Bekkestua er et veikryss utenfor Oslo - ingen storby.

 

Eller så er det et nabolag i Norges femte største kommune (eller femte største by, om vi hadde valgt å definere oss slik). Det er sikkert mye vi kan velge å skylde på, men akkurat den der synes jeg vi bør overlate til de stedene i landet vårt som faktisk er et veikryss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 timer siden, Blanzinho skrev:

Min erfaring er at det var mer viljen enn evnen det stod på. Vi foreldre la fram flere alternative praktisk og finansielle løsninger for å kunne beholde breddelag i klubben uten at det var noen interesse for dette. Dessuten er det vel Stabæk selv som administrerer Nadderud-banene, så de styrer jo til en viss grad selv hvem som skal disponere disse.

Flott med alternativer andre steder, men da mister en dessverre tilhørigheten til klubben både for spillere og foreldre. Det var mitt poeng. Man må huske at Bekkestua er et veikryss utenfor Oslo - ingen storby.

Som tidligere spiller for Haslum så vil jeg si at det ikke har noe å si med tilhørigheten. Er jo ikke sånn at man begynner å heie på VIF bare fordi man ikke har spilt i breddeklubben til Stabæk. På vårt kull så var vel 95% stabæksupportere selv om ingen av hos hadde spilt for Stabæk. Vi fikk til og med Janne Jönson til å ha peptalk før cupkamp mot Vålerenga. Tror at samarbeid med breddeklubbene i Bærum har nok vel så mye å si enn at Stabæk har sitt eget lag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg spilte på ØB da jeg var mindre, uten at det har hatt noe å si for tilhørigheten min heller. Det samme gjelder for de jeg spilte sammen med. Eneste jeg har møtt hvor det har vært en faktor, var en som spilte for Bærum da han var mindre. Det kan jeg til dels forstå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

1998-2008-2018
×
×
  • Opprett ny...