Gå til innhold

Troppen 2019


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Da er allerede første spiller klar for annen klubb. Heidi Ellingsen drar til LSK Kvinner.

Pr. nå er det tre! spillere med proffkontrakt neste sesong (amatørkontrakter er jo egentlig helt verdiløse): Siri Ervik, Julie Gustad og Iris Omarsdottir. Ingen av dem har vært faste i startelleveren. Det er da også de eneste vi kan få penger for ved en overgang.

Egentlig burde det nå være viktig å ha spillere som er aktuelle for VM. Kan se ut som man kan få inn ca. 200000 pr. spiller som er med. Det er nok langt over hva vi lønner dem med, men spørs om personer i ledelsen i klubben evner å se denne sammenhengen.

 

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Redd for at Wilmann forsvinner samme veien, og det er kanskje verre. Angående VM har vi vel fem spillere som kan være aktuelle. Dvs. 1 mill, men som sagt ingen av dem har kontrakt neste år ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellingsen forlater nok klubben med lite ære. Ingen som visste om overgangen før det sto i media. Ble visstnok ikke tatt godt imot i spillergruppen. At spillere forlater klubben må vi akseptere, og må kvinnesiden må vi tåle at det ikke blir noen penger igjen heller. Men når spillerne ikke er ærlige blir det straks verre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

1 time siden, gwestlund skrev:

Nok en spiller forlater klubben Andrea wilmann har signert med Arna-Bjørnar 

Har alle som bryr seg om kvinnelaget resignert (gitt opp)? Vi må vel være så ærlige at det ser ut som vi styrer mot nedrykk neste sesong, og at man egentlig synes det er like greit? Hva ble gjort for å beholde Wilmann?

Eneste vi har fått med videre er trener, men hva hjelper det uten spillere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 timer siden, sexxes skrev:

Har alle som bryr seg om kvinnelaget resignert (gitt opp)? Vi må vel være så ærlige at det ser ut som vi styrer mot nedrykk neste sesong, og at man egentlig synes det er like greit? Hva ble gjort for å beholde Wilmann?

Eneste vi har fått med videre er trener, men hva hjelper det uten spillere?

Du var vel redd for nedrykk i år også, og det unngikk vi med grei margin.

Men jeg er enig, situasjonen er trist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden, @ringo skrev:

Høna og egget Sexxes, ingen spillere skriver på før treneren er klar!

Vel, trener er jo klar, og siden det er det eneste som har skjedd etter det er at ytterligere en spiller har forsvunnet.

Angående nedrykk så var vi jo i år nesten like langt fra plassen foran som fra kvalik. Avaldsnes og Ørn rett bak oss, og Lyn og Fart blir ikke nødvendigvis enkelt heller. Skulle serien i tillegg reduseres til åtte eller ti lag så vil vi forsvinne (i Sverige ønsker man å øke antall lag, og nestøverste nivå der har alt 14 lag).

Nå får vel det som skjer på lørdag betydning for satsningen neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke helt hvor snodig valget til Synne var..... Røa driver godt, høyt plassert i serien og taper semi i cup etter å ha ledet 3-0 mot Lsk. Geir Nordby har gjennom en år rekke vist mirakuløse spiller utviklings egenskaper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


42 minutter siden, gwestlund skrev:

Vet ikke om jeg ville kalt det «driver godt» når Røa ble trukket ett poeng for ikke å ha nådd målet i sin handlingsplan for finansielt oppfølgingssystem.... 

Enig at det ikke er bra, jeg tenkte mer på at det virker som om Røa er flink til å utvikle spillere, med lansiktig perspektiv (Geir Nordby).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå jeg skriver snodig er det fordi jeg føler Røa hverken sportslig eller økonomisk er et steg opp. Er ihvertfall fem andre klubber som således burde være mer attraktive, men så er det sjelden at østlendinger drar til Vestlandet. Røa er dog en klubb hun vil kunne være sentral, og det er greit med tanke på VM, men igjen det ville hun vært hos oss også. Så er det treneren som er avgjørende her? Vet også at flere andre klubber ønsket seg henne, så hun hadde flere valg.

Personlig synes jeg det er verre at Wilmann forsvinner. Synne blir ofte mye bra før hun skyter langt over/utenfor, eller mister ballen. Hun er allikevel den med klart flest målgivende for oss i år.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Troppen 2019
×
×
  • Opprett ny...