Gå til innhold

Årets bortetur 2019


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


Det er kanskje litt tidlig for noen av dere å begynne å tenke på dette nå, men tur til legendariske Levermyr Stadion kunne kanskje vært noe?

Jeg vet ikke så mye om fasilitetene til Nest-Sotra, Åsane og Tromsdalen, men de er sikkert veldig bra, de også. Jeg føler uansett at bortebane i Eliteserien er veldig oppskrytt. Rett og slett sååå 2018.

 

Uansett. Alltid. Mitt forslag er altså Levermyr. Nå viser det seg også at en tur dit kan bli en tur til Arendal eller Kristiansand. Opp med hodet! Dette blir moro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som jeg nylig skrev i en annen tråd er det trolig 94-96% sannsynlighet for nedrykk nå, så jeg forstår frustrasjonen.

Allikevel synes jeg vi kan vente med å planlegge borteturer til vi vet helt sikkert hvilken liga vi skal spille i neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden, Jan Fredrik skrev:

Som jeg nylig skrev i en annen tråd er det trolig 94-96% sannsynlighet for nedrykk nå, så jeg forstår frustrasjonen.

Allikevel synes jeg vi kan vente med å planlegge borteturer til vi vet helt sikkert hvilken liga vi skal spille i neste år.

Jeg har innkassert nedrykket for lenge siden, så nå ser jeg bare fremover og gleder meg til nye eventyr. Det er uansett på tide at noen begynner å planlegge for neste sesong. Så kan heller optimistene ta seg av restene av denne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden, mbh skrev:

Det er kanskje litt tidlig for noen av dere å begynne å tenke på dette nå, men tur til legendariske Levermyr Stadion kunne kanskje vært noe?

Jeg vet ikke så mye om fasilitetene til Nest-Sotra, Åsane og Tromsdalen, men de er sikkert veldig bra, de også. Jeg føler uansett at bortebane i Eliteserien er veldig oppskrytt. Rett og slett sååå 2018.

 

Uansett. Alltid. Mitt forslag er altså Levermyr. Nå viser det seg også at en tur dit kan bli en tur til Arendal eller Kristiansand. Opp med hodet! Dette blir moro!

Uffda. En av de få positive tingene med den serien er jo at en del kamper vil starte tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden, RedWhiteandBlaa skrev:

 

Jeg tror fremdeles vi holder plassen, men vil peke på Vikingfansens største klage som topplag i OBOS: De forbanna tirsdagskampene. 

What?? Tirsdagskamper? Visste at OBOS var dritt, men ikke SÅ dritt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rykker vi ned får vi garantert bortekamper på:
Strømmen stadion (Strømmen)
Nordre Åsen (Skeid)
Nammo stadion (Raufoss)

I øyeblikket ser det ut som vi også får bortekamper på:
Komplett Arena (Sandefjord)
Ågotnes idrettsanlegg (Nest-Sotra)
TUIL Arena (Tromsdalen)
Briskeby (HamKam)
Sandnes stadion (Sandnes Ulf)
Levermyr stadion (Jerv)
Idrettsparken (Notodden)

Samt fire av disse fem:
Åråsen stadion (Lillestrøm)
Color Line stadion (Aalesund)
Fosshaugane Campus (Sogndal)
UKI Arena (Ull/Kisa)
Gjemselund stadion (Kongsvinger)

Og én av disse tre:
Myrdal stadion (Åsane)
KFUM Arena (KFUM)
Fredrikstad stadion (Fredrikstad)

I denne flotte buketten har jeg tidligere vært på hele fem. Stabæk har aldri vært på Nordre Åsen, og såvidt jeg kan se er også Ågotnes og Myrdal helt nye bekjentskaper for alle. Levermyr kan fort bli en legendarisk tur,  i tillegg er det en del langturer til Vestlandet som frister for mange. Personlig ser jeg også fram til masochistturen til TUIL Arena.

Hvis vi holder oss i Eliteserien kan vi til gjengjeld slippe Norges kjipeste innslipp i Sandefjord. Det i seg selv bør være noe som motiverer $$ til innsats i de to siste kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets bortetur 2019
×
×
  • Opprett ny...