Gå til innhold

Antalya


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


10-17 februar er det treningsleir i Antalya, Tyrkia. Foreløpig ikke noen informasjon om hvor i området (som er ganske stort). Norwegian har fly 14:45 9 februar, og 06:50 10 februar. Retur 13:45 17 februar. 

Er interessert i å ta en tur, men har jo ikke hus i dette området, så må vel fort booke hotell og leiebil. Så om andre vurderer tur kan man jo avtale. Prisene er vel akseptable.

Antalya er sør i Tyrkia, men relativt langt vest. Merk at det er to timers tidsforskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Spillerne ankom kl 3 i natt. Første økt ble dermed kl 15 i dag. Totalt 22 spillere inkl tre keepere, og to rekrutter. 21 i full trening, mens Grønli trente alternativt. 

For øyeblikket greit vær, men skal endre seg. Klubbene bør på to forskjellige steder. Fart, Kolbotn, LSK Kvinner, Stabæk og Trondheims Ørn samme sted som meg. Kanskje greit at Herlovsen og Vålerenga ikke er samme sted.

Ellers litt frem og tilbake om hvor og når man skal trene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens kamper: Røa-Arna Bjørnar 0-0. En kamp Røa førte, men var veldig svake fremover, evt. holdt ABs forsvar bra nivå. Synne Jensen brant også straffe (En straffe Ina Skaug hadde tenkt å ta). På slutten hadde AB et par muligheter.

Lyn-Avaldsnes 1-0. Helt greit at Lyn vinner. Avaldsnes var svake, og gjorde seg mest bemerket for stygt spill. Forøvrig tidenes laveste sentrale midtbane hos laget fra Karmøy. Syv utlendinger i startelleveren var normalt.

Trondheims Ørn-Fart 5-0. Så bare første omgang, og da var det kun 1-0, og Fart hang med på et vis. Derimot hadde de veldig mye personlige feil som de vil bli straffet på. Plutselig så jeg lurer på om laget kan forverre statistikken ytterligere. Tror dog Ørn er bedre enn i fjor.

Skal bli regn i morgen.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er enormt mange anlegg. Ligger vel fire anlegg der man trener, og benytter to av dem. Kampbanen har en tribune med nok plass, samt en VIP- bygning. Dog kummerlige forhold for den som filmer, som må stå på taket. Banene er nok mykere, men aberet er at det regner ganske mye så i dag er anleggene stengt. Arcadia-anlegget har store gjerder rundt seg, som går kun centimeters fra sidelinjene. Ikke egnet for corner og innkast-trening. Andre anlegget er bedre i så måte. 8 km med buss til anlegget. Er en bane på hotellet, men er vel kun Fart av de norske lagene som har brukt den.

Ellers får man vel ta en oppsummering når uken er omme. Litt vesentlig at det slutter å regne.

Hotellet serverer alle måltidet i buffetrestaurant hvor alt er inkludert. Tyrkisk vin er ganske ok når den er gratis. Skal ned å ta massasje, og det er dog noe de vet å ta seg betalt for her. Treningsrommet er betydelig mindre enn på La Manga, og vel stort sett et lag av gangen som kan bruke det:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vålerenga-CSKA 0-0 til pause, og der satte man punktum for kampen på bane som minnet mer om en liten innsjø. Det sies dog her at er det opphold i en halvtime tørker det godt opp. Bør der for ikke være fare for de øvrige kampene. Ellers lå alle treningsbaner øde.

Lite å si om lagene da forholdene var som de var. Litt spesielt å se at Vålerenga lå igjen med fem! spillere på en russisk corner. Var dog en av de fem som fant ut at hun burde trekke hjem.

Lyn og torden også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neida, strålende sol i dag, og rakk en time på stranden før kampene. For vår kamp se treningskamper. De andre kampene: Lyn-Arna Bjørnar 1-0. AB mye mer med enn mot Røa. Så utifra det spillemessige kunne godt resultatene vært byttet om.

Kolbotn-Trondheims Ørn 2-0. Helt fortjent seier til Kolbotn, som ikke hadde Herlovsen i troppen (har dog sett henne tusle rundt her like blid som vanlig). Begge målene på dødball.

Ellers hatt en samtale med vår sportslige leder, som plutselig dukket opp, og det blir neppe Tyrkia for vår del igjen. Kaotisk organisering, og trenings og møtetider ikke som avtalt., Har heller ikke vært fornøyd med banene, og alle har ikke hatt like bra hotellrom som meg. Forskjell fra La Manga hvor det mer var leiligheter. Måten, og at det ikke har vært vind er vel på plussiden.

For min del har ting fungert, hentet på flyplass som avtalt, fikk rom med bra utsikt og balkong. Leiebil som avtalt. Dessuten så mye vin jeg ønsker inkludert. Derimot er det svakt nett på rommene, og må i baren eller lobbyen på hotellet for å ha skikkelig nettilgang. Også på stranden fungerer det godt. Derfor ikke like lett å få oppdatert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter at sportslig leder fikk kjeft! for det jeg skrev her på forumet lurer jeg jo på reaksjonene etter å ha lest hva som står på klubbens egne sider. Jeg fikk jo egentlig bare bekreftet det jeg selv så. Til deg som kjeftet. Tåler du ikke kritikk bør du kanskje drive med noe annet enn dette. Hjelper ikke at ting er sponset om det ikke fungerer optimalt. Det gjelder ihvertfall når det er snakk om toppidrettsutøvere.

Kunne lagt ved flere ting også, men latt det være. For min egen del ble ikke rommet gjort rent i går. Ingen krise, men ikke så veldig hyggelig når man må legge brukt dopapir i søppelbøtte og denne ikke blir tømt. Godt jeg ikke hadde magesjau.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Antalya
×
×
  • Opprett ny...