Jump to content
Jan Fredrik

Treningskamper 2019

Recommended Posts

Er det noe regler for at hvem som blir tatt ut i troppen til kampen mot Lsk, ikke kan spille for 2laget imorgen ?

4 minutter siden skrev @ringo:

Hahaha, neppe

Veit jo aldri med nff, hadde ikke overrasket med om det dukket opp enn eller annen paragraf ellerno.

3 minutter siden skrev El Stabæk:

Noen som har oppdateringer? Gidder ikke bruke penger på romeriketsblad

Er 0-0. Koster kun 1 krone med prøvesbonnement i én måned på direktesport.no

Sitat
Sitat

Jeg spanderte et prøveabonnement på 5 kroner for 5 uker, men sendingen går i brudd hele tida. Jeg er blitt lurt og vil ha erstatning ! Romerikes Blad må ha lånt TV-teamet til Budstikka !!!!

Ikke mye å gå rundt og huske dette. Hvis jeg skal trekke fram noen (og er ikke sikker på at det er riktig å gjøre det) så må det bli Sun...

1 time siden skrev Bolivar:

Ikke mye å gå rundt og huske dette. Hvis jeg skal trekke fram noen (og er ikke sikker på at det er riktig å gjøre det) så må det bli Sun...

Helt enig. Solid spiller.

Stor honnør til de to Stabæk-supporterne som gav fra seg paraplyen i øsregnet til gutta på innbytterbenken, de så rimelige trauste ut der de satt kontra lsk-benken med parasoller og paraplyer...

I kampen i dag, så la jeg merke til at alle Lsk-spillerne kommuniserte høylytt i 90 min. For å hjelpe hverandre, hvor motspiller er, medspiller ute av posisjon, hvor vil ha ballen neste gang osv, osv..

Hos oss så gjorde Vadim det i første, begge keeperne i hver sin omgang og Hanche litt hele kampen igjenom. Ellers så var det nesten helt tyst på resten, kommuniserer vi heller gjennom telepati ?

Er jo ikke så rart vi sliter med spill når ikke kommuniserer...

Interessant å lese hvor fornøyd både Garborg og Kaz er med kampen! 

3 timer siden skrev nichb:

, kommuniserer vi heller gjennom telepati ?

Skal ikke undervurdere telepati jmf Pallskog

Hadde vel vært bra med en match for å spille inn de nye, men ser ikke slik ut. Haugesund er i kampmodus med europacup-spill

Det kan du si, men med tanke på alle kampene vi har hatt i det siste, så tror jeg det er like greit med en skikkelig pause fram til FKH-kampen.

Spesielt nyttig for de nye spillerne, men får se om noen av de starter mot Haugesund

Joda, det er klart de nye kunne trengt en treningskamp (eller fem).

Samtidig gjelder det å være litt tålmodig nå. Vi har såpass klare mangler defensivt at jeg skulle tro Yaw kommer inn allerede i første kamp, og hvis Tortol er minst 90 % får nok han også spille (noe) i den kampen, men det vil nok ta tid før dette setter seg, og selv da blir vi ike uovervinnelige (før neste år).