Gå til innhold

Blaa klubbkveld, tirsdag 12/2


Petter
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

13 timer siden skrev ingo:

Er det velkomment med positive spørsmål og synspunkter til ledelsen også ;-)?

Fra ordbok: kritisk - adjektiv som forholder seg skeptisk, granskende, prøvende, som øver (streng) kritikk, som er streng i sin dom om kvaliteten av noe.

Synes vel dette også dekker spørsmål av positiv art?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev Nr14:

Takk for en veldig bra kveld til de som organiserte seansen. 

Gratulerer med å være den første forumbrukeren som blir nevnt ved navn av Ingo (tror jeg)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det sagt noe om når forventet byggetid på stadion er, når den blir ferdig, hvor lenge vi må spille et annet sted og hvor vi skal spille? Ja/nei-svar holder dersom dette er et "du skulle vært der"-spørsmål. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev s-simen:

Ble det sagt noe om når forventet byggetid på stadion er, når den blir ferdig, hvor lenge vi må spille et annet sted og hvor vi skal spille? Ja/nei-svar holder dersom dette er et "du skulle vært der"-spørsmål. 

Ble vel nevnt 4 år (2023) om jeg husker rett, men at man da kan spille, som nevnt ovenfor, på Nadderud i byggeperioden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev blaasoldat:

Spør igjen jeg! Er vi børsnotert, eller hvordan får en hvert med på denne emisjonen?

Vi er ikke børsnotert på Oslobørs.

Vi skal gjennomføre en emisjon, altså si feks at det er 1000 aksjer pdd, og vi ønsker å utvide til 2000 aksjer. Men samtidig så ønsker vi ikke at aksjeverdien skal halveres.

Hvis jeg forstår dette rett så skal vi ha en "rettet emisjon", mao ikke rettet mot almenheten og hvem som helst. Det er kun de som sitter på akjser fra før som kan kjøpe fler eller de som

klubben selv ønsker skal kjøpe. Derav må du ptate med Tonold ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Blaa klubbkveld, tirsdag 12/2
×
×
  • Opprett ny...