Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Matthew Rusike

Recommended Posts

Jeg har ikke fulgt med helt og er helt blank på denne Rusike. Noen som vil oppsummere litt for meg?

• Hva slags rolle har han pleid å bekle?
  • Hva ansees som styrker/svakheter
  • Meritter/erfaring

Anbefaler å gå på YouTube og søke på Matthew rusike og se på de øverste 2-3 videoene, er vel tenkt å spille ving her, men kan figurere som spiss også

38 minutter siden skrev GeirSJ:

Jeg har ikke fulgt med helt og er helt blank på denne Rusike. Noen som vil oppsummere litt for meg?

• Hva slags rolle har han pleid å bekle?
  • Hva ansees som styrker/svakheter
  • Meritter/erfaring

Jeg tror han er hovedsakelig tenkt til å spille venstre ving, men han kan spille i alle de offensive rollene. Han har et bra skudd og er glad i å skyte, og det virker som han har en veldig bra mentalitet, virker også som at han er ganske sterk, og vanskelig å ta fra ballen. Har ikke studert så nøye hva han har oppnådd i sin karriere, men han har i hvertfall landskamper for Zimbabwe og har som mål og komme tilbake på landslaget sitt, og han ser ut til å ha spilt mest i Sør-Afrika for Kaizer chiefs og  Cape town city fc hvor han har gjort det ganske bra. 

Han har også svensk kjæreste, så han ønsket seg å komme hit til Norge.

https://twitter.com/Mattyrusike

virker som en reflektert og samfunnsengasjert type til fotballspiller å være etter å ha snoket på Twitter-profilen hans. Leonardo da Vinci som avatar på Twitter og med da vinci-sitat på profilen. Beskrivelse av seg selv/profilen: «art/culture/future - opinionated hedonist»

Har også et barnehjem i Zimbabwe i sitt navn...

kult med ny nasjonalitet i Stabæktrøya. Får håpe han gjør inntrykk og at vi kan forbinde Zimbabwe med noe annet enn Mugabe i fremtiden!

Vanskelig å gardere seg mot at en lagkamerat tråkker på hånda di. Hva har dette med å bli lett skadet??

50 minutter siden skrev arni:

Vanskelig å gardere seg mot at en lagkamerat tråkker på hånda di. Hva har dette med å bli lett skadet??

Er a lett skadet, har jo ikke brekkt hånda i to. Mulig en eller fler av de små beina i hånda har brekkt. Får a trent forde og garantert klar til LSK-kampen.

31 minutter siden skrev nichb:

Er a lett skadet, har jo ikke brekkt hånda i to. Mulig en eller fler av de små beina i hånda har brekkt. Får a trent forde og garantert klar til LSK-kampen.

Det er vel ikke det arni sier... 

Han har en brist i hånden, det er bare å spille med en ortose, det er null stress...

Om han ikke spiller for LSK så trenger han ikke hendene

7 timer siden skrev M-A-N:

https://twitter.com/Mattyrusike

virker som en reflektert og samfunnsengasjert type til fotballspiller å være etter å ha snoket på Twitter-profilen hans. Leonardo da Vinci som avatar på Twitter og med da vinci-sitat på profilen. Beskrivelse av seg selv/profilen: «art/culture/future - opinionated hedonist»

Har også et barnehjem i Zimbabwe i sitt navn...

kult med ny nasjonalitet i Stabæktrøya. Får håpe han gjør inntrykk og at vi kan forbinde Zimbabwe med noe annet enn Mugabe i fremtiden!

Han virker å være en interessant kar med varierte interesser. Barnehjemmet er forøvrig ikke oppkalt etter vår nye spiller men en annen med samme navn.

Forøvrig, Henrik Larsson beskrev Matthew på følgende måte når spilleren signerte for Helsingborg: "Det ska bli spännande att arbeta med Matthew. Han är en djupledsgående forward med speed som också arbetar bra med ryggen mot mål. Jag ser fram emot att se honom här. Som spelare kommer han vara till stor nytta för Helsingborgs IF de kommande tre åren.''

7 timer siden skrev greatone:

Det er vel ikke det arni sier... 

Takk, og dette kan bli en bra spiller for Berg!

3 timer siden skrev Thomas:

Han virker å være en interessant kar med varierte interesser. Barnehjemmet er forøvrig ikke oppkalt etter vår nye spiller men en annen med samme navn.

Forøvrig, Henrik Larsson beskrev Matthew på følgende måte når spilleren signerte for Helsingborg: "Det ska bli spännande att arbeta med Matthew. Han är en djupledsgående forward med speed som också arbetar bra med ryggen mot mål. Jag ser fram emot att se honom här. Som spelare kommer han vara till stor nytta för Helsingborgs IF de kommande tre åren.''

Hvordan endte hans 3 år i Helsingborg?

Var innvolvert i 25 kamper, 10 fra start. Spilte i snitt 42 min per kamp. Litt inn og ut av laget i starten og så på benken den siste tredjedelen - 3 mål, 1 assist, 5 gule (2 i samme match så 1 rødt også)

Sesongen endte med nedrykk og Rusike ble fristilt.

52 minutter siden skrev @ringo:

Var innvolvert i 25 kamper, 10 fra start. Spilte i snitt 42 min per kamp. Litt inn og ut av laget i starten og så på benken den siste tredjedelen - 3 mål, 1 assist, 5 gule (2 i samme match så 1 rødt også)

Er dette statistikken til Ohi under perioden i Lillestrøm du snakker om?

Om Ohi klarte å blomstre, har nok Rusike gode sjanser hos oss!

Har bare sitert statsene fra Helsingborg etter forespørsel. 

Men når det er sagt så  så husker jeg at jeg synes Ohi så interessant ut da han spilte på fugla også.

Tenkte han var en spiller som var lei å møte.

Men så er det jo som vi har vært inne på utallige ganger før, treet vokser sjeldent rett inn i himmelen.

Kanskje Berg kan få mer ut av Rusike enn  Jönsson og Larsson. Vi kan saktens trenge det!

10 timer siden skrev @ringo:

Takk for oppdatering. La oss håpe på en bedre statistikk hos oss og kanskje kan blomstre men vi må nok ikke satse alle sparepengene på at dette skal redde oss.

Første offer for banen,  forferdelig synd da han startet lovende. 

Ambulansen forlot nettopp Nadderud. Regner med det var vår mann..

Fryktelig synd.