Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Matthew Rusike

Recommended Posts

Bare jeg som gleder meg til å se boli og rusike sammen på topp? For meg kan det være den nye superduoen ut sesongen!

1 time siden skrev SAU:

japanerne

Skrivefeil eller har vi flere enn han spissen på prøve?

2 timer siden skrev Andreas:

Hvordan var japaneren på skuddtrening? 

Bommet en del til å begynne med men han hadde en god skuddfot og traff litt bedre mot slutten.

Har vi hatt noen spillere med bedre holdninger, noensinne? Virker som en fyr med føttene godt plantet på bakken, type kar man skulle hatt på mer enn kun lån. 

Ikke lån, ett års kontrakt. Håper det jobbes med forlengelse nå når han er tilbake fra skade. 

Vi gjerne se han spille litt mer enn 50 min før evt ny kontrakt. 

Han har vel så langt ikke vist nok til at vi gir kontrakt. La han spille seg til fast plass og vise at han hever laget så får vi forhandle kontrakt. 

Nå har han vel stort sett spillt det han kan.  Positivt innhopp.   Jeg stemmer for 1 år til.  Så lenge han drikker melk.... da slipper vi at han knekker så lett.

Noen som vet hvorfor rusike ikke ble benyttet igår?

Tenker det var fordi Garborg og IA syntes det var en bedre avgjørlese å sette inn Hammy...

1 minutt siden skrev tobb:

Hadde jo ett bytte til?

Rusike skulle egentlig inn på slutten av kampen, men Amankwah ble skadet som gjorde at Strømnes kom inn

1 minutt siden skrev Peter:

Rusike skulle egentlig inn på slutten av kampen, men Amankwah ble skadet som gjorde at Strømnes kom inn

Joda, men det var 3 minutter på overtid vel?

Akkurat nå skrev nichb:

Joda, men det var 3 minutter på overtid vel?

Rusike var klar rundt 87/88. Er helt enig i at han burde kommet inn mye tidligere for Ola B som virket sliten på slutten av kampen

Er av de øvrige byttene ble utsatt til vi hadde dødballer... Kanskje årsaken her også?

Ang slitenhet. Haugesund er antageligvis i toppet kampform ifm EL-kvallik, mens vi hadde en treningsuke etter ferie som kanskje var i tyngste laget?

Veldig synd. Han virker som en sympatisk herremann. Håper han var frisk lenge nok til å kvalifisere til litt støtte fra NAV. Hvis ikke blir det nok et umulig regnestykke for klubben å måtte vente til neste sesong.

Slemt å skrive det ut, men... Rusike har overgått Kjeksen. Er det bare uflaks, eller har han generelt hatt lett for å bli skadet tidligere også?

Ekstremt trist, får håpe han kommer seg og blir en del av 2020 laget, jeg håper virkelig å se han i Stabæk, hatt og har veldig stor tro på han, han er en meget god fotball spiller. Ekstrem uflaks.

Er han god nok til å være med videre? Synes det er litt spinkelt grunnlag fra treningskamp og 20 minutter.

På 26.6.2019 den 15.00 skrev tobb:

Bare jeg som gleder meg til å se boli og rusike sammen på topp? For meg kan det være den nye superduoen ut sesongen!

Gikk ikke slik dessverre..

23 minutter siden skrev Nr14:

Er han god nok til å være med videre? Synes det er litt spinkelt grunnlag fra treningskamp og 20 minutter.

Beholdningen er egentlig spillet i 1. seriekamp. Om han er ute resten av sesongen så er det vel fare for at vi ikke ser mer til ham.