Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2019


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Sun kan vi vel bare parkere for godt etter dette...

 

Faen altså, jeg blir stadig provosert over Kina-avtalen vår. Sun hadde jeg faktisk tro på. Av en eller annen grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev geirti:

Sun kan vi vel bare parkere for godt etter dette...

 

Faen altså, jeg blir stadig provosert over Kina-avtalen vår. Sun hadde jeg faktisk tro på. Av en eller annen grunn.

Er vel nesten bedre å ha Pignatell som 4.stopper?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan nesten virke som om Sun har litt kommunikasjonsproblemer... Mokhtar viste at han har fotball i kroppen men han er langt unna å starte en kamp 4 nivå opp fra dette. Glimtvis bra, men treg i bena og treg i avgjørelser. Fin dødballfot! Vogt imponerte og Ronald er god som vanlig. Så kan han ene brukern her som mener at det er veldig sjarmerende at dommeren dømmer overdrevet i favør 4.divlaget få fortsette å synes det - jeg syns det var det minst sjarmerende med kampen.

Oppsummert: En helt kurant opplevelse, flere som får prøvd seg, en fin balanse mellom Eliteserie og 2.lag. Savner faktisk ikke å starte med en full eliteserie11er og valse 14-0 over Vestfossen med JIH-hattrick. Skulle gjerne ha puttet det tredje litt tidligere så vi kunne fått på Pignatel og Geel tidligere. Tar med meg Vogt og Aga fra kampen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solid gjennomført kamp med lørdagens match i bakhodet. Bra intervju med HB etter kampen. Vogt meget solid. Der har vi enda en dyktig midtbanespiller. Braaten med nyttig matchtrening. Herlig å se han i de sekundene han var skikkelig påskrudd før 3 målet. Når det gjelder Sun så får han nok et innhopp eller to i ES men noe mere vil overraske meg stort. Dette er konsistent med hva jeg har sett på trening. Når det gjelder Mokhtar er nok dette en spiller som har hatt sine beste år bak seg men vi kan nok få glede av han tidligst i august hvis han skal starte kamper. Før det kan han komme inn siste 20 min hvis vi jakter mål. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev s-simen:

Så kan han ene brukern her som mener at det er veldig sjarmerende at dommeren dømmer overdrevet i favør 4.divlaget få fortsette å synes det - jeg syns det var det minst sjarmerende med kampen.

Enig, hadde vært en mye bedre kamp med VAR. (not.)

Ellers ingen brakkamp, men synes generellt både Heming og Rørvik (som jeg også så litt av) så mye bedre ut enn 4.-divisjonslag pleier. Kan det være på grunn av det nye divisjonsoppsettet?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva:

Enig, hadde vært en mye bedre kamp med VAR. (not.)

Ellers ingen brakkamp, men synes generellt både Heming og Rørvik (som jeg også så litt av) så mye bedre ut enn 4.-divisjonslag pleier. Kan det være på grunn av det nye divisjonsoppsettet?

 

Haha, kun ment som en spøk - ikke en diskusjon om VAR i køppen ;) Bedre dommere derimot, det hadde blitt mer sjarmerende.

Tror nok (for vår del) det er mer et resultat av et ny-komponert lag med mange 3.divisjonsspillere mot et 4.divisjonslag som har sin morsomste opplevelse på fotballbane. Vi gjennomfører helt profesjonelt, og det er jeg fornøyd med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden skrev s-simen:

Så kan han ene brukern her som mener at det er veldig sjarmerende at dommeren dømmer overdrevet i favør 4.divlaget få fortsette å synes det - jeg syns det var det minst sjarmerende med kampen

Det som er mest irriterende er at de slapp unna med flere taklinger som nærmet seg grisete ( ble ikke dømt frispark engang). Flott med innsats og alt det der, men taklinger med skadepotensiale må det slås hardt ned på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


48 minutter siden skrev Nr14:

Solid gjennomført kamp med lørdagens match i bakhodet. Bra intervju med HB etter kampen. Vogt meget solid. Der har vi enda en dyktig midtbanespiller. Braaten med nyttig matchtrening. Herlig å se han i de sekundene han var skikkelig påskrudd før 3 målet. Når det gjelder Sun så får han nok et innhopp eller to i ES men noe mere vil overraske meg stort. Dette er konsistent med hva jeg har sett på trening. Når det gjelder Mokhtar er nok dette en spiller som har hatt sine beste år bak seg men vi kan nok få glede av han tidligst i august hvis han skal starte kamper. Før det kan han komme inn siste 20 min hvis vi jakter mål. 

En 27-åring med 13 målpoeng på 32 kamper i 17/18 og 4 målpoeng på 12 kamper i det han rakk av 18/19 i Tyrkia: "Sine beste år bak seg".

Den er grei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor har ikke klubben klart å poste start 11ern til kampen eller ikke klart å poste noe om kampen etter slutt på hjemmesider eller facebook?

Har de gått i tog i hele dag?

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev nichb:

Hvorfor har ikke klubben klart å poste start 11ern til kampen eller ikke klart å poste noe om kampen etter slutt på hjemmesider eller facebook?

Har de gått i tog i hele dag?

 

 

Driver du fortsatt og leser/leter etter nyheter på klubbens hjemmeside? Hvorfor det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2019
×
×
  • Opprett ny...