Gå til innhold

Kamptråd: Haugesund-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

87 stemmer

  1. 1. Hvem var Stabæks beste spiller?

    • Sandberg
    • Hanche
    • Demidov
      0
    • Vihmann
    • Hernandez
    • Askildsen
      0
    • Børkeeiet
    • Bohinen
      0
    • Brynhildsen
    • Vetlesen
    • Boli
      0
    • Strømnes
      0
    • Kirk
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev Øistein:

Askildsen ut. Helt Ok.

Å finne noen å bytte ut var neppe vanskelig. Men skjønner ikke at de ikke vil ha i gang kineseren. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev odd:

Strømnes... Nå må vi håpe på en heldig dødball eller noe. Hadde det ikke vært riktig tidspunkt å prøve store kineser?

Om ikke Vadim har tempo, så har jeg fått inntrykk på trening at han Sun eier lite tempo.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev nichb:

Om ikke Vadim har tempo, så har jeg fått inntrykk på trening at han Sun eier lite tempo.. 

Helt riktig med Strømnes inn. Vi med ha noe tempo sentralt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Nr14:

Helt riktig med Strømnes inn. Vi med ha noe tempo sentralt.

Var ikke klar over at Strømnes var rask. Tror også planen er enkeltmannsprestasjoner på topp, og at vi trenger duellstyrke mer enn fart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet.

Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Jan Fredrik:

Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet.

Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min.

Helt helt enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Ace:

Var ikke klar over at Strømnes var rask. Tror også planen er enkeltmannsprestasjoner på topp, og at vi trenger duellstyrke mer enn fart.

Han løper i det minst rundt Sun. Sun får prøve seg i en cupkamp først.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet.

Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min.

Børke spiller, Askildsen og Bohinen som er ute

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet.

Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min.

Vi trenger tempo, Braaten er for treig, Sun er for treig og Mokhtar har ikke spilt 90min siden desember ellerno, han trenger fortsatt mer trening for kampform...

Ingen av dem får oss over midtstreken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev nichb:

Mokhtar har ikke spilt 90min siden desember ellerno, han trenger fortsatt mer trening for kampform...

Kan ikke se at vi har mye å tape på å gi han noe kamptrening her. Går jo ikke an å skape mindre enn vi gjør nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Berg sa i pausen at de hadde et veldig godt alternativ, men gikk for Strømnes. Hadde vært spennende å høre begrunnelsen for hvordan han velger Kirk foran Mokhtar, men en fin anledning for han å vise seg for alle kritikere som mener han tar opp plass for Renå Olsen. Har foreløpig ikke vist noe som motbeviser kritikken. Vi trenger litt X-faktor nå Henning!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Ace:

Kan ikke se at vi har mye å tape på å gi han noe kamptrening her. Går jo ikke an å skape mindre enn vi gjør nå.

Absolutt, han må komme i gang. Trist at det som skal være forsterkning skal bruke så lang tid før matchfit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev geirti:

tre stykk x-faktor

Og Ola. Sånn som denne matchen er bør vi få inn Mokhtar sammen med Ola og Boli, og satse på at de tre kan finne på noe ut av ingenting. For vi er ikke i nærheten av å spille oss til noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev odd:

Jeg sjekket for deg ?

Askildsen: 18 år. Kom til Stabæk fra Heming da han var 12.

Tobbe: 20 år (bursdag for 4 dager siden, gratulerer!). Alltid Stabæk.

Bohinen: 20 år (bursdag i mars). Fra Bærum en eller annen gang før 16.

Brynhildsen: 19 år (fyller 20 neste mandag). Fra Bærum da han var 14.

Hugo: 19 år (fylte i februar). Fra Haslum da han var 12.

Det jeg ikke forstår, hvorfor satses det ikke på rutine og erfaring i en kamp som dette, dette er Haugesund på eget gress liksom. For meg virker det som det er meget viktig å vise fram egen produserte spiller og vise at dem er unge, Dette er å ødelegge selvtillitten til spillere, som dem nå hadde sjanse til å bygge opp. Tviler på Askildsen sin selvtillitt er bygd opp. Og det var det 2-0. Helt utrolig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev kristh0707:

Børke spiller, Askildsen og Bohinen som er ute

Klar over det – dessverre. Når jeg skrev spilte Bohinen fortsatt. Bra at han ble bytta ut. Og Kirk er greit, men jeg ville gjerne sett Braaten og Mokhtar. Og eventuelt Sun.

 

Men samma det, kampen er ferdig nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Haugesund-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...