Gå til innhold

Kamptråd: Haugesund-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

87 stemmer

  1. 1. Hvem var Stabæks beste spiller?

    • Sandberg
    • Hanche
    • Demidov
      0
    • Vihmann
    • Hernandez
    • Askildsen
      0
    • Børkeeiet
    • Bohinen
      0
    • Brynhildsen
    • Vetlesen
    • Boli
      0
    • Strømnes
      0
    • Kirk
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev TheDriver:

Det jeg ikke forstår, hvorfor satses det ikke på rutine og erfaring i en kamp som dette, dette er Haugsund på eget gress liksom. For meg virker det som det er meget viktig å vise fram egen produserte spiller og vise at dem er unge, Dette er å ødelegge selvtillitten til spillere, som dem nå hadde sjanse til å bygge opp. Tviler på Askildsen sin selvtillitt er bygd opp. Og det var det 2-0. Helt utrolig.

Etterpåklokskap er en eksakt vitenskap

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå MÅ Berg få på Mokhtar!! Beklager, men byttene er totalt på jordet. Umulig å forvare det her.

I hvilken verden tror han at dette laget har noen sjanse? Hvorfor er det ikke verdt å la Mokhtar få prøve seg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Latmann:

Etterpåklokskap er en eksakt vitenskap

 

2 minutter siden skrev Latmann:

Etterpåklokskap er en eksakt vitenskap

Dette er Haugesund på eget gress, da trengs rutine og erfaring framfor å vise fram egenprodusert spillere.. Å ha en spiller som Mokthar på benken... hallo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilke kvaliteter har Kirk? Ingen jeg ser. Men Sandberg slår masse langt på han. Kanskje Sun likesågodt kunne spilt høyrekant? 

Fy fader, dette er noe av det verste jeg har sett. Vi bommer gang på gang helt upresset på enkle pasninger. Eneste som gjør noe bra til tider er Brynhildsen. Det er så mye dumt utpå der at jeg sitter og ler istedenfor å irritere meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aldri sett denne Mohktar spille ball. Visstnok var han ikke all verden mot Aalesund 2. Men joa, sikkert en bankers avgjørelse å sette han inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ungguttenen våre er svake pasningsspillere. De har alle sine absolutte kvalitetet, men Tobias, Ola, Hancke, Askildsen og delvis Hugo er svært upresise. Ser ikke hvordan vi skal spille posessionsorientert med disse gutta hvis de ikke utvikler seg mye i denne delen av spillet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva f.. er det Hanche holder på med på den corneren? OK, vi er under 0-2 og har tapt kampen, men det må da være lov å markere på dødball mot? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Nå MÅ Berg få på Mokhtar!! Beklager, men byttene er totalt på jordet. Umulig å forvare det her.

I hvilken verden tror han at dette laget har noen sjanse? Hvorfor er det ikke verdt å la Mokhtar få prøve seg?

Kan ikke få sagt meg mer enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev joakkkim:

Ungguttenen våre er svake pasningsspillere.

Hvis de er svake pasningspillere lurer jeg hvilke kvaliteter du mener de har. Det er jo teknikk disse gutta skal ha!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev TheDriver:

Har det i Mokthar som sitter på BENKEN.

Har du noen gang sett Mokhtar spille fotball, siden du forguder han alt FØR han har berørt en ball som spiller for A laget?

Annet enn ryktet hans, fifa stats og skrytefilmer på YouTube ?

For det har ikke jeg, så jeg venter med å forgude han, før han leverer på en bane i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oddbjørn: i kampintervjuet etterpå så må du spørre om Henning om byttene så han får mulighet til å forklare hvorfor spillere som har rutine på høyt nivå som Sun og Mokhtar ikke får spilletid i en sånn kamp. Er det ikke fysisk klare eller hva er det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Ace:

Hvis de er svake pasningspillere lurer jeg hvilke kvaliteter du mener de har.

De har ok nærteknikk. Tobias er fysisk og sterk, Hugo har godt driv osv. Men jeg synes den tanken on at de er pasningsspillere er en myte. Man blir ikke god til å sentre av å være ung.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev blaasoldat:

Har du noen gang sett Mokhtar spille fotball, siden du forguder han alt FØR han har berørt en ball som spiller for A laget?

Annet enn ryktet hans, fifa stats og skrytefilmer på YouTube ?

For det har ikke jeg, så jeg venter med å forgude han, før han leverer på en bane i Norge.

De "skrytefilmene" som du kaller det, viser godt hva han er god for. Kanskje greit å gi han sjansen!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev joakkkim:

De har ok nærteknikk. Tobias er fysisk og sterk, Hugo har godt driv osv. Men jeg synes den tanken on at de er pasningsspillere er en myte. Man blir ikke god til å sentre av å være ung.

De er ikke dårlig pasningsspillere, men tar litt for ofte feil valg og spiller til tider med litt for høy risiko.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Forza Stabæk:

Dere har fått med dere at vi spiller med 10 mann mot et av ES beste hjemmelag..? Hva forventer dere? 

At man setter på våre beste menn (til den situasjonen man er i), for å gi det et forsøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev joakkkim:

De har ok nærteknikk. Tobias er fysisk og sterk, Hugo har godt driv osv. Men jeg synes den tanken on at de er pasningsspillere er en myte. Man blir ikke god til å sentre av å være ung.

Det handler også om bevegelse uten ball

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Haugesund-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...