Jump to content
Sign in to follow this  
kkh94

Kamptråd: Haugesund-Stabæk

Stabæks beste  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Akkurat nå skrev TheDriver:

Det jeg ikke forstår, hvorfor satses det ikke på rutine og erfaring i en kamp som dette, dette er Haugsund på eget gress liksom. For meg virker det som det er meget viktig å vise fram egen produserte spiller og vise at dem er unge, Dette er å ødelegge selvtillitten til spillere, som dem nå hadde sjanse til å bygge opp. Tviler på Askildsen sin selvtillitt er bygd opp. Og det var det 2-0. Helt utrolig.

Etterpåklokskap er en eksakt vitenskap

1 minutt siden skrev Latmann:

Etterpåklokskap

Det der er ikke etterpåklokskap. Det er klar mismatch mellom lagoppstilling og kampplan her.

Nå MÅ Berg få på Mokhtar!! Beklager, men byttene er totalt på jordet. Umulig å forvare det her.

I hvilken verden tror han at dette laget har noen sjanse? Hvorfor er det ikke verdt å la Mokhtar få prøve seg?

2 minutter siden skrev knyst:

Skulle hatt en slik frisparkfot i laget!

Bohinen?

Men vi bruker'n ikke, da...

Lenge siden jeg har sett ett så tafatt Stabæk lag, uten noen som helst ballfølelse.

er det banen, kamp planen eller dårlig form?

2 minutter siden skrev Latmann:

2 minutter siden skrev Latmann:

Dette er Haugesund på eget gress, da trengs rutine og erfaring framfor å vise fram egenprodusert spillere.. Å ha en spiller som Mokthar på benken... hallo.

Hvilke kvaliteter har Kirk? Ingen jeg ser. Men Sandberg slår masse langt på han. Kanskje Sun likesågodt kunne spilt høyrekant? 

Fy fader, dette er noe av det verste jeg har sett. Vi bommer gang på gang helt upresset på enkle pasninger. Eneste som gjør noe bra til tider er Brynhildsen. Det er så mye dumt utpå der at jeg sitter og ler istedenfor å irritere meg. 

3 minutter siden skrev geirti:

Bohinen?

Men vi bruker'n ikke, da...

Har det i Mokthar som sitter på BENKEN.

Aldri sett denne Mohktar spille ball. Visstnok var han ikke all verden mot Aalesund 2. Men joa, sikkert en bankers avgjørelse å sette han inn.

Der kom Braaten, greit nok.

Fremdeles veldig synd (og uforståelig) at Mokhtar ikke får prøve seg når vi ligger under med 2-0 med en mann mindre når det er mindre enn 10 minutter igjen...

Ungguttenen våre er svake pasningsspillere. De har alle sine absolutte kvalitetet, men Tobias, Ola, Hancke, Askildsen og delvis Hugo er svært upresise. Ser ikke hvordan vi skal spille posessionsorientert med disse gutta hvis de ikke utvikler seg mye i denne delen av spillet.

Hva f.. er det Hanche holder på med på den corneren? OK, vi er under 0-2 og har tapt kampen, men det må da være lov å markere på dødball mot? 

7 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Nå MÅ Berg få på Mokhtar!! Beklager, men byttene er totalt på jordet. Umulig å forvare det her.

I hvilken verden tror han at dette laget har noen sjanse? Hvorfor er det ikke verdt å la Mokhtar få prøve seg?

Kan ikke få sagt meg mer enig.

1 minutt siden skrev joakkkim:

Ungguttenen våre er svake pasningsspillere.

Hvis de er svake pasningspillere lurer jeg hvilke kvaliteter du mener de har. Det er jo teknikk disse gutta skal ha!

2 minutter siden skrev TheDriver:

Har det i Mokthar som sitter på BENKEN.

Har du noen gang sett Mokhtar spille fotball, siden du forguder han alt FØR han har berørt en ball som spiller for A laget?

Annet enn ryktet hans, fifa stats og skrytefilmer på YouTube ?

For det har ikke jeg, så jeg venter med å forgude han, før han leverer på en bane i Norge.

Denne kampen er prima-eksempel og bevis på at og ikke prioritere rutine i midtforsvaret av IA, kan bli vår skjebne...

Oddbjørn: i kampintervjuet etterpå så må du spørre om Henning om byttene så han får mulighet til å forklare hvorfor spillere som har rutine på høyt nivå som Sun og Mokhtar ikke får spilletid i en sånn kamp. Er det ikke fysisk klare eller hva er det?

Akkurat nå skrev Ace:

Hvis de er svake pasningspillere lurer jeg hvilke kvaliteter du mener de har.

De har ok nærteknikk. Tobias er fysisk og sterk, Hugo har godt driv osv. Men jeg synes den tanken on at de er pasningsspillere er en myte. Man blir ikke god til å sentre av å være ung.

Hernandez får godkjent av meg, ellers lite å skryte av dessverre. 

2 minutter siden skrev blaasoldat:

Har du noen gang sett Mokhtar spille fotball, siden du forguder han alt FØR han har berørt en ball som spiller for A laget?

Annet enn ryktet hans, fifa stats og skrytefilmer på YouTube ?

For det har ikke jeg, så jeg venter med å forgude han, før han leverer på en bane i Norge.

De "skrytefilmene" som du kaller det, viser godt hva han er god for. Kanskje greit å gi han sjansen!!!

Akkurat nå skrev joakkkim:

De har ok nærteknikk. Tobias er fysisk og sterk, Hugo har godt driv osv. Men jeg synes den tanken on at de er pasningsspillere er en myte. Man blir ikke god til å sentre av å være ung.

De er ikke dårlig pasningsspillere, men tar litt for ofte feil valg og spiller til tider med litt for høy risiko.

1 minutt siden skrev Forza Stabæk:

Hva forventer dere? 

Mer enn dette.

Akkurat nå skrev Forza Stabæk:

Dere har fått med dere at vi spiller med 10 mann mot et av ES beste hjemmelag..? Hva forventer dere? 

At man setter på våre beste menn (til den situasjonen man er i), for å gi det et forsøk.

2 minutter siden skrev joakkkim:

Det handler også om bevegelse uten ball