Gå til innhold

Kamptråd: Haugesund-Stabæk


kkh94
 Del

Stabæks beste  

87 stemmer

  1. 1. Hvem var Stabæks beste spiller?

    • Sandberg
    • Hanche
    • Demidov
      0
    • Vihmann
    • Hernandez
    • Askildsen
      0
    • Børkeeiet
    • Bohinen
      0
    • Brynhildsen
    • Vetlesen
    • Boli
      0
    • Strømnes
      0
    • Kirk
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev Forza Stabæk:

Dere har fått med dere at vi spiller med 10 mann mot en av ES beste hjemmelag..? Hva forventer dere? 

Forventer selvfølgelig at 10 spillere går ut på matta i 2.omgang for å skåre mål

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev nichb:

Denne kampen er prima-eksempel og bevis på at og ikke prioritere rutine i midtforsvaret av IA, kan bli vår skjebne...

Vil vel egentlig si at problemet i denne kampen er at vi har fem unggutter foran midtforsvaret som taper kampen for oss i dag med dårlig duellspill og upresise pasninger. Det er her rutinen skulle blitt plassert. Forhåpentligvis er Kassi tilbake til neste match og Mokhtar er den spilleren alle håper på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg blir ikke det minste overrasket eller lei meg over resultatet. Denne kampen er det bare å avskrive med en gang terminlista kommer ut.

Men hva slags bs er det å gjøre to defensive bytter for "tempo" når vi er ti mann?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev nichb:

Denne kampen er prima-eksempel og bevis på at og ikke prioritere rutine i midtforsvaret av IA, kan bli vår skjebne...

Du mener vi skulle hatt flere som Demidov? ? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter med inntrykk av at Haugesund nesten utelukkende består av dødballfoten/armene til Stølås, stikkere til Wadji og en dæsj muskeler. I grunn et ganske trist lag... Skulle tro det var mulig å slå de bare man får litt fart på ballen, men Stabæk på hjemme- og bortebane er tydeligvis 2 vidt forskjellige lag i år også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir for enkelt å si «vi ligger under, vi må ha inn flere offensive spillere». Problemet i den kampen her er ikke at vi ikke har nok kreative, offensive spillere på banen (Ola, Boli, Bohinen og Vetlesen fra start). Problemet var at vi ble kjørt over på midten, kombinert med/skyld i at vi i en periode i første omgang ble presset lavt. Da får Haugesund en haug med innkast og cornere, som gjør risikoen for klabb-og-babb-mål mot stor. Det skjedde, og så hadde Demidov hjerneblødning, som han virker å ha med jevne mellomrom (nonchalant?). Vi måtte ligge litt høyere, og Demidov må enten være tettere i mannen sin, falle av tidligere eller la ham gå i den situasjonen, gjorde ingen av delene.

Da er det veldig tøft å komme tilbake.

Skikkelig drittkamp fra vår side, men Haugesund borte er vel nesten den kampen som passer oss aller dårligst i hele sesongen. Eneste håpet i en sånn kamp er å score først, så Haugesund må sende opp flere spillere, og gi oss kontringsrom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Andreas:

Vil vel egentlig si at problemet i denne kampen er at vi har fem unggutter foran midtforsvaret som taper kampen for oss i dag med dårlig duellspill og upresise pasninger. Det er her rutinen skulle blitt plassert. Forhåpentligvis er Kassi tilbake til neste match og Mokhtar er den spilleren alle håper på. 

Jeg skrev feil i sinne her, selvflgelig mente jeg midtbaneleddet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 0 på de to bortekampene hittil sier litt, prestasjonen vår på banen enda mye mer. Kortversjonen: Gutter mot menn. Vi trenger mer kynisme. Når den eneste med hår på brystet går ut så kollapser vi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev FranckTheBank:

Brynhildsen som blir altfor forutsigbar

Ikke overraskende at du angriper den spilleren som skaper det lille vi hadde. Men det er vel jobben til et nettroll å komme med provoserende og idiotiske innlegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får en utvisning på Demidov (slik han spiller blir det naturlig en del kort), og møter et av seriens beste hjemmelag. Vi må jo bare forvente å ryke på en smell da.

 

Samtidig er det klart man er skuffa slik vi spiller. Vi er helt hjernedøde når det gjelder å bygge opp eget spill, og det skyldes vel strengt ikke bare 20-åringene på midtbanen, men også 50-åringen på benken. Lange baller over eller direkte opp på gutta på midten er vel slik han ønsker at vi skal fremstå? Effektive bak og kontringssterke.

 

Bortsett fra at vi ikke er effektive bak og kontringssterke, da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev Blanzinho:

Kanskje at vi stiller med rutine og muskler istedenfor juniorlaget?

Tenker denne debatten kommer til å gå hett frem til sommervinduet hvis ikke noe drastisk skjer. Med dette spillet så er det ikke flere fra Stabæk som blir tatt ut til VM hvertfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lenge siden jeg har sett oss spille mot et så dårlig Haugesund (noe som sier mye når vi taper 0-3).

Rett og slett mye skuffende spill, og det røde kortet til Demidov fucker opp mye. 

Hernandez var bra og i min mening vår beste. Sandberg får og godkjent - men mener han burde kunne reddet både 0-1 og 0-2. 

Ganske skuffet over Tobias i dag, masse feilpasninger - syns også dette var Bolis dårligste kamp på lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

De er ikke dårlig pasningsspillere, men tar litt for ofte feil valg og spiller til tider med litt for høy risiko.

Dette er jo en ganske sentral komponent av å være en god pasningsspiller, men det er kanskje noe som kommer av erfaring.

 

12 minutter siden skrev @ringo:

Det handler også om bevegelse uten ball

Åpenbart er det en komponent, men det unnskylder ikke alt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Jan Fredrik:

At Sandberg kåres til vår soleklart beste spiller i et 3-0-tap sier det meste...

At Sandberg er vår beste er jeg helt uenig i. Ja, han har et par-tre bra redninger i førsteomgang, men jeg mener det er dårlig av han å slippe inn 1-0, og selv om frisparket er bra så er det absolutt ikke umulig å redde. 

Brynhildsen, som er frisk og prøver ordentlig hver gang han får ballen i bena mener jeg er vår beste i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev joakkkim:

Dette er jo en ganske sentral komponent av å være en god pasningsspiller, men det er kanskje noe som kommer av erfaring.

 

Åpenbart er det en komponent, men det unnskylder ikke alt. 

Det var ment som et supplement til innlegget ditt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Haugesund-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...