Gå til innhold

Målpoeng 2019


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


57 minutter siden skrev geirti:

Mener noen etterspurte denne oversikten (eller så er det bare meg):

Vanlige mål:

Boli 1

Bohinen 1

 

Brassemål:

Boli 1

Brynhildsen 1

 

Målgivende:

Bohinen 1

Børkeeiet 1

Hernandez 1

Vihmann 1

Målpoeng:

Boli 1+1+0

Bohinen 1+0+1

Brynhildsen 0+1+0

Børkeeiet 1+0+1

Hernandez 0+0+1

Vihmann 0+0+1

 

 

Ganske bra spredning foreløpig. Det er vel rimelig lave odds på at Boli og Hernandez kommer til å fortsette å plukke poeng i hver sin kategori...

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er interessant at de to "såkalt vanlige" målene våre begge er på volley. Vi har liksom ikke "typisk norsk vanlige" mål - returer, headinger, langskudd osv. Bare feiende flotte volley'er og brasser...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev geirti:

Synes det er interessant at de to "såkalt vanlige" målene våre begge er på volley. Vi har liksom ikke "typisk norsk vanlige" mål - returer, headinger, langskudd osv. Bare feiende flotte volley'er og brasser...

Gleder meg til å høre et kollektiv sukk av skuffelse på Nadderud når årets første returmål sitter. Ser for meg en litt forvirret synder som ser at at resten av laget unnlater å delta i feiringen, før han får tydelig beskjed om at det ikke er sånn vi gjør det i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Gleder meg til å høre et kollektiv sukk av skuffelse på Nadderud når årets første returmål sitter. Ser for meg en litt forvirret synder som ser at at resten av laget unnlater å delta i feiringen, før han får tydelig beskjed om at det ikke er sånn vi gjør det i Stabæk.

 

Dette er lett å unngå, vedkommende som fanger opp en retur, vipper den bare lekent opp til seg selv, snur seg rundt og brasser den i lengste kryss. Enkelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ikke voldsomt mye å oppdatere, men noe er det jo.

Mål:
Boli 4
Bohinen 1
Brynhildsen 1


Målgivende:
Bohinen 1
Børkeeiet 1
Hernandez 1
Vihmann 1

Målpoeng:
Boli 4 + 0 = 4
Bohinen 1 + 1 = 2
Brynhildsen 1 + 0 = 1
Børkeeiet 0 + 1 = 1
Hernandez 0 + 1 = 1
Vihmann 0 + 1 = 1

 

Jeg tok også en titt på avstemningene vi har hatt i kamptrådene så langt (tok ikke med Brann ennå, lar den stå åpen litt til). For å prøve å utlikne litt av forskjellene i antall stemmer så har jeg gitt 3 poeng for å vinne en avstemning, 2 for 2. plass og 1 for 3. plass. Blir jo allikevel litt feil når man kan komme på 3. plass med kun én stemme, men men.

Er vel ingen stor overraskelse at Sandberg har vært den vi har synes har vært best:

image.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott oversikt

45 minutter siden skrev Petter:

Ikke voldsomt mye å oppdatere, men noe er det jo.

Mål:
Boli 4
Bohinen 1
Brynhildsen 1


Målgivende:
Bohinen 1
Børkeeiet 1
Hernandez 1
Vihmann 1

Målpoeng:
Boli 4 + 0 = 4
Bohinen 1 + 1 = 2
Brynhildsen 1 + 0 = 1
Børkeeiet 0 + 1 = 1
Hernandez 0 + 1 = 1
Vihmann 0 + 1 = 1

 

Jeg tok også en titt på avstemningene vi har hatt i kamptrådene så langt (tok ikke med Brann ennå, lar den stå åpen litt til). For å prøve å utlikne litt av forskjellene i antall stemmer så har jeg gitt 3 poeng for å vinne en avstemning, 2 for 2. plass og 1 for 3. plass. Blir jo allikevel litt feil når man kan komme på 3. plass med kun én stemme, men men.

Er vel ingen stor overraskelse at Sandberg har vært den vi har synes har vært best:

image.png

Herlig oversikt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 timer siden skrev Petter:

Ikke voldsomt mye å oppdatere, men noe er det jo.

Mål:
Boli 4
Bohinen 1
Brynhildsen 1


Målgivende:
Bohinen 1
Børkeeiet 1
Hernandez 1
Vihmann 1

Målpoeng:
Boli 4 + 0 = 4
Bohinen 1 + 1 = 2
Brynhildsen 1 + 0 = 1
Børkeeiet 0 + 1 = 1
Hernandez 0 + 1 = 1
Vihmann 0 + 1 = 1

 

Jeg tok også en titt på avstemningene vi har hatt i kamptrådene så langt (tok ikke med Brann ennå, lar den stå åpen litt til). For å prøve å utlikne litt av forskjellene i antall stemmer så har jeg gitt 3 poeng for å vinne en avstemning, 2 for 2. plass og 1 for 3. plass. Blir jo allikevel litt feil når man kan komme på 3. plass med kun én stemme, men men.

Er vel ingen stor overraskelse at Sandberg har vært den vi har synes har vært best:

image.png

Morsomt å se at det er såpass mange fler som stemmer når vi har hatt hjemmekamp/plukket poeng. 

At mokthar har fått et poeng er også underlig, selv om det bare er én stemme avgitt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Målpoeng 2019
×
×
  • Opprett ny...