Gå til innhold

Heming - Stabæk turtråd


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


Da var første cup-match for gutta trukket og vår første motstander på veien til Ullevaal er Heming.

Kampstart: 17.00

 

Styret har besluttet at det ikke er nødvendig med busstur til denne kampen, vi reiser heller kollektivt. 

Reiseplan:

2628ktx.jpg

Vi jobber også med å få til et arrangement på onkel blaa for de som ønsker og samles før avreise, bekreftelse på dette kommer litt senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Banen har ikke tribuner, og det mest nærliggende å sammenligne med er kunstgresset på Nadderud. I beste/verste fall sluser de bortefansen til den ene langsiden og hjemmefansen til den andre. For min del er det viktigste nærhet til de hjemmebakte kakene og vaffelpressen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev Potter:

Banen har ikke tribuner, og det mest nærliggende å sammenligne med er kunstgresset på Nadderud. I beste/verste fall sluser de bortefansen til den ene langsiden og hjemmefansen til den andre. For min del er det viktigste nærhet til de hjemmebakte kakene og vaffelpressen.

Etter hva jeg kan se på hjemmesiden deres er det 1800 billetter til Heming, 200 til Stabæk. Bortefans vil bli plassert på den ene kortsiden mot kunstgressbanen de kaller KG9, uten at jeg er helt sikker på hvilken av dem det er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sleit med å få kjøpt - nesten som en av de store konsertene jeg har kjøpt billetter til på ticketmaster - serverfeil - serverfeil - serverfeil. Greidde det først på fjerde forsøk !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29 minutter siden skrev Bolivar:

Sleit med å få kjøpt - nesten som en av de store konsertene jeg har kjøpt billetter til på ticketmaster - serverfeil - serverfeil - serverfeil. Greidde det først på fjerde forsøk !

Er jo Stabæk vi snakker om ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Heming - Stabæk turtråd
×
×
  • Opprett ny...