Gå til innhold

Viking - Stabæk Turtråd


Anbefalte innlegg


Viking away!

Avspark: 16.05 klokken 18:00

Pris: 500

Norsk fotballs nasjonaldag! Vi setter selvfølgelig opp buss for de som ønsker og få med seg kampen! Bussen går klokken 07.00 med et håp om og rekke noen øl før kampen starter. Vi reier direkte hjem etter kampslutt.

 

OBS! For at det skal være økonomisk forsvarlig så har vi satt en nedre grense på 20 påmeldinger for og sende buss, fristen er satt til 1 uke før avspark. 

 

Påmelding finner du her.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk å melde dere på bussen. 16 mai er en kampdag man ikke vil gå glipp av, og i tillegg må vi bryte den vonde rekken vår borte mot Viking.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som tar 20:50-flyet?

Jeg vurderer å bestille det. Rekker det jo fint med en taxi etter kampslutt (10 min fra stadion). Deilig å komme hjem litt før kvelden før 17. mai.

Si ifra, så kan vi dele på en taxi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


55 minutter siden skrev Hr. Smith:

Jeg tar 22:00-flyet. 

Vi er flere som skal med 22-flyet. Sikkert greit å koordinere med taxi til flyplassen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev Daigo nr 10:

Minner om at vi må nå 20 påmeldinger for og sende buss. Meld deg på nå før fristen går ut så vi får sendt buss!

Synes dere skulle sendt avgårde bussen selv om det bare skulle være 12-14 påmeldte. Er avlyst flere langturer allerede så det skal være midler tilgjengelig selv om det ikke er "økonomisk forsvarlig". gi kidsa en skikkelig 17.maifeiring og send dem på tur! En liten klack kan også være det som vipper kampen i vår favør når vi har et lag bestående av så mye unge spillere. Betyr nok mye mer for dem enn de rutinerte med litt ekstra støtte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


51 minutter siden skrev Hanse:

Synes dere skulle sendt avgårde bussen selv om det bare skulle være 12-14 påmeldte. Er avlyst flere langturer allerede så det skal være midler tilgjengelig selv om det ikke er "økonomisk forsvarlig". gi kidsa en skikkelig 17.maifeiring og send dem på tur! En liten klack kan også være det som vipper kampen i vår favør når vi har et lag bestående av så mye unge spillere. Betyr nok mye mer for dem enn de rutinerte med litt ekstra støtte!

Ikke uenig i at det er viktig, og SS bør strekke seg langt for å få folk på tur. Det er også en ganske betydelig kostnad involvert i det å avlyse turer, da busselskapet likevel skal ha en god sum med penger for det og. Samtidig er det vanskelig å skulle forsvare at man sender busser rundt omkring i landet med 3-4 personer. Så med mindre folk finner igjen lysten til å dra på tur, og melder seg på bussen, har vi dessverre ikke avlyst årets siste tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev Daigo nr 10:

3 påmeldte gjør det vanskelig å sende buss. Håper likevel folk flyr eller tar turen på en annen måte.

Jeg har booket 13.40-flyet til SAS bortover. Håper flere hiver seg på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har en (relativt stor) koffert jeg må få med meg inn/til/på stadion for å rekke og dra rett til flyplassen etter kamp. Det er ikke noe mer spennende enn litt skitne klær og en datamaskin oppi der, men jeg ser likevel for meg at det kan være litt problematisk å få med inn på stadion. Noen som har vært borti problemstillingen før? Eller har et godt tips?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev Hr. Smith:

Jeg har en (relativt stor) koffert jeg må få med meg inn/til/på stadion for å rekke og dra rett til flyplassen etter kamp. Det er ikke noe mer spennende enn litt skitne klær og en datamaskin oppi der, men jeg ser likevel for meg at det kan være litt problematisk å få med inn på stadion. Noen som har vært borti problemstillingen før? Eller har et godt tips?

Det er null stress. De kommer bare til å sjekke den kjapt også får du den med deg inn på stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Latmann:

Legg underbuksene øverst så lukker de sikkert lokket kjapt.

Var det ikke i Molde de likte underbukser særdeles godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 timer siden skrev Hr. Smith:

Jeg har en (relativt stor) koffert jeg må få med meg inn/til/på stadion for å rekke og dra rett til flyplassen etter kamp. Det er ikke noe mer spennende enn litt skitne klær og en datamaskin oppi der, men jeg ser likevel for meg at det kan være litt problematisk å få med inn på stadion. Noen som har vært borti problemstillingen før? Eller har et godt tips?

Det var hvert fall null problem i Trondheim i fjor. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har fått noen billetter til kampen. De som er i byen og har meldt sin ankomst får billetter via meg/Peter. Vi er på Beverly. Vi tar toget 17.09 til stadion. Gi lyd  på PM om dette er vanskelig å få til, så finner vi løsninger. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking - Stabæk Turtråd
×
×
  • Opprett ny...