Gå til innhold

16. mai: Viking - Stabæk


Ace
 Del

Stabæks beste  

63 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Hvis det stemmer at Hugo ikke starter kan en jo håpe på at HB denne gang tar ut et lag som passer taktikken hans bedre. Så får man gjerne uenig med valg av taktikk, men støtter at han (tilsynelatende) tar ut laget deretter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev jensemann:

Hvis det stemmer at Hugo ikke starter kan en jo håpe på at HB denne gang tar ut et lag som passer taktikken hans bedre. Så får man gjerne uenig med valg av taktikk, men støtter at han (tilsynelatende) tar ut laget deretter. 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2019/forventede-startoppstillinger-overraskende-spiss-comeback-og-berg-vraker-stortalent_sto7273483/story.shtml

De sier at Kassi går inn for Hugo... 

Liker at Kassi kommer inn, men da må for guds skyld guttungen Aksildsen ut, har ikke HB sett de siste kampene i opptak??

Om HB velger samme formasjon som han har brukt i år, 4-4-1-1, hvor skal da Kassi inn? i 9'er rollen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev blaa_speider:

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2019/forventede-startoppstillinger-overraskende-spiss-comeback-og-berg-vraker-stortalent_sto7273483/story.shtml

De sier at Kassi går inn for Hugo... 

Liker at Kassi kommer inn, men da må for guds skyld guttungen Aksildsen ut, har ikke HB sett de siste kampene i opptak??

Om HB velger samme formasjon som han har brukt i år, 4-4-1-1, hvor skal da Kassi inn? i 9'er rollen?

Bohinen spiller bak spissen og Luc til venstre offensivt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Peter:

Bohinen spiller bak spissen og Luc til venstre offensivt. 

Takk!

Jeg mener det blir helt feil system... Lukter mer 433 eller 4231 av den troppen vi har!

Men HB focuser ikke på å spille fortball, så da blir det en kjedelig og feil 4411

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev blaa_speider:

Takk!

Jeg mener det blir helt feil system... Lukter mer 433 eller 4231 av den troppen vi har!

Men HB focuser ikke på å spille fortball, så da blir det en kjedelig og feil 4411

Jeg vil si det ser mer ut som en 4-2-3-1, men det blir jo bare et spørsmål om hvor offensive Ola og Luc er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skjønner ingenting..

Hvorfor utsetter du unggutten Askildsen for dette Berg? Er tanken at en haug med dårlige opplevelser og å bli bytta ut etter 45 - 60 min hver kamp, at det blir suksess i lengden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud jeg forventer lite av denne kampen. jeg bare håper vi unngå stortap, og så hadde det jo vært fint om vi scorte et bortemål.

Et fortjent 0-0 eller 1-1-resultat skal jeg feire som en cupfinaleseier.

Å legge lista høyere enn det krever at man fortsatt kjenner varmen fra vinterens vekkelsesmøte på Onkel Blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Bohinen burde spilt sentralt med Børkeeiet. Jeg tror det Berg liker med Askildsen er at han jobber utrettelig, slurver aldri i presset og antagelig følger arbeidsoppgavene til punkt og prikke. Dessverre hjelper det lite at han slår bort ballen omtrent halvparten av gangene han har den. Eller at han header ballen blindt opp i været uten noen spesiell tanke om hva som skal skje etterpå. Slik man gjerne gjør når man er med redd for hva som skjer om man prøver å dempe ballen og mister den, enn å "safe" ved å bare kælke den unna. Dessverre ender det med at vi mister ballen 90 prosent av gangene og klarer aldri å etablere noe særlig spill. Berg håper vel at med nok spilletid så vil selvtilliten komme, og derav bedre offensive prestasjoner. Dessverre går det litt for mye utover poengsnittet nå, så håper vi har en løsning her hvis det nok en gang skal feile mot Viking. Er dog veldig positiv til å få flyttet Kassi lenger opp i banen. Han er mye sterkere på å holde på ball i pressede situasjoner, samtidig som det ender med noe konstruktivt og fremoverrettet. Det så vi mot Brann. Kult at han er tilbake på venstre også, tror faktisk han har hatt noen av sine beste kamper for oss der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal på stadion med svigerfamilien som alle holder med feil lag. Pissnervøs, kan bli en motbydelig nasjonaldag i morgen. Kun en snøballs sjanse for at det går en bæring med hevet hode blant siddisene ... Aiaiai, hvorfor takket jeg ja til å bli med på dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


57 minutter siden skrev vikingen - blaa:

Skal på stadion med svigerfamilien som alle holder med feil lag. Pissnervøs, kan bli en motbydelig nasjonaldag i morgen. Kun en snøballs sjanse for at det går en bæring med hevet hode blant siddisene ... Aiaiai, hvorfor takket jeg ja til å bli med på dette?

Du får se positivt på det, tenk så deilig om snøballen klarer det.  Tidenes 17. mai med svigers

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare dårlige vibber her også, men desto større blir gleden om det lille håpet slår til!

 

Forøvrig godt å se Kassi tilbake, selv om jeg ville ha foretrukket Hugo i stedet for Askildsen fra start. Vi får nå i hvert fall glede oss over reell konkurranse om plassene.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge VG er Ola vraket. Tv2 sier at Hugo er ute. 

VGs lag:

Stabæk (4-4-1-1): Sandberg - Hernandez, Strømnes, Vihmann, Hanche-Olsen - Kassi, Askildsen, Børkeeiet, Bohinen - Vetlesen - Boli

Tv2s lag: 

12 Marcus Sandberg
 
   
2 Ronald Hernandez
 
   
21 Madis Vihmann
 
   
5 Steinar Strømnes
 
   
16 Andreas Hanche-Olsen
 
   
8 Emil Bohinen
 
   
14 Kristoffer Askildsen
 
   
42 Tobias Børkeeiet
 
   
6 Luc Kassi
 
   
20 Ola Brynhildsen
 
   
10 Franck Boli
Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Ace:

Mokhtar ikke i troppen. Vi stiller kun med 11 spillere, så sammenlignet med oppstillingen på bildet er Hugo ute.

Noen grunn til at vi kun får stille med 11?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Andreas:

Aner vi en som stikker med halen mellom beina til sommeren? 

Her er det to muligheter som virker sannsynligeMokhtar er forbannet etter å ha blitt byttet ut og sagt fra om dette i klartekst. Den andre er at Henning synes prestasjonen mot Brann var så skandaløst dårlig at han ikke vil ha han med. Uansett årsak virker det som dette blir et kortvarig bekjentskap, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

16. mai: Viking - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...