Gå til innhold

16. mai: Viking - Stabæk


Ace
 Del

Stabæks beste  

63 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev odd:

Vet ikke om jeg misliker Viking-spillerne eller kommentatoren mest nå. Heller til det siste.

Vet ikke hva jeg misliker mest Viking-spillerne, kommentatoren eller at Viking Hordene kommer til å buuu mot Sandberg resten av kampen. Heller mot det siste. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen så grisete og flaue Viking er. Nå må gutta ikke la seg rive med... for da blir det fort rødt.

Syns Ola virkelig ikke har dagen, alt går litt tregt med handlingene hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som de bevisst går etter Tobbe også? Dytter og knuffer på han når de kan, og håper han sprekker. Dessverre blir ha da synlig for dommeren, og fort gjort å få et nytt gult nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det går virkelig ikke an å stille med en kommentator som er så partisk at han sier "Tommy skyter". Det kan ikke være så vanskelig å finne en som hvertfall prøver å være nøytral.

Hadde glemt hvorfor jeg ikke liker Viking, så fint med en påminnelse. 15 000 piper for Viking? Stavangerpublikumet må være Norges verste. Kun piping og ingen støtte til eget lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

16. mai: Viking - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...